Wilsophie schreef:Ja ik gebruikte die bron niet , omdat het een site is van een Alverzoener, en nogmaals dat ook hij bronnen gebruikt om over dit item te publiceren is niet mijn zaak.
Het is nogal blufferig om meneer Verhoeven aan te vallen voor een rechtbank te slepen of hoe je het noemen wilt in een land waar elders op dit forum een beroep doet op godsdienstvrijheid, ( wat het ook moge zijn).
Het belasteren van iemand op een forum zonder dat degene aanwezig is is simpelweg ongepast en tegen de regels.
Zo te zien snap je nog steeds niet wat ik schrijf. Waar schrijf ik bijvoorbeeld dat ik Verhoeven voor het gerecht wil slepen? Ik zeg enkel dat ik mij voor de rechtbank kan verweren tegen een beschuldiging van laster.
Maar ook dit toont maar weer eens hoe belabberd slecht je lees en schrijfvaardigheden zijn. Vaardigheden die essentieel zijn voor een forum waar enkel in geschreven taal gecommuniceerd wordt. Dat maakt elk gesprek hier met jou, hoe goed de intentie van alle partijen ook zal zijn, kansloos. Het lijkt me handig voor jou om nog even middelbare school af te maken en indien dat reeds afgemaakt is een LOI cursus te volgen oid.