Ach aikongirl, zo blijf je bezig

ilona heeft wel haar eigen kamer toch?
Wij hebben nu een wiegje, en leggen de baby eerst bij ons, mijn man denkt dat we het na 3 nachten al zat zijn en hem op zijn eigen kamer gaan leggen, maar als de borstvoeding makkelijk gaat moet ik er toch continu uit, en lijkt het me wel weer prettig om hem naast me te hebben, zodat ik in bed kan blijven liggen. Dus we zien het wel. Dat wiegje hadden we toch al, en het kamertje is dan toch ook klaar, dus het kan allebei.
Mijn man heeft ook wat nieuws: hij wil een ronde box. We hebben een prima box, nieuw gekregen toen ik zwanger was van Jurian. Maar die is gewoon vierkant. en omdat we een ronde muur hebben vindt mijn man een ronde box gaaf. Noou, dat vertik ik dus om te gaan kopen, dat vind ik echt onzin. En het verbaasd me ontzettend dat hij zoiets vindt, want hij is eerder van nog goedkoper dan duur doen. We waren gister even in de babydump, omdat we er toch langskwamen en ik even snel waskussenhoezen wilde kopen. Toen zagen we het badje, tummy tub enzo van Tijgetje, die we al hebben dus. Hij vroeg: nu wil je zeker alles nieuw daarvan, omdat Tijgetje grijs is?
En het verbaasde hem dan weer dat ik riep: nee joh, ben je gek, ik draai Tijgetje gewoon richting de muur, dan ziet niemand het.
Zo blijven we elkaar af en toe verbazen

Hier is het kamertje behangklaar. De planken en roe voor de inbouwkast zijn wit i.p.v. lelijk geel en alle plinten zijn opnieuw wit geverfd. Beetje dom, want ik hoefde eigenlijk maar 1 plint, maar bleek ik een andere kleur wit te gebruiken, dus dat was niet zo mooi, om 1 plint net wat witter te hebben, dus heb ik ze allemaal maar weer gedaan

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...