Lachen! Thomas gooit altijd de kussens van de bank en dan kan ie daar een hele tijd mee bezig zijn. Gaat er op liggen, springen, rollen en daarbij continu keihard lachen!
bloempie schreef:Lachen! Thomas gooit altijd de kussens van de bank en dan kan ie daar een hele tijd mee bezig zijn. Gaat er op liggen, springen, rollen en daarbij continu keihard lachen!
liefje schreef:Leuke foto`s idd, en dat ventje met dat rode haar en die sproetjes
Toen hij geboren werd was ik echt niet blij met het rode haar. Ik heb altijd gedacht tijdens de zwangerschap...als het maar geen rood haar heeft Maar ik heb zo onwijs veel positieve reacties gehad toen...en nog steeds dat ik eigenlijk kort daarna en nu nog steeds supertrots ben op hem
het is inderdaad Milan... Maar lijkt sprekend op Matteo haha...
Matteo had me net een enorme driftbui Op de peuterspeelzaal waar we Milan op gingen halen... Hij wilde in de prinsessenloopauto... maar dat mocht niet van mij, want we zouden meteen weer weggaan... Nou hij werd me toch kwaad.. en gillen... pff je zag die andere moeders kijken...
Hier waren ze vandaag ook superstrontvervelend. En dan met dit weer, je kon nog niet even naar buiten. Annemiek is erg moe en dan wordt ze dus heel vervelend, maar slapen overdagnee hoor! Vanavond lag ze al om half 7 al op bed!
Danique is dol op water, en helemaal niet bang. Haren wassen is dan gelukkig ook geen probleem ik gooi er gewoon een grote beker water overheen. Die band heeft ze gekregen ik weet niet waar vandaan, maar is niet opgevallen dat die omkantelde, al hou je hem toch veel vast.