Ik weet niet of iedereen in slow chat bij het hugtopic kijkt, daarom ga ik iedereen hier maar ff huggen!
Hug voor alle Slowakijegangers, de topmeiden en supermannen

! Ik mis jullie nu al...
Hug voor Acire: Je was (en bent) een lief, geweldig, zorgzaam en gezellig kamergenootje! omhelzing
Hug voor Essieee: Eindelijk heb ik je dan leren kennen. Je bent een topmeid!
Hug voor Gerdien, omdat je een gezellige, spontane meid bent met wie ik heerlijk kon kletsen.
Hug voor Liesl: je hebt een prachtig gevoel voor humor!
Hug voor Annette: Leuk je te leren kennen, je bent heel anders dan ik van te voren verwachtte (in de positieve zin). jaknikken
Hug voor Wullimpie: Dapper van je dat je mee durfde te gaan terwijl je niemand kende. Het was gezellig!
Hug voor Gerard: je bent gezellig, spontaan en een goeie BHV'er.
Hug voor Voda: Superleuk dat je meeging naar Slowakije! Bedankt voor de gesprekken en de dansjes...

yahoooo
Hug voor Zekh: je bent een supervent!

jaknikken
Hug voor Napoleon: je bent een goeie fysiotherapeut...

Enne... bedankt voor je speechje gisteravond...
Hug voor Jos: Je bent oergezellig, maakt met iedereen contact, gewoon een toffe vent! jaknikken
Hug voor Henkski: je kan de Titanicsong goed spelen en dansen!

Enne... bedankt voor de organisatie. Het was geweldig!
Hug voor Gertski, de 'vader' van de groep: bedankt voor alles, je bent een topvent!
En last but not least een extradikke megahug voor Markie, omdat ik hem op vakantie niet teveel kon/wilde/durfde te huggen...

omhelzing
/me zou het eerste het beste vliegtuig naar Bratislava wel in willen stappen (als jullie tenminste ALLEMAAL meegaan!!!)