Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef:We hebben een nieuw financieel adoptie kindje via Woord en Daad, mijn hart smolt toen ik de foto zag. Wat een sweety maar tjonge jonge wat een erbarmelijke omstandigheden waarin dit gezin verkeerd.
kwebbel schreef:wij zitten aangesloten bij Compassion. Wij kunnen ook jaarrekeningen bekijken en stukken van de vergadering. Ook heeft ons kindje zelf geschreven dat ze van ons verjaardagsgeld een pop heeft gekocht. Dat vind ik wel ontzettend gaaf. Weet niet hoe het bij andere organisaties zit.
mamavansophie schreef:kwebbel schreef:wij zitten aangesloten bij Compassion. Wij kunnen ook jaarrekeningen bekijken en stukken van de vergadering. Ook heeft ons kindje zelf geschreven dat ze van ons verjaardagsgeld een pop heeft gekocht. Dat vind ik wel ontzettend gaaf. Weet niet hoe het bij andere organisaties zit.
dat is wel erg leuk!
ook geen papieren bewaard? Dan zou ik het even navragen als ik jou was.parkiet schreef:Er wordt hier nooit iets extra's afgeschreven. En we hebben hem al een jaar of 5, kan me niet herinneren wat er destijds in de brief stond.
Jo'tje schreef:Iemand gisteren Hello goodbye gezien? Wat een brulpartij
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten