Er staat een Jehova’s getuige aan de deur

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Faramir

Re: Er staat een Jehova’s getuige aan de deur

Berichtdoor Faramir » 28 feb 2012 15:10

Wilsophie schreef:Ja ik gebruikte die bron niet , omdat het een site is van een Alverzoener, en nogmaals dat ook hij bronnen gebruikt om over dit item te publiceren is niet mijn zaak.

Het is nogal blufferig om meneer Verhoeven aan te vallen voor een rechtbank te slepen of hoe je het noemen wilt in een land waar elders op dit forum een beroep doet op godsdienstvrijheid, ( wat het ook moge zijn).
Het belasteren van iemand op een forum zonder dat degene aanwezig is is simpelweg ongepast en tegen de regels.

Zo te zien snap je nog steeds niet wat ik schrijf. Waar schrijf ik bijvoorbeeld dat ik Verhoeven voor het gerecht wil slepen? Ik zeg enkel dat ik mij voor de rechtbank kan verweren tegen een beschuldiging van laster.

Maar ook dit toont maar weer eens hoe belabberd slecht je lees en schrijfvaardigheden zijn. Vaardigheden die essentieel zijn voor een forum waar enkel in geschreven taal gecommuniceerd wordt. Dat maakt elk gesprek hier met jou, hoe goed de intentie van alle partijen ook zal zijn, kansloos. Het lijkt me handig voor jou om nog even middelbare school af te maken en indien dat reeds afgemaakt is een LOI cursus te volgen oid.

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 28 feb 2012 15:16

. Vaardigheden die essentieel zijn voor een forum waar enkel in geschreven taal gecommuniceerd wordt.
Dat maakt elk gesprek hier met jou, hoe goed de intentie van alle partijen ook zal zijn, kansloos. Het lijkt me handig voor jou om nog even middelbare school af te maken en indien dat reeds afgemaakt is een LOI cursus te volgen oid.

Och beste man wat heb jij een prachtige vaardigheden , je hebt w.s. de LOI cursus afgemaakt waardoor je die meneer homo met zijn boot rijk hebt gemaakt.
Bram de Leeuw.
Geweldig hoor.
Ik heb een andere opleiding gedaan in mijn leven, maar heb wel veel mensen aangenomen die de LOI hadden voltooid maar helaas mijn bedrijf erkende deze certificaten niet.

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 28 feb 2012 15:18

slecht je lees en schrijfvaardigheden zijn.

Je leest moet met een t. Het is 2e persoon enkelvoud.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 28 feb 2012 15:21

...... hoe slecht jOUW lees- en schrijfvaardigheden zijn!

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 28 feb 2012 17:41

Dat je elkaar in de haren wilt vliegen over het al dan niet in bezitten van bepaalde schrijf-en leesvaardigheden, dat moeten jullie maar lekker zelf weten.
Maar de sneer richting LOI en de oprichter daarvan in combinatie met zijn homo geaardheid, die kan ik niet plaatsen. Tenzij je natuurlijk door goddelijk ingrijpen de eerste steen denkt te mogen gooien.
Dus laat onze homo(seksuele) medemens hier even fijn buiten. Bvd.
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 28 feb 2012 19:19

Wilsophie schreef:[quote ]slecht je lees en schrijfvaardigheden zijn.[/ quote]
Je leest moet met een t. Het is 2e persoon enkelvoud.

Je had een punt kunnen maken... Het had moeten zijn "lees- en schrijfvaardigheden".
Helaas, je schoot naast ;)

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 28 feb 2012 19:27

Je had een punt kunnen maken... Het had moeten zijn "lees- en schrijfvaardigheden".
Helaas, je schoot naast ;)

:lol: :lol: :lol: Je blijft een schoolmeester TK
Wel grappig om alles zo te lezen, zo leer je elkaar toch nog eens kennen.
Het is niet alles wat het lijkt te zijn/of wat het zou moeten zijn :mrgreen:
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 28 feb 2012 21:36

Dus laat onze homo(seksuele) medemens hier even fijn buiten. Bvd.

Waarom??
Het was de oprichter van de LOI en daar was hier sprake van, deze man heeft veel goede daden gedaan voor de mensheid en deed dat in alle bescheidenheid, zijn homo-leven daarentegen etaleerde hij waar hij maar kon. Hij zal me dankbaar zijn. Een knap staaltje van zaken doen.
Maar het Genootschap van het wachttoren kan er ook wat van, één van de rijkste organisaties op de Roomse kerk na. Allemaal geld van hun "schaapjes".

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 28 feb 2012 22:17

Wilsophie schreef:
Waarom??
Het was de oprichter van de LOI en daar was hier sprake van, deze man heeft veel goede daden gedaan voor de mensheid en deed dat in alle bescheidenheid, zijn homo-leven daarentegen etaleerde hij waar hij maar kon. Hij zal me dankbaar zijn. Een knap staaltje van zaken doen.
Maar het Genootschap van het wachttoren kan er ook wat van, één van de rijkste organisaties op de Roomse kerk na. Allemaal geld van hun "schaapjes".

De beste man heette Bram van Leeuwen en had als eerste het NTI!

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 28 feb 2012 22:36

Ja zo is het. NTI, was in Leiden gevestigd. Had ik moeten weten.
Bedankt.

Het ging even over de Drie-éénheid en daar is ongetwijfeld al een topic over.
Moge het duidelijk zijn dat ik geloof dat:
"De Vader en de Zoon beiden Jahweh zijn. Ze zijn één en Dezelfde en er is geen onderscheid. De drie-eenheid is daarom ook een dwaling, want God is een enige God (Deut 4,35)
Die in het vlees gekomen is.

Alleen toen Hij in het vlees kwam was Hij de Zoon des Mensen en die term gebruikt de Here Jezus Zelf uitsluitend maar ook de Zoon van David, want daarom heeft Hij recht op de komende troon van David in de toekomst nadat heel Israël behouden is geworden als natie.
Maar dit terzijde.

De Jeh.getuigen geloven dit allemaal niet want die betrekken de 144.000 op zichzelf terwijl de Bijbel duidelijk zegt dat dat 12000 gelovigen zijn uit alle 12 stammen die op het getuigenis van de 2 getuigen tot geloof zijn gekomen en zich vervolgens openbaren aan de andere volkeren om te evangeliseren.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 29 feb 2012 12:48

Nee, was oorspronkelijk in Rotterdam. Toen hij het heeft verkocht ( en dus in 1 klap rijk was ) is het naar Leiden verhuisd.

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 29 feb 2012 14:11

O ja zo was het. Hij heeft zoveel mensen geholpen die dakloos waren in die tijd niet zo veel als nu, maar toch tof vind ik..
Maar we dwalen af Schelpje.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 29 feb 2012 14:37

Wilsophie schreef:Ja ik gebruikte die bron niet , omdat het een site is van een Alverzoener, en nogmaals dat ook hij bronnen gebruikt om over dit item te publiceren is niet mijn zaak.

Het is nogal blufferig om meneer Verhoeven aan te vallen voor een rechtbank te slepen of hoe je het noemen wilt in een land waar elders op dit forum een beroep doet op godsdienstvrijheid, ( wat het ook moge zijn).
Het belasteren van iemand op een forum zonder dat degene aanwezig is is simpelweg ongepast en tegen de regels.

Als blijkt dat meneer Verhoeven bewust onwaarheden heeft verkondigd, dan mag dat op dit forum gezegd worden. Dat is ongepast noch tegen de regels.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 29 feb 2012 15:07

Tuurlijk mag dat maar kom dan met voorbeelden.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 29 feb 2012 16:19

Dat laat ik over aan hen die zich over de heer Verhoeven hebben uitgelaten. Mijn antwoord was als een technische uitleg bedoeld.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Terug naar “Archief”