Jongerenavond Doorn

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rafaell

Berichtdoor rafaell » 07 apr 2006 11:46

Ja ik bezoek de jongerenavond ook niet als ik van tevoren al iets heb van 'wat moet ik met dat onderwerp.' Dan kom ik hoogstens voor de gezelligheid, maar ik weet niet waar het donderdag over gaat dus ik laat me lekker verrassen, als het thema niet boeit is het altijd nog een gezellige avond :wink:

sweap
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor sweap » 07 apr 2006 15:50

Ik heb Constantijn denk ik een keer of 7 gehoord, en van mij mogen er nog een keer of 70 bijkomen.
7 maal 70 maal 8) :wink:

Constantijn is een man die eeeeenorm veel weet. Hij heeft superveel parate bijbelkennis, das echt cool.

Maar Aragorn, anders mail je m gewoon ff? :D constantijn.geluk@eo.nl
Dan weet je gelijk of je het de moeite gaat vinden om te komen, alhoewel ik vind dat je gewoon moet gaan ;)

Maar niet alleen bij dit thema is het vaag, ik heb ook wel eens gehad dat ik dacht dat het thema superduidelijk was, en dan slaat een spreker een totaal andere weg in. Dan maar liever helemaal onduidelijk :mrgreen:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 apr 2006 15:58

En waar had hij het de keren dat jij hem gehoord hebt over dan?

suus_
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor suus_ » 08 apr 2006 09:39

Aragorn schreef:En waar had hij het de keren dat jij hem gehoord hebt over dan?

het wordt echt tijd om te komen 8)
Waarom kan een man niet knap en intelligent tegelijk zijn? dan zou het een vrouw zijn!!

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 08 apr 2006 14:48

We zullen ons bankje weer innemen :wink: :wink:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 08 apr 2006 15:56

suus_ schreef:
Aragorn schreef:En waar had hij het de keren dat jij hem gehoord hebt over dan?

het wordt echt tijd om te komen 8)

Ik probeer gewoon duidelijk te krijgen waar het nu eigenlijk over gaat, wat dus al bijna niemand schijnt te weten, en in plaats van dat te vertellen probeert iedereen me mee te slepen naar een dubieuze lezing.

Waarom zouden jullie mij daar nu weer zo graag zien?

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 08 apr 2006 16:04

De onderwerpen worden door de organisatie verzonnen. De spreker mag zelf weten hoe hij of zij het onderwerp invult.

Wij weten van te voren dus niet wat we kunnen verwachten. Zeker niet bij onderwerpen als dit.

Waarom we jou er willen zien?
We weten hoe onwijs gezellig het er is. Daarbij zijn het altijd mooie avonden. Je leert er altijd wel iets van, zelfs ook al was je het niet met de spreker eens.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 08 apr 2006 16:10

Gerdien B. schreef:De onderwerpen worden door de organisatie verzonnen. De spreker mag zelf weten hoe hij of zij het onderwerp invult.

Leuk is dat als spreker. Zegt de organisatie: ja, vertel maar eens wat over 'jij bent me d'r eentje'. 8)

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 08 apr 2006 16:12

ze geven echt wel bewust mensen onderwerpen, waarvan ze weten dat ze daar wel wat mee kunnen.

Dus ik ben benieuwd wat Constantijn over dit onderwerp te vertellen heeft.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 08 apr 2006 16:18

Maar ik mag toch aannemen dat ze hem iet meer verteld hebben dan 'je bent me er eentje'.. en dan vind ik het dus een beetje vreemd dat dat verder nergens gepubliceerd staat.

Anyway, ik ben vast aan het zeiken. 8)

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 08 apr 2006 16:19

nee ze geven echt enkel en alleen het thema, meer niet!

zolang de sprekers dat goed vinden, loop je idd te zeiken :mrgreen:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 08 apr 2006 17:46

Flappie schreef:Wél ik heb die man nu twee keer gehoord, maar ik vond het beide keren niet echt denderend. Dat kan natuurlijk ook aan mij liggen, misschien was het ook net het thema wat mij niet aansprak of iets dergelijks. Twee keer is natuurlijk ook nog geen reden om er wat van te zeggen, misschien heeft hij volgende week donderdag wél een heel aansprekend verhaal.

Ik heb de beste man vorig jaar gehoord, (een keertje dus maar ;)) maar deel ook je mening. Het sprak mij niet aan.

anyway, ik kan toch niet ;) Fijne avond! (volgende keer hoop ik er weer te zijn :))

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 08 apr 2006 18:05

*jengelt* en waar hád hij het toen oveheeer? 8)

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 08 apr 2006 18:33

als ik me niet vergis 'de wereld is zo leuk'

sweap
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor sweap » 08 apr 2006 19:09

Aragorn schreef:*jengelt* en waar hád hij het toen oveheeer? 8)

Haha, geweldig 8)

Volgens mij was dat idd de wereld is zo leuk.
2 weekenden terug had hij het op een Ronduit Weekend over De rode draad van de geschiedenis van Jezus. Een andere keer dat ik hem hoorde ging het over hoe God naar ons kijkt.
Weer een andere keer over Jezus die de wet vervuld heeft, waardoor wij echt VRIJ voor God staan, en dus niet meer onder de wet leven (wat dus in onze kringen echt anders verteld wordt)

Ik weet dat veel mensen het met Constantijn oneens zijn. Hij is namelijk behoorlijk vooruitstrevend in vergelijking met de 'gereformeerde gezindte'. Hij vertelt dingen die men in die kringen niet zo gelooft. Misschien vind ik zijn lezingen wel gaaf, omdat ik er hetzelfde over denk als hij.
Wat je nadelig van hem kan vinden, is dat hij niet echt een hele fijne manier van spreken heeft. Maar hij is wel erg tof :D

Ben eigenlijk wel benieuwd Aragorn, wat jij van zn lezing zou vinden, helemaal omdat je zo nieuwsgierig bent geworden door het thema.
Stiekum weet ik denk ik al wat hij gaat vertellen daar, maar ik zeg niks 8)

Terug naar “Archief”