Zwanger deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 10

Berichtdoor liefie » 26 feb 2011 15:59

Dankjewel :wink:
Ik zie alleen dat mijn man aan de linkerkant een ''foutje'' heeft gemaakt met het patroon maar dat maakt niet uit het zit er nu op en gaat er niet meer af :D

@MissF Iedereen zijn smaak ik heb ook vaak zat dat ik kamertjes wel mooi vind maar het zelf nooit zo doen maar dat is juist het leuke ervan.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 26 feb 2011 16:03

http://www.koopplaats.nl/advertentie/43 ... netje.html zag laatst deze staan daar zou ik zo`n leuke voor boven de wieg van maken! ;-)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 26 feb 2011 16:05

liefje schreef:http://www.koopplaats.nl/advertentie/4385/hartjes-hollands-rood-wit-blauw-boertje-boerinnetje.html zag laatst deze staan daar zou ik zo`n leuke voor boven de wieg van maken! ;-)

Ik kan de link niet openen jammer genoeg

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 26 feb 2011 16:10

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 26 feb 2011 16:12

Ja nu wel! Die zijn zeker erg leuk gelukkig heb ik een hele handige vriendin die dit soort dingen allemaal maakt :wink:
En mijn schoonzusje kan ik ook nog eens lief aankijken maar die gaat eerst de gordijnen maken :D

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 26 feb 2011 16:14

Liefie!! Wat ontzettend leuk zo'n Hollandse kamer! 't Ziet er mooi strak uit! Kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 26 feb 2011 18:27

leuk liefie! Ik vind het gaaf,maar voor mij te druk ;)

Hier in huis is alles in de basis wit, dus ook het babykamertje. Heerlijk, dat frisse en neutrale wit. Maar dat is ook niet iedereen met me eens ;-)

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 26 feb 2011 18:50

lieffie erg leuk !!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 feb 2011 18:55

@Liefie, ziet er leuk uit! Goed en knap gedaan. En als er straks meubeltjes in staan zie je dat foutje niet meer joh.

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 26 feb 2011 19:04

Vind het echt heel mooi behang liefie!!
Alleen zou ik het zelf niet snel doen omdat het op dit moment erg hot is dat hollandse gedoe en over korte tijd is het weer uit.

NDW: Leuk dat je dat allemaal zelf gaat naaien!
Leuk zeg dat je buik al zo begint te groeien.
Geniet er nu nog maar van want als het allemaal zo dik word dat je baby in de weg zit...lijkt me minder :wink:

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 26 feb 2011 19:25

Wat hollands, liefie!!! Ziet er leuk uit!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 26 feb 2011 19:36

Leuk liefie! :) Ben benieuwd hoe de meubels er in staan.

Hier is er geen babykamer.... Wel makkelijk opzich. ;)
Leggen jullie de baby ook gelijk op z'n eigen kamer neer? Of eerst nog bij jullie zelf op de kamer?

Haha, ik had de box al neergezet, de commode, het wiegje opgehangen.
Maar nu komt er dinsdag een kijker voor ons huisje... Dus ik heb alles vandaag weer opgeruimd. :biggrin:
Het moet er namelijk zo ruim mogelijk uitzien natuurlijk.
Dus voorlopig zet ik het maar niet meer terug. Voor je het weet komen er nog meer kijkers.

Maar goed, maandag en dinsdag komt mijn nesteldrang qua opruimen/schoonmaken wel goed van pas.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 feb 2011 20:12

Ach aikongirl, zo blijf je bezig ;) ilona heeft wel haar eigen kamer toch?

Wij hebben nu een wiegje, en leggen de baby eerst bij ons, mijn man denkt dat we het na 3 nachten al zat zijn en hem op zijn eigen kamer gaan leggen, maar als de borstvoeding makkelijk gaat moet ik er toch continu uit, en lijkt het me wel weer prettig om hem naast me te hebben, zodat ik in bed kan blijven liggen. Dus we zien het wel. Dat wiegje hadden we toch al, en het kamertje is dan toch ook klaar, dus het kan allebei.

Mijn man heeft ook wat nieuws: hij wil een ronde box. We hebben een prima box, nieuw gekregen toen ik zwanger was van Jurian. Maar die is gewoon vierkant. en omdat we een ronde muur hebben vindt mijn man een ronde box gaaf. Noou, dat vertik ik dus om te gaan kopen, dat vind ik echt onzin. En het verbaasd me ontzettend dat hij zoiets vindt, want hij is eerder van nog goedkoper dan duur doen. We waren gister even in de babydump, omdat we er toch langskwamen en ik even snel waskussenhoezen wilde kopen. Toen zagen we het badje, tummy tub enzo van Tijgetje, die we al hebben dus. Hij vroeg: nu wil je zeker alles nieuw daarvan, omdat Tijgetje grijs is?
En het verbaasde hem dan weer dat ik riep: nee joh, ben je gek, ik draai Tijgetje gewoon richting de muur, dan ziet niemand het.

Zo blijven we elkaar af en toe verbazen ;)

Hier is het kamertje behangklaar. De planken en roe voor de inbouwkast zijn wit i.p.v. lelijk geel en alle plinten zijn opnieuw wit geverfd. Beetje dom, want ik hoefde eigenlijk maar 1 plint, maar bleek ik een andere kleur wit te gebruiken, dus dat was niet zo mooi, om 1 plint net wat witter te hebben, dus heb ik ze allemaal maar weer gedaan :mrgreen:
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 26 feb 2011 20:45

Het houdt me lekker bezig ja.. :) Ilona heeft een eigen kamertje ja.
We willen de baby eerst +-6 maanden bij ons op de kamer in de wieg, en daarna bij Ilona op de kamer.
Lijkt me idd met BV handig, en het is gewoon gezellig. Dat vond ik bij Ilona tenminste.

Nouja, eigenlijk willen we natuurlijk dat het appartement wordt verkocht, en dat we straks een huis hebben met meer slaapkamers. :puh:
Maar 't staat nog maar kort te koop. We zien wel hoe het loopt.

Voor degenen die BV willen gaan geven: hoe bereiden jullie je voor? Nog naar speciale avonden ofzo?
Ik vind borstvoeding.com wel een goede website. Lees daar veel. Nu hopen dat de kleine wel wil drinken, itt Ilona.

Ronde box vind ik ook wel leuk ja. Maar hebben een gewone van MP, wel met lade.
Trouwens, iemand zei hier dat alles bij elkaar wel duizend(en) euro's kost? What?! :shock:
Kom niet eens in de buurt daarvan. Maargoed, bijna alles is dan ook tweedehands.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 26 feb 2011 20:48

Ik ben bij mn eerste zwangerschap naar een borstvoedingsavond geweest van het ziekenhuis en ik heb daar wel bruikbare tips gekregen. Al vond ik ze wel erg pro bv en dat stond mij wel een beetje tegen.

Terug naar “Archief”