wij hebben allebei een grondige hekel aan het huishouden, maar als ik me er toe zet kom ik meestal wel een eind. Mijn man doet op dit moment het meeste in het huishouden, omdat hij meer thuis is dan ik. Hij kookt ook meestal. We doen eigenlijk allebei alles. KHeb het super getroffen met hem!
Mijn man en ik doen ongeveer evenveel. We hebben ook een duidelijke taakverdeling: manlief: badkamer, stofzuigen, afwasmachine uitruimen, woonkamer opruimen Ik: keuken, dweilen, na het eten opruimen, was, vuilnistonnen
Samen of hoe het uitkomt: boodschappen, ramen lappen, glasbak/oud papierbak
Maar ja, we werken ook allebei fulltime hè, dus stond ik op een eerlijke taakverdeling!
Ik denk dat mijn man wel meer doet dan mij. Maar ik ben vanaf maandagochtend tot woensdagavond ook gewoon niet thuis. Sowieso doen we allebei niet zoveel. Ik heb vorige week in 1,5 alles zo'n beetje gedaan en dan weet ik de komende twee weken echt niks te bedenken. Ik doe wel vaker de was, maar mijn kleren moeten ook vaker gewassen worden. Voor mijn stage moet ik nette kleren aan en die heb ik gewoon niet zoveel.
Zo hier is alles weer schoon voor hoever dat kan (als je benieuwd bent naar onze badkamer wc enz) moet je maar even kijken bij Algemene zaken en dan onder huizen tuinen inrichtingen
ik heb vrijdag alle deuren en ramen opengezet en o.a. de badkamervloer in de bloemenkracht (= schoonmaakmiddel) gezet. Ooo heerlijk Altijd als ik vrij ben zet ik zoveel mogelijk alles open. Heerlijk
Ik doe het meeste in huis. Dat was al zo toen ik nog fulltime werkte,maar nu ik minder werk,doet mn man bijna helemaal niets. Hij doet wel de tuin en alle klussen in en rond om het huis. Dat weiger is gewoon. Verder stofzuigt hij heel af en toe, maar de resterende werkzaamheden doe ik op woensdag/vrijdag. En de glazenwasser doet de ramen.
Ja, fulltime huisvrouw ben ik. Dat is een 24 uurs baan. Mijn kinderen zijn nog niet allemal de deur uit, en ik ben drie dagen oppasoma. Maar ik vind het een fulltime baan. Altijd moet je klaar staan. Verder heb je nog genoeg te doen buiten je huis schoon houden wat ook hoort bij het huisvrouw zijn. Dus ja, ik ben fulltime manager van het gezin! En ik ben er trots op.
ik ben het met tante tortel eens hoor, het is echt fulltime, je krijgt vaak opmerkingen van wat doe je dan de hele dag? Net of als je thuis zit je hele dagen zit te niksen.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)
Eerlijk gezegd vraag ik me dat ook weleens af hoor... Ik werk 2 dagen buitenshuis en de rest ben ik thuis, maar ik verveel me echt En om meer te werken buitenshuis daar heb ik ook geen zin in, ik vind het wel best zo... Ik doe nog wel wat thuiswerk, gelukkig, dus dat vult ook de tijd wel, maar voor de rest... Tuurlijk doe ik m'n huishouden en mensen die hier komen vinden het hier een toonzaal, dus ik zou niet weten wat ik nog meer moet doen...en hou dus tijd over
Ik heb trouwens geen kinderen overdag thuislopen, dat scheelt enorm geloof ik. Dan heb je wel je handen vol...en kom je nergens aan toe lijkt me
Tot nu toe vraag ik het me heel stiekem ook wel eens af. Ik verveel me nu al wel eens, terwijl mijn zoon echt niet altijd alleen maar slaapt. Een huis schoonmaken doe je toch ook niet dagen over? Niet dat ik het niet goed vind hoor, als iemand huisvrouw is, helemaal niet. Ik vraag me soms alleen wel af wat je dan allemaal moet doen met je tijd.
Ik durf nu niet naar beneden. Gister de hele dag bezoek gehad, en de hele kamer staat nog vol stoelen, glazen, kopjes, rotzooi. Ik heb helemaal nog geen zin om op te gaan ruimen. Eigenlijk ruim ik altijd de avond zelf op, ik kan niet zo goed tegen al die zooi als ik 's morgens beneden kom,maar het was al zo laat gister dat we meteen ons bed in gekropen zijn. Ik had gelukkig al wel de eerste was in de machine gedaan en op startuitstel gedaan, dus als het goed is is die zo klaar.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...
Tja, ik zit ff met een bak koffie achter de pc momenteel, maar echt rustig zitten is er niet bij. Boudin is naar de psz en Gerlinde heeft het al gepresteerd een plantenbak leeg te klauwen, Pepper vol te stoppen met hondenkoekjes, een donald duck aan flarden te scheuren, dr luier uit te doen omdat ze denkt te moeten plassen en nu staat ze bij de deur vast van plan om naar buiten te stappen. Onee, nu komt ze jankerig naast me staan dat ze op schoot wil. Nu moet ik er bij zeggen dat ze niet lekker is dus al die aandacht vraagt ze niet elke dag zo.
Toen ik nog maar 1 baby had tja, dan hou je ook wel tijd over ja.