Ik zit nu op ongeveer 13 kilo.

Moderator: Moderafo's
Ansje schreef:maja schreef:Ik zit nu op -23,4...![]()
![]()
![]()
![]()
JUllie ook allemaal heel veel succes!!!
So...jij gaat wel heel hard!!
Bij mij gaat het helemaal niet snel meer...ik snap er niks van.
Ik doe helemaal niets bijzonders...alleen Sonja Bakker![]()
Maargoed...
Marnix schreef:Ansje schreef:maja schreef:Ik zit nu op -23,4...![]()
![]()
![]()
![]()
JUllie ook allemaal heel veel succes!!!
So...jij gaat wel heel hard!!
Bij mij gaat het helemaal niet snel meer...ik snap er niks van.
Ik doe helemaal niets bijzonders...alleen Sonja Bakker![]()
Maargoed...
Misschien moet je dan juist wat bijzonders erbij gaan doenLekker veel sporten ofzo. Doe ik ook altijd, ik eet echt niet gezond... ontbijt slecht, lunch heel uitgebreid met snack enzo erbij, eet redelijk veel... maar ja, tot nu toe blijf ik constant op het zelfde gewicht
Gerdien B. schreef:Ik heb er ook een jaar over gedaan om 15 kil kwijt te raken. het voordeel wat ik nu merk is: ik jojo nu niet meer. Zak niet bij de pakken neer, maar zolang er langzaam aan wat af gaat, gaat het goed, gewoon volhouden. Ik ben ook een hele tijd op 1 gewicht gebleven. Gewoon door blijven gaan. Nu heb ik dagen dat ik echt veel eet en dagen dat ik amper wat eet. Net wat Marnix ook aangeeft.. ook niet altijd even gezond. Het blijft tussen 3 kilo's verschil schommelen. Zolang dat zo door gaat vind ik het prima.
paprikameisje2 schreef:MissF schreef: Dus al doe je het anders, no problem. Maar ik krijg niet meer dan 2 boterha,mmen weg hoor, smorgsn, en dat zijn never 500 calorieen
twee... mij lukt een halve cracker nog niet eens!!
L'être extraterrestre schreef:Dat kan geen goed dieet zijn. Het ik neem aan dat het vrij bekend is: Ontbijt als een koning, lunch als een edelman en dineer als een zwerver? Je verbrand 'savonds vrij weinig namelijk, dus ik vind het een apart dieet!MissF schreef:Super joh, 12 kilo!!
Ik lees wel eens van die libelle en magriet blaadjes op mijn werk
En daar stond een of ander dieet in, en de clou was: 1200 calorien per dag. En dan liefst 600 per avondeten, 300 voor ontbijt en 300 voor lunch. OF van allemaal wat af doen, en dan ook een tussendoortje.
Ik ben er maandag maar mee gestart (en alles bijhouden op www.caloriechecker.nl) En nu, twee dagen later, weer een halve kilo kwijt.
Ik denk toch dat ik nog teveel at afgelopen weken ofzo.
Dus nu lekker veel drinken, en mn calorietjes bijhouden, en ik kan in de zomer weer zonder schaamte in mn bikini lopen
Funlover schreef:L'�tre extraterrestre schreef:Dat kan geen goed dieet zijn. Het ik neem aan dat het vrij bekend is: Ontbijt als een koning, lunch als een edelman en dineer als een zwerver? Je verbrand 'savonds vrij weinig namelijk, dus ik vind het een apart dieet!MissF schreef:Super joh, 12 kilo!!
En daar stond een of ander dieet in, en de clou was: 1200 calorien per dag. En dan liefst 600 per avondeten, 300 voor ontbijt en 300 voor lunch. OF van allemaal wat af doen, en dan ook een tussendoortje.
Ik ben er maandag maar mee gestart (en alles bijhouden op www.caloriechecker.nl) En nu, twee dagen later, weer een halve kilo kwijt.
Dus nu lekker veel drinken, en mn calorietjes bijhouden, en ik kan in de zomer weer zonder schaamte in mn bikini lopen
Het is idd logisch dat je 's avonds meer calorieen binnenkrijgt. En dat is echt geen probleem. Dat je idd als een koning moet ontbijten en lunchen als een edelmannen en dineren als een zwerver is oke. Maar een avondmaaltijd bevat standaard al meer calorieen. Daarom moet je er niet teveel van eten....Maar je zit toch idd al gauw aan de 500Kcal! En dag mag dan ook wel
Maar als je dineert als een koning kan je makkelijk 1000 kcal in een maaltijd hebben..! Vandaar die uitspraak etc...!
Ik neem aan dat je als je slank bent dat ook wilt blijven? Dan kun je beter gewoon blijven eten (max. 2000 kcal per dag) en in plaats van hongeren gewoon meer bewegen. Dan val je ook af, en nog duurzaam ook. Je moet meer verbranden dan je binnenkrijgt om af te vallen. Als je veel beweegt, train je je spieren. Als je getrainde spieren hebt, verbruiken die bij rust meer calorietjes dan ongetrainde spieren, waardoor je een hogere ruststofwisseling krijgt (en dus meer kunt eten zonder dat je aankomt).
Roodkapje schreef:Ik ben het wel met l'être eens. Het gaat er niet per se om dat je afvalt, maar dat je vetpercentage naar beneden gaat.
Meestal is het zo dat als je heel snel heel veel afvalt, dit geen vet is (wat je nou juist wilt). Kans is groot dat dit water en eiwit (spiermassa) is, omdat het lichaam dit het eerste afbreekt.
Verder: als je nu op zo'n hongerdieet (1200 kcal is echt weinig) leeft, dan val je vast af.
Maar: ga je na je 'dieet' weer gewoon eten, dan kom je gewoon weer aan (+ wat extra).
Ik neem aan dat je als je slank bent dat ook wilt blijven? Dan kun je beter gewoon blijven eten (max. 2000 kcal per dag) en in plaats van hongeren gewoon meer bewegen. Dan val je ook af, en nog duurzaam ook. Je moet meer verbranden dan je binnenkrijgt om af te vallen. Als je veel beweegt, train je je spieren. Als je getrainde spieren hebt, verbruiken die bij rust meer calorietjes dan ongetrainde spieren, waardoor je een hogere ruststofwisseling krijgt (en dus meer kunt eten zonder dat je aankomt).
Roodkapje schreef:Funlover schreef:L'�tre extraterrestre schreef:Dat kan geen goed dieet zijn. Het ik neem aan dat het vrij bekend is: Ontbijt als een koning, lunch als een edelman en dineer als een zwerver? Je verbrand 'savonds vrij weinig namelijk, dus ik vind het een apart dieet!MissF schreef:Super joh, 12 kilo!!
Het is idd logisch dat je 's avonds meer calorieen binnenkrijgt. En dat is echt geen probleem. Dat je idd als een koning moet ontbijten en lunchen als een edelmannen en dineren als een zwerver is oke. Maar een avondmaaltijd bevat standaard al meer calorieen. Daarom moet je er niet teveel van eten....Maar je zit toch idd al gauw aan de 500Kcal! En dag mag dan ook wel
Maar als je dineert als een koning kan je makkelijk 1000 kcal in een maaltijd hebben..! Vandaar die uitspraak etc...!
Ik ben het wel met l'être eens. Het gaat er niet per se om dat je afvalt, maar dat je vetpercentage naar beneden gaat.
Meestal is het zo dat als je heel snel heel veel afvalt, dit geen vet is (wat je nou juist wilt). Kans is groot dat dit water en eiwit (spiermassa) is, omdat het lichaam dit het eerste afbreekt.
Verder: als je nu op zo'n hongerdieet (1200 kcal is echt weinig) leeft, dan val je vast af.
Maar: ga je na je 'dieet' weer gewoon eten, dan kom je gewoon weer aan (+ wat extra).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten