Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Jo'tje » 23 aug 2010 11:21

Nina87 schreef:@ Marnix: ik ben weleens bij Miss Etam geweest maar dat is juist een van de winkels waar ze geen spijkerbroeken in mijn maat hebben. De laatste keer iig niet, dat is al wel een poos geleden. Het 'probleem' bij mij is dat ik lange benen heb maar wel een kleine maat. De lengtematen voor broeken beginnen vaak pas vanaf een grotere maat dus dan pas ik ze niet. Dit heb ik ook bij de H&M en Zara etc, dus goedkope broeken zitten er voor mij meestal niet in.

Kleine nuancering: het verschilt erg bij welke Miss Etam je bent. De grotere zaken hebben een uitgebreider aanbod! Ik was nog nooit geslaagd bij Miss Etam, maar in Hilversum zit een flinke en daar hadden ze echt veel. Normale broeken, broeken voor mensen met lange (heuuuule lange ;)) benen en broeken voor mensen met korte beentjes. Ideaal voor mij :D
Bovendien zijn ze niet zo duur. Nu even afwachten hoe lang het allemaal meegaat. Wel grappig, uit frustratie een winkel inlopen waar je nooit komt en er met 3 broeken uit komen :D
pobody's nerfect

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 23 aug 2010 12:39

Precies, het zal wel per MIss Etam verschillen. Vaak heb je inderdaad een beetje standaard lengte en breedte, hier hadden ze gewoon broeken op lengtemaat (van 28 tot heel lang) en per lengtemaat had je dan allerlei verschillende breedtematen erbij zitten... en als je dan de goede lengtemaat en breedtemaat wist kon je zo een aantal broeken uit zoeken die allemaal pasten. En ze hebben idd ook een hele serie voor extra lange mensen, zonder dan gelijk ook brede maten te hebben. Dus als je een keer in Hilversum bent is dat een aanrader... en als je ergens anders een Miss Etam ziet misschien hadnig om even te kijken of ze dat concept daar ook hebben.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 23 aug 2010 12:56

Ook niet onbelangrijk: lage, normale en hoge tailles!
pobody's nerfect

*Annette*
Majoor
Majoor

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 24 aug 2010 20:59

Iemand ervaring met de site kleren.com?
Wat de toekomst brengen moge........

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 25 aug 2010 20:14

of dress-for-less.nl ? Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar de ervaringen
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 27 aug 2010 08:49

Mijn pakje via MP is inmiddels binnen en het ziet er keurig uit en past perfect!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 27 aug 2010 21:33

Wie weet er een goede winkel waar je een mantelpak kunt kopen? (in Amersfoort of een keten die in veel plaatsen zit)

linde
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor linde » 28 aug 2010 14:46

bij van de kam? misschien wel wat prijzig.
je hebt ook zo'n winkel die bij je aan huis komt, suits for all ofzo heet dat.
PaSaP Hoogh!!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 29 aug 2010 20:07

Ik heb afgelopen week enorm gewinkeld voor Hug.o, C.ato en voor mij. Wij zijn in ieder geval weer winterproof. :mrgreen: Ik had na 3 winters zwanger of net bevallen echt niets toonbaars meer in mn kast hangen.
Voor mijzelf:
een rode wollen jurk bij Turnover
paars lang vest met zwart lang jurkje en zwarte legging
blouse met verschillende kleuren ( rose/witte strepen voorpand, grijs witte strepen mouwen en blauw/witte strepen in de machetten) in de opruiming ( 75% korting!)
wit blouse/jasje in de opruiming
sieraden
spijkerrokje bij Esprit

Voor de kids nieuwe winterjassen. Voor Hu.go een knalgroene met aquablauw (schoonmoeder breit momenteel de muts, sjaal en wanten) en voor C.ato een rose met paarse stippen met bijpassende muts, wanten en sjaal. Bij Name it, Hema, Zara en bij de H&M alle winterkleding voor de kids.

Nu nog nieuwe laarzen :lol:
Laatst gewijzigd door ajl op 06 jun 2011 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 29 aug 2010 21:23

Ik heb van de week mijn laarzen gekocht ben er zo blij mee! En ze waren al in verschillende winkels uitverkocht.
Deze heb ik.
http://images.omoda.nl/img/52f5f42d6fc6 ... 971894.jpg

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 30 aug 2010 07:26

Lalage schreef:Wie weet er een goede winkel waar je een mantelpak kunt kopen? (in Amersfoort of een keten die in veel plaatsen zit)

Vanillia, daar heb ik een donkergrijs mantelpakje van. Esprit had in altijd jasjes, broeken en rokken die je kunt combineren tot een pakje. En misschien Mexx, daar heb ik ook wel eens pakjes zien hangen. Zit allemaal in Amersfoort toch?! :D
Dus, dat.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 30 aug 2010 11:18

heel mooi Liefie!
Ik moet ook nog op laarzenjacht, maar ik heb er nog helemaal geen zin in eigenlijk. Net als een winterjas. Ik vind mijn gewone schoenen nog zo fijn zitten, en mijn leren jasje. Laat die laarzen en jas nog maar even weg, maargoed, straks ben ik te laat, da's ook zo jammer
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 30 aug 2010 11:48

Ach welnee, je hoeft echt niet in september je wintergarderobe al compleet te hebben hoor.
Meestal ging ik een dag met m'n zus shoppen in de herfstvakantie, Den Bosch o.i.d.
Wij zitten met alles in de gangbare maten (schoenmaat 39, broeken 38/40, shirts 38/M etc.) en kunnen altijd prima slagen dan nog.
pobody's nerfect

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 30 aug 2010 15:03

Het liefst koop ik zo min mogelijk uit de "nieuwe collectie", maar alles uit de uitverkoop. Afgelopen zomer ook; ik moet dan wel eventjes wachten maar dan heb ik ook leuke jurkjes/rokjes/broeken van Steppin'out en gave shirts van Geddes&Gillmore. Laarzen koop ik ook vaak met hoge kortingen. Maar als ik ècht niet zonder kan, dan zou ik het gewoon kopen in de winkel.
Dus, dat.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 30 aug 2010 16:03

Jo'tje heeft gelijk, je kunt zelfs nog volop zomershirts kopen !
Ik koop meestal wat nieuws, zoals lange mouw shirts, broek, net jurkje en vestje, dat ik iets nws heb om aan te trekken op een gelegenheid.
Voor de kids ga ik nu beetje rondkijken, maar koop steeds iets, en..... het wordt steeds goedkoper =D>
Voor kerst is alles al wat afgeprijsd. daarna nog meer.

Terug naar “Archief”