Maar het staat ook een keer stil, en dat was bij mij net net...!
Ik heb geen ervaring met kolven, dus mijn kind kreeg alles binnen,
bij mij zat het de volgende voeding er al wel bij, misschien voor de zekerheid als je dat red 2 voedingen wegdoen?
Moderator: Moderafo's
J.A. schreef:Ik heb nooit gekolfd, en nu dus ook niet![]()
Ze ligt nu weer op bed, zonder bij mij te drinken, wel gewoon appelsap/sinaasappelsap/roosvicee ofzo,
en dan in haar fles of in een beker met rietje! Gaat al best goed!
Dank voor het compliment, nu ik terugkijk ben ik erg blij dat ik voor haar op dieet ben gegaan
en ik haar daarmee geholpen heb![]()
![]()
Ik zit nu al te bedenken wat ik kan gaan eten als ze dus echt besluit om nu te stoppen![]()
Schipje schreef:J.A. schreef:Ik heb nooit gekolfd, en nu dus ook niet![]()
Ze ligt nu weer op bed, zonder bij mij te drinken, wel gewoon appelsap/sinaasappelsap/roosvicee ofzo,
Dank voor het compliment, nu ik terugkijk ben ik erg blij dat ik voor haar op dieet ben gegaan
![]()
Ik zit nu al te bedenken wat ik kan gaan eten als ze dus echt besluit om nu te stoppen![]()
Nou ik vind dat je dat echt heb verdient!!
Hoe oud is ze precies?
paprikameisje2 schreef:Schipje schreef:J.A. schreef:Ik heb nooit gekolfd, en nu dus ook niet![]()
![]()
Nou ik vind dat je dat echt heb verdient!!
Hoe oud is ze precies?
idd.. knap hoor! ze was toch al een jaar geweest?
ach, sommige mensen...paprikameisje2 schreef:sommige mensenk was op een verjaardag, we hadden het er over hoe het ging.. dus ik zeg zo: u wel goed, maar wat heeft hij al gehuild, we zijn erachter dat hij ws koemelkallergie heeft... weet je wat die man zegt: Ow.. heb jij ook al last van al die nieuwetijdsdingen?
Dus... ik zo terug... je mag em wel drie weken lenen... geef hem dan maar gewoon de fles... mag jij kijken of hij daar ookecht last van heeft...
tis toch ook niet meer ormaal!![]()
of mensen die zeggen... snap niet dat je jezelf de koek af laat pakkenlekker boeiend... van koek en vreet wordt je alleen maar dik.
Ben er wel achter dat hij gewoon tegen ei en soyaproducten kan, maar melk dus echt niet. Afgelopen week had ik nog een andere verjaardag en me moedr zei dat ze zelf eent aart had gebakken en de verpakking had ze laten staan zodat ik ff konkijken. Dus ik gekeken, yes... zat dus geen melk in. Ik heeerlijk de appeltaart opgesmikkeld, totdat hij s avonds zooo idioot aan eht brullen was, dat manlief zei; wat heb je gehad... dus ik opnoemen... zoute stokjes, appeltaart..... toen zei die al.. domoor... dus ik h oezo... hij... daar zit toch melk in. Ik was er dus van overtuigd dat het er niet in zat, stond toch niet op het pak... maar de boter voeg je later toe en me moe gebruikt boter van blueband en daar zit melk in![]()
K heb al heel wat producten wat wel mag.. crokychipes... en die is al zo lekker... mag ook gewoon en ik eet dus ook gewoon pindasaus ed. daar zti allemaa geen melk in.
en, van koopmans kan je zelf pepernoten bakken, zit ook geen melk in! vandaag gebakken, maar ook allemaal opgegete...![]()
moet morgen naar het cb. ben benieuwd hoe zwaar hij is! hij is zooohoo lekker vettigEn.... hij is ook een stuk rustiger... hij krijgt om zeven uur zijn laatste fles en slaapt vaak door tot de volgende morgen zes of zeven uur! Hij krijgt nu vaak vier flessen van 210! ben zo blij!! dat hij zo lekke rin zijn vel zit en ik zie gewoon dat hij nu lekker baby is!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten