kwebbel schreef:ik zoek een paar leuke broeken (geen heup, en niet te lang: heb korte beentjes) maar wil niet teveel geld uitgeven. Ik heb al bij esprit gekeken maar daar vond ik niets leuks.
Het moet geschikt zijn voor mijn werk (het liefst capri broeken o.i.d.)
Waar zou ik eens kunnen kijken? Bij MS en de internetshopwinkel Large hadden ze ook niets. Ik ben een zeur wat broeken betreft...
Bij Vero Moda en C&A hebben ze nog wel is korte modellen. Dat zijn de winkels waar ik als eerste ga kijken voor broeken.

). Maar ik moest echt een leuk rokje voor morgen, tijdens de doopdienst. nu ben ik wel tevreden, een leuk grijs kreukrokje, zwart soort jasje en aqua blauw shirt. Maar bijna alle shirts zijn strak, en met al die rolletjes die er nu nog zitten staat dat voor geen meter.
 ). Maar ik moest echt een leuk rokje voor morgen, tijdens de doopdienst. nu ben ik wel tevreden, een leuk grijs kreukrokje, zwart soort jasje en aqua blauw shirt. Maar bijna alle shirts zijn strak, en met al die rolletjes die er nu nog zitten staat dat voor geen meter.
 .
.

ik ben zaterdag vrij dus kan ik daar ff kijken!
 ik ben zaterdag vrij dus kan ik daar ff kijken! Haha! Ik was er wel een paar x eerder geweest, maar kon nooit echt wat vinden, maar deze x ben ik d'r echt goed geslaagd! Een grijze rok en grijs vestje met wat gekleurde kraaltjes rond de hals! Zooooo gaaf! Heb alleen 't shirtje dr nie bij genomen, 40 euro voor 1 basic-shirtje
  Haha! Ik was er wel een paar x eerder geweest, maar kon nooit echt wat vinden, maar deze x ben ik d'r echt goed geslaagd! Een grijze rok en grijs vestje met wat gekleurde kraaltjes rond de hals! Zooooo gaaf! Heb alleen 't shirtje dr nie bij genomen, 40 euro voor 1 basic-shirtje   Vond 'k echt enorm duur, ben vervolgens bij Bertus ten Hoor geslaagd voor 'n zelfde kleur, maar leuker shirtje, voor  9,99
  Vond 'k echt enorm duur, ben vervolgens bij Bertus ten Hoor geslaagd voor 'n zelfde kleur, maar leuker shirtje, voor  9,99  

)
 )