Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 20 apr 2007 09:51

Ziet er wel naar uit dat je goed eet MissF. Ik eet ook zoiets op een dag en val wel af maar dat komt denk ik omdat ik net ben begonnen...

Ik zou niet weten hoe het komt dat je nu niet meer afvalt terwijl je wel veel beweegt. het kunnen wellicht die spieren zijn ;)

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 20 apr 2007 19:29

ik heb vorig jaar ofzow een tijdje bij n diëtist gelopen, maar op n gegeven moment was ik het zó zat...ik viel bijna niet af, was mn 'motivatie' compleet kwijt, en zij maar zeggen dat ik het goed doe :?
lief bedoeld waarschijnlijk, zelfs toen ik na een rotperiode een paar ons was aangekomen zei ze dat het niets uit maakte, en dat dat wel goed zat :? op dat moment snapte ik haar écht niet...ik heb, eerlijk gezegd. iemand nodig die me flink 'de les leest' als ik niet/te weinig af val...dus denk dat ik binnenkort maar 'ns op zoek ga ....

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 21 apr 2007 18:59

90,2 dus al 2,6 kilo afgevallen!
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 21 apr 2007 19:04

meissie88 schreef:ik heb vorig jaar ofzow een tijdje bij n diëtist gelopen, maar op n gegeven moment was ik het zó zat...ik viel bijna niet af, was mn 'motivatie' compleet kwijt, en zij maar zeggen dat ik het goed doe :?
lief bedoeld waarschijnlijk, zelfs toen ik na een rotperiode een paar ons was aangekomen zei ze dat het niets uit maakte, en dat dat wel goed zat :? op dat moment snapte ik haar écht niet...ik heb, eerlijk gezegd. iemand nodig die me flink 'de les leest' als ik niet/te weinig af val...dus denk dat ik binnenkort maar 'ns op zoek ga ....

Haha zullen de refowebbers je wel flink toespreken :P

Maar je kunt misschien aan je moeder, vader broer of zus vragen om je te helpen. Die zien je namelijk vaak en weten wat je eet. Als je iemand vraagt die niet bij jou thuis woont, kun je stiekem nog gaan snoepen of een tijdje korter sporten.

Veel succes!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 25 apr 2007 09:44

Ik ben inmiddels ongeveer 12 kilo kwijt. :) Deze week moet ik veel crackers en yoghurt en dat komt me nu wel bijna de neus uit... :(
Afgelopen maandag heb ik eindelijk weer een keer een kitkat op. :oops:
Ik had er zo verschrikkelijk veel zin in.
Ik drink, nu het wat warmer is, veel meer water en dat werkt echt, merk ik wel!
Afbeelding

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 25 apr 2007 10:00

Daphne schreef:Afgelopen maandag heb ik eindelijk weer een keer een kitkat op. :oops:
Ik had er zo verschrikkelijk veel zin in.

Ik hoop dat je ervan genoten hebt! Goed hoor, twaalf kilo!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 25 apr 2007 12:34

Wow Daf! 12 kilo! Wat goed!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 25 apr 2007 14:48

Super joh, 12 kilo!!

Ik lees wel eens van die libelle en magriet blaadjes op mijn werk ;)
En daar stond een of ander dieet in, en de clou was: 1200 calorien per dag. En dan liefst 600 per avondeten, 300 voor ontbijt en 300 voor lunch. OF van allemaal wat af doen, en dan ook een tussendoortje.

Ik ben er maandag maar mee gestart (en alles bijhouden op www.caloriechecker.nl) En nu, twee dagen later, weer een halve kilo kwijt.
Ik denk toch dat ik nog teveel at afgelopen weken ofzo.
Dus nu lekker veel drinken, en mn calorietjes bijhouden, en ik kan in de zomer weer zonder schaamte in mn bikini lopen ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 25 apr 2007 16:06

Bedankt voor de complimentjes... 8)
Afbeelding

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 25 apr 2007 17:00

Ik zit op 1/3 :mrgreen:
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 25 apr 2007 17:34

MissF schreef:Super joh, 12 kilo!!

En daar stond een of ander dieet in, en de clou was: 1200 calorien per dag. En dan liefst 600 per avondeten, 300 voor ontbijt en 300 voor lunch. OF van allemaal wat af doen, en dan ook een tussendoortje.

Ik ben er maandag maar mee gestart (en alles bijhouden op www.caloriechecker.nl) En nu, twee dagen later, weer een halve kilo kwijt.
Dus nu lekker veel drinken, en mn calorietjes bijhouden, en ik kan in de zomer weer zonder schaamte in mn bikini lopen ;)
Dat kan geen goed dieet zijn. Het ik neem aan dat het vrij bekend is: Ontbijt als een koning, lunch als een edelman en dineer als een zwerver? Je verbrand 'savonds vrij weinig namelijk, dus ik vind het een apart dieet!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 25 apr 2007 18:10

L'être extraterrestre schreef:
MissF schreef:Super joh, 12 kilo!!

Dat kan geen goed dieet zijn. Het ik neem aan dat het vrij bekend is: Ontbijt als een koning, lunch als een edelman en dineer als een zwerver? Je verbrand 'savonds vrij weinig namelijk, dus ik vind het een apart dieet!

Ja, maar ga eens voor jezelf na of je dat voor elkaar krijgt.....Ik denk het niet. IN een stukje vlees zit al snel veel meer calorieen dan in een boterham. Dus lijkt me zeeeer onwaarschijnlijk dat dat ontbijten als een huppedepup haarlbaar is.
Het gaat erom: 1200 calorieen per dag. Dus al doe je het anders, no problem. Maar ik krijg niet meer dan 2 boterha,mmen weg hoor, smorgsn, en dat zijn never 500 calorieen
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

maja
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor maja » 25 apr 2007 19:11

Ik zit nu op -23,4... :D :D :D :D

JUllie ook allemaal heel veel succes!!!
als je me zoekt, ik ben in de wolken!!

loesje

- 33,3 kg

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 25 apr 2007 19:31

MissF schreef: Dus al doe je het anders, no problem. Maar ik krijg niet meer dan 2 boterha,mmen weg hoor, smorgsn, en dat zijn never 500 calorieen

twee... mij lukt een halve cracker nog niet eens!!

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 26 apr 2007 10:24

maja schreef:Ik zit nu op -23,4... :D :D :D :D

JUllie ook allemaal heel veel succes!!!

So...jij gaat wel heel hard!!

Bij mij gaat het helemaal niet snel meer...ik snap er niks van.
Ik doe helemaal niets bijzonders...alleen Sonja Bakker :roll:
Maargoed... :?
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Terug naar “Archief”