Wat een leuke foto Saskia!
tablet hebben we niet, gelukkig, ik zie het nut er nog steeds niet van in, we hebben 2 laptops, 1 voor werk en 1 prive, dat vind ik voldoende.
Wij willen graag wat minder met beeldschermen bezig zijn, dat zou het alleen maar lastiger makenls we ook nog een tablet zouden hebben
De tv is de deur al uit, alleen een klein tv'tje is gebleven voor dvd'jes van de kids. Maar die gaat max een uur per dag aan.
Jurian mag sinds een tijdje een half uur per dag een filmpje kijken op de laptop. Eerst een aflevering waar hij iets van kan leren (koekeloere, koek & ei, klokhuis o.i.d.) en dan een kwartiertje op youtube een tekenfilmpje van donald duck ofzo. Maar eigenlijk vergeet hij dat ook regelmatig te vragen.
Verder zitten ze nooit achter een scherm.
Mijn ouders hebben beiden een tablet, daar mogen de kids er wel op, maar daar zijn we niet elke dag, dus is het nog maar minimaal.
Maar ooit zullen we er wel aan moeten, ook aan nieuwe regels m.b.t. het gebruik van laptop. Op school zijn ze er al mee bezig, heel lang kunnen we het vast niet meer weren. We proberen nu maar een goed voorbeeld te zijn, dus niet hele dagen computeren en dus geen tv meer, in de hoop dat ze zien dat jezelf vermaken met een boek of lekker buiten spelen ook heel leuk is.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...