Acire schreef:Die dingen zijn cool! Een bij is helemaaaal hip! Waarom hebben ze dat niet voor grote mensen?
Zie jij je zelf al rondracen op zo'n ding? Whaha! Zou 't graag willen zien

Moderator: Moderafo's
LauraC schreef:En bedankt liefje: ha dik net de selectie tot 2 keuzes gebracht, zet jij ze er allemaal op. Ik zie dat je de tijger niet hebt gevondenIk ga denk ik toch nog voor de koe. Vond Saskia's suggestie van de kruising tussen een NL-koe en een Schotse Hooglander wel erg leuk
Ja, ze zijn prijzig maar Michael heeft nog geld gekregen van mijn oom (zijn oudoom dus) en dat leggen we er dan bij. Dan valt het voor ons toch nog mee. Ik houd gewoon zo erg van hout speelgoed dat ik er dan graag wat extra voor betaal.
Vanochtend hadden we een noodsituatie (iedereen die niet van dit soort verhalen houdt kan de rest beter overslaan. Haalde het manneke uit bed, rook dat hij een schone luier moest. Open de drukknoopjes op zijn pyama en alles kwam eruit zetten! Eerst natuurlijk op mijn vingers, de verschoonmat, hemzelf...alles zat onder. Ik z'n paps maar even lief wakker geroepen (die was daar ook erg gecharmeerd van, zo vroeg op de ochtend) en toen hebben we hem in de douche helemaal af staan spoelen. En Michael...die lachtte de hele tijd
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 315 gasten