Vrijgezellen deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Mortlach » 15 jun 2012 09:28

meribel schreef:( zou het overigens geen probleem zijn als je met je leidinggevende gaat daten? Is dat niet not-done op de werkvloer? )

Geen idee. Het is wel (een van) de reden dat ik het zo lang voor me heb gehouden.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 15 jun 2012 09:31

hubert schreef:Mortlach, leuk dat je er even uit geweest bent om te verkeren met een dame waarmee je wellicht veel gemeen zou kunnen hebben. Zowel geestelijk als lichamelijk.
Ik kan me voorstellen dat het roken en drinken teveel voor je werd.

Vooral het praten, om eerlijk te zijn. Het roken/drinken was wel iets waar ik op zich mee had kunnen leven, maar ja, wil je dat in een partner? Eigenschappen waar wel mee te leven valt?

Ga lekker door met het zoeken naar een geschikte levenspartner. Met jouw speciale verlangens moet dat toch mogelijk zijn. tis jammer dat ik geen vrouw ben, anders zou ik wel een weekend met je willen verkeren.

Dank je, denk ik :-)

Je cheffin klinkt spannend, maar als het avontuur misloopt zit je met de gebakken peren.

Tja, we gaan het zien. Eerst maar eens zien hoe ze reageert nadat de boel een beetje is bezonken. Ik verwacht er voorlopig maar niet te veel van.

nette
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor nette » 15 jun 2012 09:36

@jenn dank je, maar het leven gaat weer door, het is vooral voor me oom en de kinderen erg zwaar
@mortlach
zo wel knap, ik ben benieuwd wat hiervan komt :D :D

mohamed

Berichtdoor mohamed » 15 jun 2012 10:00

mohamed schreef:Ik realiseerde me vanochtend dat elke relatie die je met een mens hebt slechts tijdelijk is, want er is altijd wel iets wat ons van elkaar scheidt.

nette schreef:daar had ik het gisteren ook nog over na een begrafenis
mijn tante is gisteren begraven, dan zie je dat weer erg duidelijk.
vooral als je je oom zo ziet

Gecondoleerd en op die momenten word je inderdaad met je neus op de feiten gedrukt. Daarom mogen we blij zijn dat onze man Christus (Romeinen 7) niet meer dood kan gaan. :)

mohamed

Berichtdoor mohamed » 15 jun 2012 10:40

mohamed schreef:Wanneer we verliefd zijn zitten we op een roze wolk en zien daardoor eerder dingen die er niet perse hoeven te zijn. Wellicht heeft die jongen nooit met Jenn geflirt maar dacht zij dat alleen maar omdat de wens er was dat hij ook verliefd op haar zou zijn. Hoe dan ook, het is dapper van haar dat ze de proef op de som heeft genomen en daar hoeft zij zich absoluut niet voor te schamen!

jenn schreef:Dat klopt inderdaad, je ziet dingen die er misschien niet eens zijn, naar mijn idee deed hij wel interessant naar mij toe maar blijkbaar heb ik dan verkeerd geïnterpreteerd.
Flirten is natuurlijk leuk, dat zullen de meeste met me eens zijn, maar alleen als het daadwerkelijk van twee kanten komt, en door te vragen kom je daar achter. Ik ben nu blij dat ik het gevraagd heb want anders was ik er achteraan blijven lopen en dan wordt het voor mij een obsessie, mezelf kennende.. Dan verlies ik mezelf een beetje in de verliefdheid. Is ook leuk maar alleen als die ander jou ook leuk vindt, anders is het klein beetje zonde van je tijd en energie! En dan is de teleurstelling vele malen groter.

Ja ik wil het ook altijd weten of mijn gevoel beantwoord wordt als ik verliefd ben en ergens is het altijd een soort van gok met je gevoel als inzet.
Toch geloof ik heilig dat wanneer je echte liefde vindt het ook beantwoord wordt, want anders is het geen echte liefde. Sommigen dwingen een gezin af middels een goede baan met nog betere voorzieningen, maar je ziet het als de liefde ontbreekt en dan denk ik in stilte hoe spijtig. Als elke relatie dan tijdelijk is die we op aarde met elkaar hebben, laten we dan tenminste datgene zoeken wat echt is, want er staat geschreven liefde vergaat nooit.

nette
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor nette » 15 jun 2012 11:37

ik vertel als iemand leuk vind dat niet gelijk, want als je een goede vriendschap heb, en de liefde is niet wederzijds dan verandert er toch iets,
en ik durf ook niet zo snel te zeggen, ik denk toch dat dat meer van de man moet komen.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 15 jun 2012 12:00

nette schreef:en ik durf ook niet zo snel te zeggen, ik denk toch dat dat meer van de man moet komen.

Zitten we lekker mee dan...

mohamed

Berichtdoor mohamed » 15 jun 2012 12:51

nette schreef:ik vertel als iemand leuk vind dat niet gelijk, want als je een goede vriendschap heb, en de liefde is niet wederzijds dan verandert er toch iets,
en ik durf ook niet zo snel te zeggen, ik denk toch dat dat meer van de man moet komen.

Lang leve de emancipatie! :mrgreen:

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 15 jun 2012 21:01

@Mortlach: je houdt het wel levendig hier :lol: Ben benieuwd of je cheffin nog reactie gaat geven.
@Funlover: veel plezier morgen! Waar duik je al die leuke kerels toch op? :mrgreen:
@Nette: als je nooit je gevoelens prijs geeft aan die leuke kerel, kun je alleen jezelf de schuld geven als hij aan je neus voorbij gaat :wink:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

hubert
Majoor
Majoor

Berichtdoor hubert » 16 jun 2012 14:13

Mortlach,

Ik vroeg mij af op die cheffin van dezelfde dingen houdt als jij?

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 16 jun 2012 14:18

hubert schreef:Mortlach,

Ik vroeg mij af op die cheffin van dezelfde dingen houdt als jij?

Geen idee. Het is nog even de vraag hoe ik daarmee om moet gaan...

hubert
Majoor
Majoor

Berichtdoor hubert » 16 jun 2012 14:21

Dat zou ik dan toch eerst maar eens peilen .............

Trajecto
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Trajecto » 16 jun 2012 14:34

Mortlach schreef:nette:

Zitten we lekker mee dan...

Jaja, die taak rust op jouw schouders, hoor. ;)
Nulla aetas ad discendum sera

nette
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor nette » 16 jun 2012 18:28

Mortlach schreef:Zitten we lekker mee dan...

zou je het serieus leuk vinden dan als een meisje op je afstapt?

nette
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor nette » 16 jun 2012 18:35

mw schreef:@Mortlach: je houdt het wel levendig hier :lol: Ben benieuwd of je cheffin nog reactie gaat geven.
@Funlover: veel plezier morgen! Waar duik je al die leuke kerels toch op? :mrgreen:
@Nette: als je nooit je gevoelens prijs geeft aan die leuke kerel, kun je alleen jezelf de schuld geven als hij aan je neus voorbij gaat :wink:

ik heb een jongen 1,5 jaar leuk gevonden, en liet dat duidelijk merken, maar ik hoorde later van zijn schoonzus dat hij daarvoor terug schrok,

als een jongen je leuk vind maakt hij er toch heus zelf wel werk van?
en als hij jou niet leuk vind dan word het toch niks.

wat ik vandaag meemaakte
opeens sprak een afrikaan, me in het engels aan speak you english? ik verstond het niet wat zegt u?
spreek je engels,
hij zei dat hij leuk vond me te ontmoeten, dan knap was, leuk lachte, dat hij me vaker wilde zien.
en probeerde een gesprek te voeren. ik wist niet wat er mee aan moest. kreeg een kaartje mee, doe (ik denk ik niks mee),

Terug naar “Archief”