Ik heb ook nog van die bonnen voor een gratis fotosessies bij de V&D.
Maar we gaan 't niet doen. Vind 't zo'n gedoe.
En dan ook nog eens de lelijkste foto meekrijgen natuurlijk.
Moderator: Moderafo's
AikonGirl schreef:Lief hoor!![]()
Ik heb ook nog van die bonnen voor een gratis fotosessies bij de V&D.
Maar we gaan 't niet doen. Vind 't zo'n gedoe.
En dan ook nog eens de lelijkste foto meekrijgen natuurlijk.
bloempie schreef:Hebben jullie trouwens ook een brief gehad met uitnodiging om je kind te laten inenten tegen de waterpokken? (ouders met kind onder de 1 jaar)
Merisja schreef:bloempie schreef:Hebben jullie trouwens ook een brief gehad met uitnodiging om je kind te laten inenten tegen de waterpokken? (ouders met kind onder de 1 jaar)
Brief?? Niks gezien, terwijl wij ook een meisje hebben van zeven maanden. Zou haar er toch wel voor in willen enten, denk ik. Is het al langer geleden dat jullie die brief kregen, dan?
bloempie schreef:paprikameisje2 schreef:hier verder nog niks gezien, is het geen proef in bepaalde regio's? tegen waterpokken zou ik dnek ik niet zo snel enten.. van dat prikken is ze nl ook vaak een dag of drie ziek..
Van de waterpokken is ze langer ziek....
Merisja schreef:Een oproep voor een griepprik krijg je niet zomaar, tenminste, bij ons niet. Ik krijg er zelf wel één, maar dat is omdat ik bronchitis heb. Mijn meiden krijgen geen griepprik. En al zou die mogelijkheid er zijn, dan zou ik hen denk ik geen griepprik geven. Ik vind griep toch wel heel wat anders als bof, mazelen, rode hond, waterpokken en ik weet niet wat nog meer voor kinderziektes.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten