Gezin en huishouding deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 21 jul 2008 17:14

... met peren! Had vanochtend zonder het te weten mijn rode rok meegewassen. Mogen jullie raden welke kleur de rest van mijn was nu is. Nou ja, positief gezien, mijn rok is tenminste nog wel rood. Arme Michael, die heeft nu dus roze handdoeken en pyamas :)

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 21 jul 2008 17:22

LauraC, heel zielig ja voor hem, gelukkig heeft hij de kleuren nog niet in de gaten en vindt alleen mama het maar jammer van de spulletjes :mrgreen:
Maar vervelend is dat he, echt balen als dan heel de was verkleurd is, als het echt goeie spullen zijn is het erger.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 21 jul 2008 17:25

Balen Laura, zo vervelend dat dan gelijk alles verkleurd is! Het enige voordeel van zulk soort dingen vind ik dat je de volgende keer wel goed oplet... ;)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 21 jul 2008 17:38

Ja, er zat wel een nieuw grijs met wit gestreept shirt van mij bij, wat nu dus roze met grijs is. Daar kan ik wel van janken. Maar ja, zoals Saskia al zei; nu let ik de volgende keer wel beter op. Nou ja, voor een paar weken dan, want dit gebeurt wel vaker. Mijn vriendin en haar drie dochters waren er toen ik erachter kwam en ik stuurde de oudste van 7 als boodschapper naar mijn man, die haar toen aan mij liet zeggen: Je leert het ook nooit :mrgreen:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 21 jul 2008 17:39

een grijs met roze gestreept shirt is anders best leuk!
ja, dat is mijn mening dan he.....

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 21 jul 2008 20:50

En de witte dingen kun je altijd weer wit laten verven met zo'n spulletje van de drogist!
Ik heb zoiets een keer gehad met een rode BH ja. Op vakantie was dat, even gauw gauw... Gelukkig was het alleen maar ondergoed, dan is het niet zo heel erg. Maarja, die rozige sokjes en onderbroeken hebben me nog lang aan dat voorval herinnerd :D
pobody's nerfect

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 jul 2008 09:07

ik had het laatst precies andersom een wit rompertje bij mijn rode was in. Die was dus ook rose, kheb hem daarna gelijk met de witte was weer mee gewassen en toen die eruit kwam was die toch wel weer wat lichter.
en 1 keer heb ik het met een wit shirtje gehad van Simon, maar die was echt super mooi rose geworden 8) en die heb ik dan ook aan een vriendin gegeven voor haar dochtertje.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 22 jul 2008 10:08

Ik was me ook het apezuur de laatste dagen, ik heb via een transport nogal wat beddegoed en handdoeken gekregen, maar het is wel zo fris om dat nog even snel te wassen. Daar gaat m'n weinige waterverbruik, waar ik nou net zo blij mee was... :roll: :wink:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 22 jul 2008 12:06

Vanmorgen de badkamer maar eens geschrobd. Was hard nodig... 8) Heerlijk gevoel, dat ie weer lekker schoon is! :D
Afbeelding

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 22 jul 2008 12:09

Onze kinderen hebben "grote"bedden gekregen en je wast je idd het apezuur. Een ledikantovertrekje kon gauw gauw nog wel ergens bij maar dit niet meer :shock:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 26 jul 2008 12:07

Was je die "grote bedden" dus de dekbedovertreksetten allemaal apart ?? Ligt er aan welke kleuren het zijn denk ik... of ...?

Ik heb hier nog even een wisser over de vloer gehaald, gestofd en de badkamer lichtjes uitgenomen. Straks werken, heerlijk.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 26 jul 2008 12:09

Vandaag doe ik heerlijk niks... 8)
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 jul 2008 12:15

ze lopen hier in en uit met zandschoenen. Vanavond laat maar ff stofzuigen. Ga ik nu niet doen.

Vannacht om 3 uur heb ik de was opgeruimd, prullenbakken geleegd en m'n slaapkamer opgeruimd. :oops: Ik was klaar wakker en kon niet slapen van het onweer. Dus tjsa. Dan ga ik van die gekke dingen doen.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 26 jul 2008 13:22

evelien.. helemaal zijn dat geen gekke dingen! ik doe dast ook aak als ik iet meer kan slapen, want van draaien in bed ga je ook allerlei spokernissen in je hoofd halen!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 26 jul 2008 13:31

kwebbel schreef:Was je die "grote bedden" dus de dekbedovertreksetten allemaal apart ?? Ligt er aan welke kleuren het zijn denk ik... of ...?

Ik heb hier nog even een wisser over de vloer gehaald, gestofd en de badkamer lichtjes uitgenomen. Straks werken, heerlijk.

Ik prop zoveel mogelijk dezelfde kleuren bij elkaar, maar het kost ook heel veel plek om te drogen. Als je van 1 bed ,de molton, hoeslaken en het dekbedovertrek hebt, zit je wasmachine al behoorlijk vol.

Terug naar “Archief”