De refowebkids [deel 4]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 03 apr 2008 18:12

Ja lammetje Danique is de hele dag aan het overgeven en aan de diarree!
Heb haar 4 keer in bad gehad omdat ze er van boven en onder, onder zat!
De vijfde was draait nu, en ze wil alleen maar in haar bedje liggen, hoor haar steeds koiien :lol: koikoikoikoikoi.

Ik moet maandag naar het cb ben best benieuwd :wink: kunnen we weer ff vergelijken.
Daantje is vandaag al weer 10 maanden :shock:

Leuk Bloemetje dat Thomas toch is gaan kruipen!

En al het andere ook LEUK :lol:

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 04 apr 2008 10:39

Hoe is het vandaag met Danique? Is ze nog steeds ziek of gaat het weer beter met haar?
Thomas is vandaag gelukkig weer lekker vrolijk! :D Met zo'n dag als gister krijg ik toch echt bewondering voor ouders met een huilbaby. Eén dag put me al helemaal uit, laat staan weken of nog langer achter elkaar..... :?

Ik heb van de week trouwens babygezwommen met Thomas. Ben denk ik niet van plan om er nog heen te gaan. Het water was helemaal niet extra verwarmd en de baby's moesten zelfstandig aan de rand van het zwembad blijven hangen. :shock: Natuurlijk redden ze dat niet en gaan ze vroeg of laat koppie onder. Gedachte erachter is dat als ze in het water vallen, ze weten hoe ze op de rand kunnen klimmen... :x
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 04 apr 2008 10:42

bloempie schreef:Hoe is het vandaag met Danique? Is ze nog steeds ziek of gaat het weer beter met haar?
Thomas is vandaag gelukkig weer lekker vrolijk! :D Met zo'n dag als gister krijg ik toch echt bewondering voor ouders met een huilbaby. Eén dag put me al helemaal uit, laat staan weken of nog langer achter elkaar..... :?

Ik heb van de week trouwens babygezwommen met Thomas. Ben denk ik niet van plan om er nog heen te gaan. Het water was helemaal niet extra verwarmd en de baby's moesten zelfstandig aan de rand van het zwembad blijven hangen. :shock: Natuurlijk redden ze dat niet en gaan ze vroeg of laat koppie onder. Gedachte erachter is dat als ze in het water vallen, ze weten hoe ze op de rand kunnen klimmen... :x

Nou ja was het geen "hoeverzuupikcurcus" sommige mensen hebben echt vage gedachten, kind zou nooit meer durven zwemmen!

Danique is nog steeds ziek, heeft nog koorts en diarree maar vandaag GELUKKIG nog niks overgeven :( ligt steeds in bed ze wil er niet uit :roll:
Laatst gewijzigd door liefje op 04 apr 2008 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 04 apr 2008 10:52

beterschap voor danique!!!

wij hebben gister voor matteo een loopwagentje gekocht... hij wil nl steeds staan enzo en vooruit komen.. en zo kan hij dat mooi.. hij heeft er al een paar stapjes achter gezet:

Afbeelding

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 04 apr 2008 10:53

trijntjejohanna schreef:beterschap voor danique!!!

wij hebben gister voor matteo een loopwagentje gekocht... hij wil nl steeds staan enzo en vooruit komen.. en zo kan hij dat mooi.. hij heeft er al een paar stapjes achter gezet:

Dankje!!!

Wat een leuk ding dat wagentje.. nou Matteo succes met :)C!!!!

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 04 apr 2008 21:43

@trijntjejohanna, hebben jullie er geen blokken bij? Wij hebben ook zo'n loopwagentje gehad maar hadden blokken erin voor tegenwicht als je eraan op probeerde te trekken.
Leef je droom.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 05 apr 2008 10:07

Loucom schreef:@trijntjejohanna, hebben jullie er geen blokken bij? Wij hebben ook zo'n loopwagentje gehad maar hadden blokken erin voor tegenwicht als je eraan op probeerde te trekken.

Ze zet Milan er gewoon in :mrgreen:

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 07 apr 2008 10:52

Met Margot vanmorgen bloed wezen prikken. Ze was heel flink! Ze beet op haar lip om niet te gaan huilen( ze mag van mij best huilen, hoor) maar ze wilde zelf gewoon niet. Ze kreeg een oorkonde voor dapperheid. Ik vond dat ze het goed deden bij de bloedprikdienst met kinderen.
Lijkt me wel lastig met stilzitten enzo....

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 07 apr 2008 11:31

knap hoor d:)b hoe oud is Margot nu?? En waarvoor moest ze bloedprikken :oops:

Ik moet zo met Danique naar het consultatiebureau, maar ze is nog steeds aan de diarree, en ze wil niet eten. ze is enorm afgevallen, gaat echt snel bij kleintje, ze heeft helemaal geen ribbeltjes meer, maar haar lengte ben ik zo benieuwd naar :shock:

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 07 apr 2008 11:43

Margot is 4 jr. Ze heeft al heel lang en vaak hoofdpijn. Dus nu wil de dokter gaan uitzoeken waar dat door komt. Bloed en urine onderzoeken en haar ogen na laten kijken. Als daar niks uitkomt moet ik naar de kinderarts.
Geef jij Danique iets voor de diarree? En drinkt ze wel goed?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 07 apr 2008 12:33

Ow wat sneu voor haar dat ze daar nu al last van heeft!

Ik geef Danique op dit moment alleen drinken en o.r.s af en toe wil ze een stukje brood maar verder niet, alleen maar slapen en nog eens slapen, verder is ze ook gewoon vrolijk.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 07 apr 2008 14:38

Afbeelding

Gerlinde :)

Afbeelding

En Boudin :)

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 07 apr 2008 15:12

Leuke foto's Jamillah!!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 07 apr 2008 15:34

OOOh wat een mooie kindertjes :wink:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 07 apr 2008 15:37

lammetje schreef:Vanmiddag op het cb geweest, laatste inentingen voorlopig (met 4 jaar weer) krijsen natuurlijk maar nu ist weer over. Hoop dat ze er niet al te veel last van krijgt...
Ze weegt nu 9865 gram en is 78,5 cm lang.

Danique is nu 76 cm lang en weegt 10750 gram, haar lengte is nu aardig boven de lijn.
Gewicht gaat nu minder hard, lekker veel in beweging! (en 2e keer buikgriep!)
Laatst gewijzigd door liefje op 07 apr 2008 15:38, 2 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Archief”