Moderator: Moderafo's
kamille1984 schreef:Wolkje schreef:van harte gefeliciteerd bloempie21!
Hopen dat thomas snel naar huis mag!
hoe heb jij die banner geplakt? ik probeer het maar tlukt me niet!
*Annette* schreef:Gelukkig maar Bloempie21!! En hopelijk gaan de 2 weken snel voor jullie voorbij, zodat Thomas snel bij jullie heerlijk thuis mag en kan zijn!! En in zn eigen bedje mag slapen, die waarschijnlijk al een poosje om hem staat te wachten!
essieee schreef:*Annette* schreef:Gelukkig maar Bloempie21!! En hopelijk gaan de 2 weken snel voor jullie voorbij, zodat Thomas snel bij jullie heerlijk thuis mag en kan zijn!! En in zn eigen bedje mag slapen, die waarschijnlijk al een poosje om hem staat te wachten!
Dat wilde ik zeggen!
Laten we masaal voor hun bidden!!!
bloempie21 schreef:Dinsdag 19 juni zijn wij de gelukkige ouders geworden van Thomas!
's Morgens braken plotseling mijn vliezen, dus naar het ziekenhuis omdat ik 36 weken en 1 dag zwanger was. Om 9 uur kwamen de weeen op gang. Rond 13.00 uur bleek dat ik al 6 centimeter ontsluiting had! Om 17.22 uur is Thomas geboren.
Gisteravond ben ik thuis gekomen uit het ziekenhuis. Thomas ligt daar helaas nog op de kinderafdeling omdat hij voedingsproblemen heeft.
Maar hij doet goed zijn best. We hopen dat hij de komende zondag bij ons thuis is!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten