De refowebkids [deel 4]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 02 apr 2008 20:02

borstvoeding voor sarah is trouwens einde verhaal. Ze pakte niet goed waardoor het enorm pijn ging doen en ze vraagt er ook niet meer om dus van 2 kanten een goed besluit. Vind het wel jammer maar aan de andere kant ook wel lekker :wink:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 02 apr 2008 20:31

wel jammer ja... maar soms kan het niet anders! nu kan je ook beetje aan jezelf denken!! al is borstvoeding toch wel beetje feestje.. hoe ze je aan zitten kijken... vertederend :oops:
weten jullie of je rijstebloem door bv kan doen?? misschien dat julia dan normaal gaat slapen! ze is al weer dehele avond wakker.. maar ze schreeuwt nu minder.. nu huilt ze gewoon....

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 02 apr 2008 20:56

biobim kan je goed mengen met borstvoeding!!

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 02 apr 2008 21:30

Leuke foto's lammetje (3 pagina's terug ofzo 8) ).

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 03 apr 2008 08:05

trijntjejohanna schreef:biobim kan je goed mengen met borstvoeding!!

dat is toch voor pap?? ik moet iets hebben waardoor de bv wat dikker wordt s avonds... dat spuugt ze no vel.. maar ik weet niet of rijstebloem kan... of hoe die boel heet..

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 03 apr 2008 08:17

Misschien gebruik je al wat rijstebloem in de melk. Ook dat is bijvoeding en mag in principe ook pas vanaf 6 maanden gebruikt worden. Rijstebloem kan ook toegevoegd worden aan de afgekolfde borstvoeding maar zal dan niet indikken, het behoudt echter wel de voedingswaarden. Bouw het aantal schepjes rustig op i.v.m. de stoelgang van je baby.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 03 apr 2008 08:22

dankje TJ.. dan ga ik maar eens kijken wat een oplossing is....

ze heeft voor het eerst lang geslapen.. van tien tot half vijf!!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 03 apr 2008 08:59

paprikameisje2 schreef:
ze heeft voor het eerst lang geslapen.. van tien tot half vijf!!

Lekker!!!

Sarah was ook stil vannacht, gisteravond heeft ze 20 minuten liggen KRIJSEN maar is daarna in slaap gevallen! Maar twas wel moeilijk voor vlieger om niet te gaan kijken/zingen want die was alleen thuis :P

Vanmorgen was het kwart voor 8 ofzo, maar ze lag er ook vroeg in dus dan is dat niet vreemd.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 03 apr 2008 09:14

ghe, kwart voor 8 is uitslapen :P
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 03 apr 2008 09:46

rosekapje schreef:ghe, kwart voor 8 is uitslapen :P

pff das vroeg man :oops:

Meestal valt ze bij mij nog in slaap tot half 9, 9 uur, soms zelfs langer, maar dat zijn tegenwoordig ook uitzonderingen, helaas. Ach als ze over 3 jaar naar school moet, moet ik er ook eerder uit, kan ik alvast wennen :lol:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 03 apr 2008 09:52

Danique kotst vanmorgen ons bed en haar eigen bedje helemaal onder :lol:
En ik er helemaal onder, kwam m`n oren uit :mrgreen:

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 03 apr 2008 12:45

liefje schreef:Danique kotst vanmorgen ons bed en haar eigen bedje helemaal onder :lol:
En ik er helemaal onder, kwam m`n oren uit :mrgreen:

Ahh lekker :? :mrgreen:

Timon heeft vanmorgen z'n derde inenting gehad. Hij ligt nu lekker te slapen, dat gaat dus al beter als de vorige keer (heeft toen echt heel de dag gehuild...)
Hij is in de lengte goed gegroeid, gewicht wat minder, maar dat kwam vaker voor bij kinderen die bv krijgen rond de 3/4 maanden zei ze. Ik ga wel proberen hem overdag wat vaker te geven, in de hoop dat ie het snachts wat langer redt. Hij komt nu vaak rond 3 uur en dan tussen 6 -7 uur en dat vind ik eigenlijk een beetje vroeg...

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 03 apr 2008 15:51

Thomas kruipt sinds een week netjes op handen en knieën. :D Was al bang dat hij het kruipen niet interessant zou vinden, nu hij ook steeds meer en beter loopt, maar gelukkig heeft ie het kruipen toch nog geleerd. 8)
Vandaag heeft ie alleen een huildag. :| Niks is goed, hij weet zichzelf niet te vermaken. Gelukkig heeft ie vanmiddag anderhalf uur geslapen, had ik even rust.
Ook heeft ie last van zijn ontlasting. Tandjes misschien??
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 03 apr 2008 18:00

tandjes kan goed ja, hoop dat het morgen weer over is!

Liefje: is ze nog ziek geworden, of viel het mee?

Haai: Sarah had toen ook zo'n 'dipje' rond die tijd. Tis wel kort op elkaar hé die voedingen.... vervelend als je zelf niet door kunt slapen. Weet eigenlijk niet meer wanneer Sarah 'besloot' die voeding van 3 uur niet meer te nemen, maar iig komt er weer een keer een nacht van doorslapen, al heb je daar nu niks aan...

Vanmiddag op het cb geweest, laatste inentingen voorlopig (met 4 jaar weer) krijsen natuurlijk maar nu ist weer over. Hoop dat ze er niet al te veel last van krijgt...
Ze weegt nu 9865 gram en is 78,5 cm lang.

Maaike

Berichtdoor Maaike » 03 apr 2008 18:00

Ze "zwemt" tegenwoordig alleen in het water, natuurlijk met haar bandjes om. Ze heeft door dat ze moet watertrappelen, en is zo trots als een pauw, gisteren heeft ze een tijdje zitten oefenen om zelf in t water te springen.

En dat voor een kind van 1 jaar, 2 maanden, 2 weken en 2 dagen :shock:

Terug naar “Archief”