Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kirsten
Kapitein
Kapitein

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

Berichtdoor kirsten » 04 mar 2010 09:06

Wij hebben als basis door het hele huis een wit/creme kleurig behang en dan heeft elke kamer zijn eigen aparte afwijkende kleur (behalve de gang). Zo hebben we in de woonkamer rood, keuken bruin/grijs en in de slaapkamer een muur inktblauw. Ik hou ook van lekker afwisselen. WIj hebben zwarte banken, en binnenkort gaan we de taupe hoezen om de banken doen voor het voorjaar/zomer.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 05 mar 2010 09:37

Altijd leuk je huis weer veranderen ik heb de eettafel weer eens anders staan en ben er helemaal blij mee :roll: :mrgreen:

Pff ik ben me net rot geschrokken ze zijn met de laatste ramen bezig die vervangen moeten worden en net hoorde ik die man beneden aan de voorramen bezig was hij het kit al weg aan het halen dus ik ren naar buiten en zeg die ramen moeten niet verwisseld worden.
Maar hij was zo lief om al het oude kit weg te halen en alles opnieuw te kitten :oops:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 mar 2010 10:44

Haha, wat een blunder liefie ;) Wel aardig van hem!
En inderdaad is het heerlijk af en toe eens veranderen, dan lijkt het net of je weer een beetje een nieuw huis hebt he :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 05 mar 2010 10:59

Ik zal binnenkort even een paar foto's maken, maar heb nog geen internet thuis :S

Bij ons ook alles (gebroken) wit. Keuken is grijs, en de bank en 2 stoelen ook. Verder zijn bijna alle meubels wit.
Wordt helemaal blij van dat frisse dat het uitstraalt! Heerlijk!

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 05 mar 2010 13:12

heb mezelf gisteren 'verwend' met 2 nieuwe rieten lampekapjes, ben er helemaal mee in mijn nopjes!
en heb een dienblaadje voor op de salontafel opgemaakt met een rieten hartje, een takje met 2 roze nepgerbera's, 2 kipjes en een schaaltje met paaseitjes.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 05 mar 2010 13:59

kirsten schreef:Wij hebben als basis door het hele huis een wit/creme kleurig behang en dan heeft elke kamer zijn eigen aparte afwijkende kleur (behalve de gang). Zo hebben we in de woonkamer rood, keuken bruin/grijs en in de slaapkamer een muur inktblauw. Ik hou ook van lekker afwisselen. WIj hebben zwarte banken, en binnenkort gaan we de taupe hoezen om de banken doen voor het voorjaar/zomer.

zo hebben wij dat ook gedaan, blijft het toch afwisselend. bij ons zijn alle meubels wit, in de woonkamer gecombineerd met appelgroen, keuken met terra, de gang knal rose, en slaapkamer licht blauw en bruin, en de baby kamer Turquoise en zwart
Afbeelding

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 05 mar 2010 15:28

Over een paar weekjes mag ik weer met een nieuw huis aan de slag. De muren zijn altijd creme, houtwerk wit (en daar veranderen we niets aan). Vloerbedekking laat soms te wensen over (van marineblauw tot okergeel :roll: ). Voor de rest kan ik dus weer alles leuk inrichten.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 05 mar 2010 16:18

weet je al waar jullie heengaan LauraC?
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 05 mar 2010 20:23

Ja, we gaan terug naar Engeland. Drie kwartier bij Bath vandaan. We hebben voor we naar Schotland kwamen, ook daar in de buurt gewoond, dus ik ken het wel een beetje.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 06 mar 2010 17:47

Weet nog wel iemand waar je heel veel leuks kan kopen voor in je nieuwe huis :mrgreen:
ja, dat is mijn mening dan he.....

Nina87
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Nina87 » 06 mar 2010 19:07

Reclame is verboden Annet [-X ;)

Ik zou echt graag willen dat wij al wisten waar we gingen wonen, ik heb super veel zin om ons huisje straks in te gaan richten! Ik zou ook wel de basis neutraal houden en dan te varieren met leuke accessoires.
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 07 mar 2010 00:01

@ *Annet*: Je komt volgens mij niet uit de omgeving van Rotterdam, maar bij de Woonstore in Rotterdam kun je echt onwijs veel leuke dingen kopen voor je huis :wink:
http://www.woonstore.nl/ Dat is de eerste winkel waar ik naar binnen ga rennen als ik mn accesoires in ga slaan 8)

Wij hebben vandaag de meubels gekocht!!! Het merk dat wij willen/hebben gaat eruit, dus helaas konden we geen buffetkast meer bestellen. We hebben nu maar gekozen voor een dressoir en hangen daar een grote spiegel boven, ook leuk! :D
Afbeelding

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 07 mar 2010 00:04

Sorry *Annet* :oops: , lees je post nu nog een keer en heb je post dus helemaal verkeerd gelezen :P Dacht dat je juist vroeg of iemand nog iets wist :wink:

Maargoed, ik zal de link wel laten staan, misschien heeft iemand er wat aan? 8)
Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 mar 2010 20:09

Gaaf Dippie, heb je foto's :D
Wij hebben helemaal geen buffetkast of dressoir. We hebben wel in de eetkamer onze oude bufftekast staan, daar staan mijn glazen in en onderin wat huishoudelijke apparaten, maar een echte buffetkast voor in de woonkamer hebben we niet genomen. We hadden hem al wel staan, om wit te schilderen, gekregen van mijn ouders, maar ik vind het al snel te vol, en weet niet wat ik ermee moet, want ik mis nu helemaal geen ruimte.

Oei, nu heb ik weer in mijn hoofd dat ik toch wel heel graag van die grijs rieten eetkamerstoelen wil een keer. Maar ik vind het veel te duur om zomaar te kopen, en tweedehands zijn ze er nog niet, omdat het natuurlijk nog niet zo heel oud is. Nouja, tot ze wel tweedehands verschijnen doen we het maar met deze, die zijn ook leuk, maar dat riet maakt het denk ik net even meer af :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 mar 2010 20:39

Soms zie je zulke leuke spullen. Maar dan moet je ook wel weer nuchter gaan na denken he. Soms weleens lastig je wilt soms zo graag. :mrgreen: :wink:

Terug naar “Archief”