LeChat schreef:Die had vroeger toch wel een groentenwinkeltje, of is dat nou Stellendam?
dat is Stellendam, maar wel heerlijke fruit en groente voor een prikkie.
Stalletje in Ouddorp moet ook erg goed zijn voor niet al te veel geld.
Moderator: Moderafo's
LeChat schreef:Die had vroeger toch wel een groentenwinkeltje, of is dat nou Stellendam?
Bertiel schreef:dat is Stellendam, maar wel heerlijke fruit en groente voor een prikkie.
Stalletje in Ouddorp moet ook erg goed zijn voor niet al te veel geld.
LeChat schreef:Hé, nog iemand die bekend is op Flakkee. In Ouddorp bedoel je Aleman, of niet? Daar ging ik vroeger met mijn opa heen.
*Annet* schreef:Boodschappenlijstje:
5 kilo piepers
2 kilo rode bieten
2 kilo stoofperen
1 kilo goudreinetten
6 ons spruiten
pond sperziebonen
750 gram witlof
1 bloemkool
pond aardbeien
moest totaal betalen: 13,30 niet veel toch?
Vutter hier uit het dorp heeft een groentenverkoop schuurtje, altijd fijn en hoop dat hij er nog lang mee doorgaat
paprikameisje2 schreef:baal baal baal...
via een ander forum dekbedhoesjes en ondergoed voor marijn overgenomen. ZIj keurig in pb haar gegevens gemaild, ik die gegevens gekopieerd na mijn rekeninggebeuren... na wat dagen nog geen pakketje, ik gevraagd, zij zegtt, geld niet binne. Ik dus wel gemail wel overgemaakt.
Gaat zij het nakijken, is ze een cijfer vergeten. Dus.. geld bij een verkeerd persoon... SHit shit shit zeg...
Denk je goedkoop uit te zijn. Maar het is neit mijn fout.. dus het pakket komt maar mooi deze kant op!!![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 44 gasten