Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

Berichtdoor LeChat » 08 mar 2010 15:12

Wij zijn nog op zoek naar een lounge-tuinset. De meeste sets zijn alleen zo hoekig (vierkant) en groot. Wie weet er een zaak 'n beetje in de buurt van Zeeland waar ze veel keus hebben, ook ronde modellen?
Zoiets als dit vinden we leuk, alleen kun je deze uitsluitend via internet kopen en we willen het wel graag in het echt zien voor we een set kopen. Juist ook omdat onze tuin niet zó groot is en het niet te pompeus moet worden.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

j-tap
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor j-tap » 08 mar 2010 19:10

Tuinland, of gewoon Blokker? Hebben ze ook van alles

Maar mensen, we willen foto's zien!!! :D Heb af en toe zin om van alles te veranderen, maar geen inspiritatie.. dus, kom maar op met de foto;s!! :D

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 mar 2010 19:52

*Annet* schreef:Weet nog wel iemand waar je heel veel leuks kan kopen voor in je nieuwe huis :mrgreen:

Joh...wie zou dat nou zijn :-k :mrgreen: Maar zonder dollen, manlief vindt de lantaarns erg mooi dus wie weet :)

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 08 mar 2010 21:46

Die is wel erg gaaf, lechat!!
Je kunt op die andere fototjes van dichtbij best een goed beeld krijgen.. ik zou het erop gokken om het via internet te bestellen als je het echt leuk vindt. je kunt het toch altijd weer op laten halen? hooguit moet je dan verzendkosten betalen, maar als ik alleen op internet kon vinden wat ik zocht zou ik het wel proberen...

en heb je ook een folder van de kwantum gekregen?(of zit die niet bij jullie in de buurt?).
daar staan ook mooie van die rieten stoelen in. ook een beetje rond. die kun je binnen en buiten gebruiken. die kosten 59E/stuk, vind ik wel een mooi prijsje..

ik wil ook nog graag een keer zo'n lounge-set, maar eerst moet de tuin klaar (die ligt al zo'n beetje anderhalf jaar braak... :roll: ) en dan kunnen we pas zien wat erbij zal passen..
Laatst gewijzigd door vpk op 09 mar 2010 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 09 mar 2010 10:56

Daatje123 schreef:Kleur in onze inrichtingen hebben wij niet lang over nagedacht. WIT!

Kijken of ik wat foto's kan uploaden...

Hehe... het is mij wat te wit. Maar ieder zijn smaak. Wij gaan er wel wat kleur in brengen denk ik zomaar... ook niet overdreven veel... maar ik hou niet zo van een steriel witte leefomgeving :) En de rest doen we idd vast wel met accessoires :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 09 mar 2010 11:28

Marnix schreef:
Daatje123 schreef:Kleur in onze inrichtingen hebben wij niet lang over nagedacht. WIT!

Hehe... het is mij wat te wit. Maar ieder zijn smaak. Wij gaan er wel wat kleur in brengen denk ik zomaar... ook niet overdreven veel... maar ik hou niet zo van een steriel witte leefomgeving :) En de rest doen we idd vast wel met accessoires :)

Haha, dat krijgen we vaker te horen :wink: . Gelukkig zijn wij er erg blij mee :D .

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 09 mar 2010 13:13

Als Marnix een bak geld zou winnen, dan werd het hele huis ingericht in mediterrane sfeer denk ik.
Alle muren net een tintje, gelig, oranje-achtig, zachtblauw etc... En dan de perfecte meubels erbij uit kunnen zoeken ;)

Achja, laten we eerst maar eens gewoon beginnen :D Vrijdag krijgen we de sleutel!!!!
pobody's nerfect

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 10 mar 2010 10:17

Leuk, Jo'tje en Marnix! Veel plezier met inrichten e.d. 't Is een gekke gewaarwording als je dan ineens de sleutel hebt en het is jóuw huis!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 10 mar 2010 11:18

Ja, leuk! En gek is het inderdaad wel. Ik denk dat het dan pas echt gaat leven. We zijn nu twee keer in en bij het huis geweest, de laatste keer is alweer bijna 3 maanden geleden. :)

Daatje123 schreef:
Marnix schreef:

Haha, dat krijgen we vaker te horen :wink: . Gelukkig zijn wij er erg blij mee :D .

Tja, smaken verschillen nou eenmaal en dat is niet erg. Dus als jullie er blij mee zijn is dat mooi.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

Hortensia
Mineur
Mineur

Berichtdoor Hortensia » 10 mar 2010 11:21

Iemand zocht naar een loungeset voor de tuin. Ik ga er misschien een aanschaffen bij www.anno2009inhuis.nl.

Niet te duur en heel mooi!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 10 mar 2010 12:26

@Hortensia: dat was ik :wink:. Ik had die site ook gevonden (via Marktplaats geloof ik), maar die sets vind ik te groot en te hoekig voor onze beperkte ruimte. Als je 'n grotere tuin en terras hebt, zijn ze zeker mooi!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 10 mar 2010 13:28

Ja, ze zijn wel mooi... maar ik vind ze ook wel heel duur. Zeker voor iets wat altijd buiten staat, in weer en wind... en waar je minstens de helft van het jaar geen gebruik van kan maken.

Ik denk dat wij het maar bij een simpele houten of ijzeren set gaan houden :D

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 19 mar 2010 14:33

Iemand ervaring met teak houten meubels?
Is dat een beetje goed te onderhouden?

We hebben deze salontafel op het oog:
Afbeelding

Erg mooi maar ook erg duur, vind ik. :/
Willen dan ook een teak houten eettafel.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 19 mar 2010 15:14

Wij hebben alle houten meubels van teakhout en zijn er super tevreden over. Het is heel makkelijk te onderhouden en je ziet er geen stof op liggen (of je moet maanden niet stoffen :wink: )
Wij hebben het op de grens van Limburg/Duitsland gekocht 2.5 jaar terug was vele malen goedkoper dan in de woonwinkels.
Teakhout kan ook goed tegen een stootje waar je wel op moet letten dat het is huis niet te droog wordt dan kun je hebben dat teakhout barst.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 19 mar 2010 18:21

gave salontafel AG!
wij hebben een teakhouten eettafel. bevalt supergoed!
Er zitten wel eens vlekken op, maar je sopt em af met groene zeep en hij is weer als nieuw...
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

Terug naar “Archief”