Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Ik geloof overigens dat men met de huidige acties en een grondoffensief de plank redelijk mis slaat en dezelfde fout maakt als de Amerikanen in Irak.
reform schreef:Aragorn schreef:Ik geloof overigens dat men met de huidige acties en een grondoffensief de plank redelijk mis slaat en dezelfde fout maakt als de Amerikanen in Irak.
Dit heb ik al vaker gehoord........volgens mij is er alleen geen realitisch alternatief. De strijd nu staken....betekent gewoon dat Hezbollah weer doorgaat.
reform schreef:Aragorn schreef:Ik geloof overigens dat men met de huidige acties en een grondoffensief de plank redelijk mis slaat en dezelfde fout maakt als de Amerikanen in Irak.
Dit heb ik al vaker gehoord........volgens mij is er alleen geen realitisch alternatief. De strijd nu staken....betekent gewoon dat Hezbollah weer doorgaat.
Alhoewel MrSokkie gelijk heeft dat Hezbollah sowieso door zal gaan geloof ik niet dat men bij terugtrekking van het Israëlische leger nog 100 raketten per dag af zal schieten.
Serenity schreef:Alhoewel MrSokkie gelijk heeft dat Hezbollah sowieso door zal gaan geloof ik niet dat men bij terugtrekking van het Israëlische leger nog 100 raketten per dag af zal schieten.
ze zouden maar wat graag willen, maar dan hebben ze er geen "reden" meer voor en zullen ze sterker veroordeeld worden.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 43 gasten