Jannoek schreef:Wat een super toffe foto! (jullie lijken gewoon op elkaar hoor!)
Moderator: Moderafo's
Jannoek schreef:Wat een super toffe foto! (jullie lijken gewoon op elkaar hoor!)
Memmem schreef:Wat een mooie lieve foto.
Vanmorgen zat ik om 7 uur al in het ziekenhuisGelukkig mochten we om ong kwart voor 12 weer naar huis. Nu nog een paar dagen een jongentje wat ziekjes is en hopelijk is hij dan van zijn klachten af.
paprikameisje2 schreef:VOG ben ej verplicht te hebben.. maar deze sluwe vos had ook bij een psygoloschis onderzoek zo geantwoord dat hij niet verdacht was, was op de radio.
LauraC schreef:Jannoek schreef:Wat een super toffe foto! (jullie lijken gewoon op elkaar hoor!)
Dan moet je z'n papa zien, dan denk je
die lijken op elkaar
Jannoek schreef:LauraC schreef:Jannoek schreef:Wat een super toffe foto! (jullie lijken gewoon op elkaar hoor!)
Dan moet je z'n papa zien, dan denk je
die lijken op elkaar
Bijzonder hoor!
Schipje schreef:ajl schreef:Een VOG zegt inderdaad te weinig. Wat je wel zou kunnen doen is gewoon aanvullende maatregelen nemen om de kans dat iemand vaker alleen met een kind is zo klein mogelijk te maken. Bij Hugo en Cato bv zijn de verschoonruimtes tussen 2 groepen in en iedereen kan altijd binnen komen. Daarbij zijn de verschoonruimtes ook compleet doorzichtig. De leidster kan de groep in de gaten houden, maar indirect kan een ander ook de leidster zo in de gaten houden.
Wat een probleem in dit geval was, was dat het kdv onderbezet was. Hierdoor gaat sowieso de kwaliteit van zorg achteruit. Daarnaast werkte deze man zo veel mogelijk samen met nog een andere man en 'dekten'ze zo elkaar. Ook de groepen en pauzes zou je moeten rouleren om zo min mogelijk risico te lopen. Daarbij ( ik zal eens een knuppel in het hoenderhok gooien) vraag ik mij ook af waarom een man op een kdv van 0-4 jaar zou willen werken. Ik zou daar bij voorbaat al wantrouwig over zijn.
knuppel of niet, twee zielen, één gedachte.
En ik zou ook nooit een man -via internet!!- op mijn kind laten passen, van m'n levensdagen nog niet.
Evelien schreef:Schipje schreef:ajl schreef:Een VOG zegt inderdaad te weinig. Wat je wel zou kunnen doen is gewoon aanvullende maatregelen nemen om de kans dat iemand vaker alleen met een kind is zo klein mogelijk te maken. Bij Hugo en Cato bv zijn de verschoonruimtes tussen 2 groepen in en iedereen kan altijd binnen komen. Daarbij zijn de verschoonruimtes ook compleet doorzichtig. De leidster kan de groep in de gaten houden, maar indirect kan een ander ook de leidster zo in de gaten houden.
Wat een probleem in dit geval was, was dat het kdv onderbezet was. Hierdoor gaat sowieso de kwaliteit van zorg achteruit. Daarnaast werkte deze man zo veel mogelijk samen met nog een andere man en 'dekten'ze zo elkaar. Ook de groepen en pauzes zou je moeten rouleren om zo min mogelijk risico te lopen. Daarbij ( ik zal eens een knuppel in het hoenderhok gooien) vraag ik mij ook af waarom een man op een kdv van 0-4 jaar zou willen werken. Ik zou daar bij voorbaat al wantrouwig over zijn.
knuppel of niet, twee zielen, één gedachte.
En ik zou ook nooit een man -via internet!!- op mijn kind laten passen, van m'n levensdagen nog niet.
Ook niet als het je broer/zwager/goede vriend betreft?
Mijn man pas regelmatig op of wij samen. En vroeger toen hij werkloos was heeft hij regelmatig opgepast op de kinderen van vrienden. Ze zijn nog steeds super gek met en op hem. En ze noemen hem zelfs oom.
ik gun hem zo een vaderschap![]()
@LauraC, geweldige leuke foto. Ik vindt z'n ogen zooo geweldig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten