Africa schreef:Ik hoop eigenlijk wel dat mijn aanstaande al op deze aardkloot rondwandelt...
Het is anders best leuk om later nog eens op te merken: toen ik klaar was met de middelbare school moest jij nog aan groep 3 beginnen

Moderator: Moderafo's
Africa schreef:Ik hoop eigenlijk wel dat mijn aanstaande al op deze aardkloot rondwandelt...
Mortlach schreef:
Het is anders best leuk om later nog eens op te merken: toen ik klaar was met de middelbare school moest jij nog aan groep 3 beginnen
mw schreef:Ach... ik ken een stel: hij was haar leraar in klas 6, het huidige groep 8
Africa schreef:Neeeee,![]()
mw schreef:En dan ga je daarna meedoen met het programma Vakantieliefdes van Net5.
jans1 schreef:Ik ga op vakantie naar Brazilië, misschien kom ik daar wel een leuke Braziliaan tegen![]()
mw schreef:Wees gerust, ze kwamen er pas achter toen ze getrouwd waren;) Eigelijk schelen ze niet eens zo heel veel. Hij was een hele snelle leerling, waardoor hij ook snel leraar was. En zij was een stukkie langzamer.
mohamed schreef:Driemaal zwaaien met een tientje dan komt de prins op het witte paard je halen!
Fijne vakantie gewenst trouwens!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten