kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Gerdien B. » 07 feb 2009 18:20

kwebbel schreef:ik zoek een paar leuke broeken (geen heup, en niet te lang: heb korte beentjes) maar wil niet teveel geld uitgeven. Ik heb al bij esprit gekeken maar daar vond ik niets leuks.
Het moet geschikt zijn voor mijn werk (het liefst capri broeken o.i.d.)

Waar zou ik eens kunnen kijken? Bij MS en de internetshopwinkel Large hadden ze ook niets. Ik ben een zeur wat broeken betreft...

Bij Vero Moda en C&A hebben ze nog wel is korte modellen. Dat zijn de winkels waar ik als eerste ga kijken voor broeken.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 feb 2009 22:57

Heb vandaag weer voor het eerst sinds de bevalling gewinkeld. Wat een ramp! Ik zit aan maat 44 (niet dat dat zo heel erg is, maar absoluut niet leuk omdat ik eerst maatje 38 jad :( ). Maar ik moest echt een leuk rokje voor morgen, tijdens de doopdienst. nu ben ik wel tevreden, een leuk grijs kreukrokje, zwart soort jasje en aqua blauw shirt. Maar bijna alle shirts zijn strak, en met al die rolletjes die er nu nog zitten staat dat voor geen meter.
Op naar het moment dat ik 6 weken geleden bevallen ben, dan mag ik weer sporten en proberen af te vallen :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 08 feb 2009 12:04

Ik weet hoe je je voelt missf. Ik zit ook nog steeds niet op mn oude gewicht van voor mn zwangerschap. Ontzettend frusterend is dat. Ik moet zeggen dat ik pas weer wil gaan winkelen als ik op mn gewicht ben. Moet zeggen dat het wel goed voor de portemonee is :D Voor het dopen van Hugo heb ik een wikkelrokje gekocht, dus de knopen kan ik verzetten als ik slanker word/ben.

Broeken kopen is sowieso een ramp. Ik ken echt niemand ( vrouwen dan)die makkelijk een broek kan vinden.Of hij is te kort, te strak om mn benen/billen of te wijd in mn taille etc. Daarom koop ik heel vaak rokken. In de winter lekker met laarzen eronder en in de zomer met ballerina's, echt ideaal.
Eigenlijk kijk ik (bijna)nooit nar de prijs van kleding. Als ik het mooi vind, koop ik het. Ik vind ook niet snel iets heel erg duur. Rokken of broeken van € 60/€ 80, valt bij mij onder de categorie goedkoop :oops:.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 08 feb 2009 14:02

Dat over het budget, het hangt er wel vanaf of je het kunt betalen. Als je maar weinig geld overhoud om iets leuks te kopen qua kleding ga je er wel opletten (althans, ik wel).

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 08 feb 2009 16:54

Dat klopt inderdaad, maar ook toen ik nog studeerde en rond moest komen van €450 in de maand waar de huur en alle kosten nog vanaf moesten, kocht ik al duurdere kleding. Dan kocht ik gewoon minder kleding!

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 08 feb 2009 21:13

Nou, ik ben ook niet echt groot en broeken zijn bijna altijd te lang. Meestal laat ik broeken inkorten, ik let er dan op dat de broek goed zit in de taille en dat de pijpen mooi recht vallen of een beetje uitlopen. Wanneer ik een smal toelopende broek laat inkorten, krijg ik een raar wortel-broekje en dat wil ik niet.

Esprit heeft wel mooie broeken, ook in lengte maten. En sinds een tijdje ook broeken in een mooi model voor kleine vrouwen. Dan staat er op het kaartje zoiets als "short model". En wanneer deze te lang is, heb je als nog een mooi model wanneer je de broek laat inkorten.

Inkorten laat ik doen bij een vast adresje, een kledingmaker in een van de winkelstraten die Leiden rijk is. Het kost 6 á 7 euro per broek. Alleen spijkerbroeken zijn wat duurder, want dan laat ik het randje eraan zitten. (Anders valt het op dat de broek korter is gemaakt)
Dus, dat.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 09 feb 2009 11:46

Gerdien B. schreef:
kwebbel schreef:ik zoek een paar leuke broeken (geen heup, en niet te lang: heb korte beentjes) maar wil niet teveel geld uitgeven. Ik heb al bij esprit gekeken maar daar vond ik niets leuks.
Het moet geschikt zijn voor mijn werk (het liefst capri broeken o.i.d.)

Waar zou ik eens kunnen kijken? Bij MS en de internetshopwinkel Large hadden ze ook niets. Ik ben een zeur wat broeken betreft...

Bij Vero Moda en C&A hebben ze nog wel is korte modellen. Dat zijn de winkels waar ik als eerste ga kijken voor broeken.

thnx :) ik ben zaterdag vrij dus kan ik daar ff kijken!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 12 feb 2009 10:21

Wauw!
Ik heb Didi ook ontdekt :lol: Haha! Ik was er wel een paar x eerder geweest, maar kon nooit echt wat vinden, maar deze x ben ik d'r echt goed geslaagd! Een grijze rok en grijs vestje met wat gekleurde kraaltjes rond de hals! Zooooo gaaf! Heb alleen 't shirtje dr nie bij genomen, 40 euro voor 1 basic-shirtje :roll: Vond 'k echt enorm duur, ben vervolgens bij Bertus ten Hoor geslaagd voor 'n zelfde kleur, maar leuker shirtje, voor 9,99 8)

Denk dat 'k maar 's vaker bij Didi ga kijken!

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 12 feb 2009 10:42

Ja, DiDi is echt leuk he :mrgreen:
Ik ben gisteren bij de Steps heel goed geslaagd voor een jurkje voor een bruiloft. (wilde die eerst bij de DiDi kopen, maar kwam dit jurkje bij de Steps tegen en vond die nog mooier :wink: )
Wel weer aardig wat geld erdoorheen, maar ik heb nu wel weer iets wat ik bij alle nette gelegenheden etc. kan dragen! En dat had ik niet meer voor de zomer..
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 12 feb 2009 10:45

Dine schreef:Ja, DiDi is echt leuk he :mrgreen:
Ik ben gisteren bij de Steps heel goed geslaagd voor een jurkje voor een bruiloft. (wilde die eerst bij de DiDi kopen, maar kwam dit jurkje bij de Steps tegen en vond die nog mooier :wink: )
Wel weer aardig wat geld erdoorheen, maar ik heb nu wel weer iets wat ik bij alle nette gelegenheden etc. kan dragen! En dat had ik niet meer voor de zomer..

Toch niet toevallig een zwart/wit jurkje? :lol:

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 12 feb 2009 10:52

ja :mrgreen: het is een wit jurkje, soort van linnen, bovenaan strak en met een v-hals en bandjes van ongeveer 1,5 cm breed en de rok loopt wijd, is geborduurd met zilverkleurige bloemen en een zwarte band onderaan en een zwart lint ergens halverwege.. zoiets :P
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 12 feb 2009 10:55

Klinkt leuk, Dine!

Ik kom ook nog wel eens bij de DiDi, vind dat ontzettend leuke kleren over het algemeen. Vind het alleen vaak te duur, dus als ik er iets koop, doe ik dat in de uitverkoop.
Gisteren wel geslaagd bij Remo, die was in Achterberg gisteren. Heb een leuk zwart dun vestje met ruches, een lichtroze shirt met sjaalkraag, een spijkerjasje, een rode polo en een rood-wit gestreepte rok. En dat alles voor 85 euro! :D
Afbeelding

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 12 feb 2009 11:09

ik ben inmiddels geslaagd voor een werkbroek. aangezien we geen kledingvergoeding krijgen vind ik ook dat ik geen dure / supernette kleding hoeft te dragen. Een mooie witte broek voor 13 euro ! Zo ik kan er weer mee door :mrgreen:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 12 feb 2009 11:36

ik wil eigenlijk ook wel weer iets nieuws. In maart verjaardag van de oma van m'n man (wordt 80). Mag ik dan ook wat nieuws kopen? (haha, voor elke gelegenheid kun je wel aan de gang blijven)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 12 feb 2009 11:39

Ik heb vorig jaar een (te) dure jurk gekocht. Kort daarna werd ik zwanger. Dus ik dacht: die bewaar ik voor de bruiloft van mijn vriendin, begin maart. Dan past die vast wel. Het is hele rekbare stof, en wat wijder.
Dus ik gister dat ding passen, hij past wel, maar staat vreselijk! Het is maat S, maar er hoort gewoon ook een figuurtje maat S in, haha.
Dus ik ga binnenkort ook maar erop uit, om nieuwe kleren te kopen voor de bruiloft. En dan meteen iets leuks voor Jurian, want die gaat ook de hele dag mee. Didi is dus een aanrader?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”