Ik zou niet weten hoe het komt dat je nu niet meer afvalt terwijl je wel veel beweegt. het kunnen wellicht die spieren zijn

Moderator: Moderafo's
meissie88 schreef:ik heb vorig jaar ofzow een tijdje bij n diëtist gelopen, maar op n gegeven moment was ik het zó zat...ik viel bijna niet af, was mn 'motivatie' compleet kwijt, en zij maar zeggen dat ik het goed doe![]()
lief bedoeld waarschijnlijk, zelfs toen ik na een rotperiode een paar ons was aangekomen zei ze dat het niets uit maakte, en dat dat wel goed zatop dat moment snapte ik haar écht niet...ik heb, eerlijk gezegd. iemand nodig die me flink 'de les leest' als ik niet/te weinig af val...dus denk dat ik binnenkort maar 'ns op zoek ga ....
Dat kan geen goed dieet zijn. Het ik neem aan dat het vrij bekend is: Ontbijt als een koning, lunch als een edelman en dineer als een zwerver? Je verbrand 'savonds vrij weinig namelijk, dus ik vind het een apart dieet!MissF schreef:Super joh, 12 kilo!!
Ik lees wel eens van die libelle en magriet blaadjes op mijn werk
En daar stond een of ander dieet in, en de clou was: 1200 calorien per dag. En dan liefst 600 per avondeten, 300 voor ontbijt en 300 voor lunch. OF van allemaal wat af doen, en dan ook een tussendoortje.
Ik ben er maandag maar mee gestart (en alles bijhouden op www.caloriechecker.nl) En nu, twee dagen later, weer een halve kilo kwijt.
Ik denk toch dat ik nog teveel at afgelopen weken ofzo.
Dus nu lekker veel drinken, en mn calorietjes bijhouden, en ik kan in de zomer weer zonder schaamte in mn bikini lopen
L'être extraterrestre schreef:Dat kan geen goed dieet zijn. Het ik neem aan dat het vrij bekend is: Ontbijt als een koning, lunch als een edelman en dineer als een zwerver? Je verbrand 'savonds vrij weinig namelijk, dus ik vind het een apart dieet!MissF schreef:Super joh, 12 kilo!!
Ik lees wel eens van die libelle en magriet blaadjes op mijn werk
En daar stond een of ander dieet in, en de clou was: 1200 calorien per dag. En dan liefst 600 per avondeten, 300 voor ontbijt en 300 voor lunch. OF van allemaal wat af doen, en dan ook een tussendoortje.
Ik ben er maandag maar mee gestart (en alles bijhouden op www.caloriechecker.nl) En nu, twee dagen later, weer een halve kilo kwijt.
Ik denk toch dat ik nog teveel at afgelopen weken ofzo.
Dus nu lekker veel drinken, en mn calorietjes bijhouden, en ik kan in de zomer weer zonder schaamte in mn bikini lopen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten