Refowebkids deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefje
Majoor
Majoor

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor liefje » 15 dec 2010 21:11

Jannoek schreef:Wat een super toffe foto! (jullie lijken gewoon op elkaar hoor! :mrgreen: )

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 15 dec 2010 21:16

Wat een mooie lieve foto.

Vanmorgen zat ik om 7 uur al in het ziekenhuis :roll: Gelukkig mochten we om ong kwart voor 12 weer naar huis. Nu nog een paar dagen een jongentje wat ziekjes is en hopelijk is hij dan van zijn klachten af.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 15 dec 2010 21:19

Jannoek schreef:Wat een super toffe foto! (jullie lijken gewoon op elkaar hoor! :mrgreen: )

hysterisch-smile Dan moet je z'n papa zien, dan denk je :shock: die lijken op elkaar ;)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 15 dec 2010 21:19

VOG ben ej verplicht te hebben.. maar deze sluwe vos had ook bij een psygoloschis onderzoek zo geantwoord dat hij niet verdacht was, was op de radio.

Zie hier gewichten voorbij komen, marijn was... schrik niet, afgelopen maandag 8255... ik ging heen om te kijken hoe ik het nu met voeden moet doen, dus hoeveel melk hij mag bij zijn gewicht.. dat was beetje zoek omdat hij al lang niet was gewogen. GIng er vanuit dat hij ruim in de 7 zou zijn, maar dit echt niet. Hij is ook een heeerlijk diktrommetje!

memmem.. beterschap! alles lijkt dus goed gegaan?? was het nauw oid? zo ja.. dan pb ik je nog een keer.... en wat heb je toch een lief klein neefje! zag em afgelopen maandag! heel mooooi klein minimensje!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 15 dec 2010 21:20

Memmem schreef:Wat een mooie lieve foto.

Vanmorgen zat ik om 7 uur al in het ziekenhuis :roll: Gelukkig mochten we om ong kwart voor 12 weer naar huis. Nu nog een paar dagen een jongentje wat ziekjes is en hopelijk is hij dan van zijn klachten af.

Hebben jullie ook voorschriften gekregen wb douchen en zwemmen enzo? Nou, veel sterkte en ik hoop dat hij zich snel weer goed mag voelen!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 15 dec 2010 21:21

paprikameisje2 schreef:VOG ben ej verplicht te hebben.. maar deze sluwe vos had ook bij een psygoloschis onderzoek zo geantwoord dat hij niet verdacht was, was op de radio.

Tsja...zulke mensen zijn gewoon slim wat dat betreft. Maar je weet bij sommige vragen ook echt wel wat mensen will horen natuurlijk en dat zeg je dat gewoon ipv wat je zelf denkt :-k
Hahaha, die Marijn doet het goed dan!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 15 dec 2010 21:46

Ppm, fijn dat Marijn nu goed groeit, is het huilen ook minder?
Ja, lief is hij en nog zo lekker klein.
Ppm en Laura, zijn voorhuid was zo nauw dat hij bijna geen plasgaatje had. Hij mag alleen kort douchen en 2? weken niet in bad en zwemmen, ook sporten mag niet. ook mag hij 2 dagen niet naar school dus gaat hij pas na de kerstvakantie weer naar school.
Vandaag vierde de juf haar verjaardag dus dat miste hij maar Markus kwam thuis met de tractatie van de juf dat vond hij erg geweldig.
ppm, stuur je pb met vragen maar.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 15 dec 2010 22:48

Beterschap voor je mannetje Memmem! :)

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 15 dec 2010 22:48

LauraC schreef:

hysterisch-smile Dan moet je z'n papa zien, dan denk je :shock: die lijken op elkaar ;)

Bijzonder hoor! :)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 15 dec 2010 23:03

Jannoek schreef:
LauraC schreef:

Bijzonder hoor! :)

Waar je mee omgaat....;)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 16 dec 2010 08:40

@ppm cato was met 4 mnd ook al 7700 gram ( en met haar geboorte was ze maar 3200 gram, dus ook zo explosief gegroeid). Sinds 4 mnd is ze wat meer gaan bewegen en in de lengte 13 cm gegroeid en in gewicht maar 1,5 kg :wink:

@ lauraC Het is echt wonderbaarlijk hoe Michael op jou ( je man ken ik niet) lijkt....erg leuk om te zien.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 16 dec 2010 08:45

Schipje schreef:
ajl schreef:Een VOG zegt inderdaad te weinig. Wat je wel zou kunnen doen is gewoon aanvullende maatregelen nemen om de kans dat iemand vaker alleen met een kind is zo klein mogelijk te maken. Bij Hugo en Cato bv zijn de verschoonruimtes tussen 2 groepen in en iedereen kan altijd binnen komen. Daarbij zijn de verschoonruimtes ook compleet doorzichtig. De leidster kan de groep in de gaten houden, maar indirect kan een ander ook de leidster zo in de gaten houden.

Wat een probleem in dit geval was, was dat het kdv onderbezet was. Hierdoor gaat sowieso de kwaliteit van zorg achteruit. Daarnaast werkte deze man zo veel mogelijk samen met nog een andere man en 'dekten'ze zo elkaar. Ook de groepen en pauzes zou je moeten rouleren om zo min mogelijk risico te lopen. Daarbij ( ik zal eens een knuppel in het hoenderhok gooien) vraag ik mij ook af waarom een man op een kdv van 0-4 jaar zou willen werken. Ik zou daar bij voorbaat al wantrouwig over zijn.

knuppel of niet, twee zielen, één gedachte.

En ik zou ook nooit een man -via internet!!- op mijn kind laten passen, van m'n levensdagen nog niet.

Ook niet als het je broer/zwager/goede vriend betreft?

Mijn man pas regelmatig op of wij samen. En vroeger toen hij werkloos was heeft hij regelmatig opgepast op de kinderen van vrienden. Ze zijn nog steeds super gek met en op hem. En ze noemen hem zelfs oom :wink: .
ik gun hem zo een vaderschap :oops:

@LauraC, geweldige leuke foto. Ik vindt z'n ogen zooo geweldig.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 16 dec 2010 09:06

@ Evelien: Sterkte!

Overigens vind ik het oppassen op kinderen van vrienden (als man) wel normaal... Zou ook in géén geval een man via internet op mn kind laten passen. Br. Sowieso via internet niet denk ik... 8-[

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 16 dec 2010 09:30

Via internet zou ik het nooit doen maar ook geen vrouw....

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 16 dec 2010 10:16

Evelien schreef:
Schipje schreef:
ajl schreef:Een VOG zegt inderdaad te weinig. Wat je wel zou kunnen doen is gewoon aanvullende maatregelen nemen om de kans dat iemand vaker alleen met een kind is zo klein mogelijk te maken. Bij Hugo en Cato bv zijn de verschoonruimtes tussen 2 groepen in en iedereen kan altijd binnen komen. Daarbij zijn de verschoonruimtes ook compleet doorzichtig. De leidster kan de groep in de gaten houden, maar indirect kan een ander ook de leidster zo in de gaten houden.

Wat een probleem in dit geval was, was dat het kdv onderbezet was. Hierdoor gaat sowieso de kwaliteit van zorg achteruit. Daarnaast werkte deze man zo veel mogelijk samen met nog een andere man en 'dekten'ze zo elkaar. Ook de groepen en pauzes zou je moeten rouleren om zo min mogelijk risico te lopen. Daarbij ( ik zal eens een knuppel in het hoenderhok gooien) vraag ik mij ook af waarom een man op een kdv van 0-4 jaar zou willen werken. Ik zou daar bij voorbaat al wantrouwig over zijn.

knuppel of niet, twee zielen, één gedachte.

En ik zou ook nooit een man -via internet!!- op mijn kind laten passen, van m'n levensdagen nog niet.

Ook niet als het je broer/zwager/goede vriend betreft?

Mijn man pas regelmatig op of wij samen. En vroeger toen hij werkloos was heeft hij regelmatig opgepast op de kinderen van vrienden. Ze zijn nog steeds super gek met en op hem. En ze noemen hem zelfs oom :wink: .
ik gun hem zo een vaderschap :oops:

@LauraC, geweldige leuke foto. Ik vindt z'n ogen zooo geweldig.

Ja als ik er alle vertrouwen in heb wel maar dat is niet via internet. En idd een vrouw ook niet.

LauraC, mooie foto!

Terug naar “Archief”