Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Zielig voor zo'n kindje, zo'n hele Schiphol-happening.
mamavansophie schreef:Ik zou ook graag zo'n kindje financieel willen adopteren, maar hebben momenteel niet echt het geld hiervoor. Hopelijk in de toekomst wel!!! Dan zouden we het zeker doen!
Overigens hoorde ik een tijdje terug allemaal van die negatieve verhalen over financiele adoptie. Dat het geld gewoon naar de hele gemeenschap gaat en niet naar het kindje en weet ik wat al niet meer. Nu weet ik niet hoe het bij Woord en Daad zit, ging over een andere organisatie. Maar was er toch wel van geschrokken
*Annet* schreef:mamavansophie schreef:Ik zou ook graag zo'n kindje financieel willen adopteren, maar hebben momenteel niet echt het geld hiervoor. Hopelijk in de toekomst wel!!! Dan zouden we het zeker doen!
Overigens hoorde ik een tijdje terug allemaal van die negatieve verhalen over financiele adoptie. Dat het geld gewoon naar de hele gemeenschap gaat en niet naar het kindje en weet ik wat al niet meer. Nu weet ik niet hoe het bij Woord en Daad zit, ging over een andere organisatie. Maar was er toch wel van geschrokken
Wij hebben een adoptie kindje via Woord en Daad, sinds kort een ander. Het kost 22,50 in de maand. Dat vind ik niet veel als je bedenkt hoeveel geld wij in de maand nodig hebben om van te leven.
We kregen een paar weken geleden een brief dat het kind dat we al jaren sponsorden uit het project was gegaan. Of door haar ouders eruit was gehaald want ze deed, zoals ik min of meer kon begrijpen, haar best niet meer op school. Er gaan bij mij dan ook wel wat vraagtekens rijzen, in de briefjes schreef ze elke keer dat ze zo dankbaar was dat ze naar school kon en goed haar best deed. Maar goed, ik denk dan maar, wat ze mee heeft gekregen heeft ze maar gehad.
lammetje schreef:Sarah zou gek worden, en gillen en onder mn kleren weg duiken en de kap van de kinderwagen over zich heen trekken en de hele nacht erna liggen te gillen en dromen....
en dat is dan een NL kind in een 'normale veilige en stabiele omgeving'
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 gasten