meribel schreef:( zou het overigens geen probleem zijn als je met je leidinggevende gaat daten? Is dat niet not-done op de werkvloer? )
Geen idee. Het is wel (een van) de reden dat ik het zo lang voor me heb gehouden.
Moderator: Moderafo's
meribel schreef:( zou het overigens geen probleem zijn als je met je leidinggevende gaat daten? Is dat niet not-done op de werkvloer? )
hubert schreef:Mortlach, leuk dat je er even uit geweest bent om te verkeren met een dame waarmee je wellicht veel gemeen zou kunnen hebben. Zowel geestelijk als lichamelijk.
Ik kan me voorstellen dat het roken en drinken teveel voor je werd.
Ga lekker door met het zoeken naar een geschikte levenspartner. Met jouw speciale verlangens moet dat toch mogelijk zijn. tis jammer dat ik geen vrouw ben, anders zou ik wel een weekend met je willen verkeren.
Je cheffin klinkt spannend, maar als het avontuur misloopt zit je met de gebakken peren.
mohamed schreef:Ik realiseerde me vanochtend dat elke relatie die je met een mens hebt slechts tijdelijk is, want er is altijd wel iets wat ons van elkaar scheidt.
nette schreef:daar had ik het gisteren ook nog over na een begrafenis
mijn tante is gisteren begraven, dan zie je dat weer erg duidelijk.
vooral als je je oom zo ziet
mohamed schreef:Wanneer we verliefd zijn zitten we op een roze wolk en zien daardoor eerder dingen die er niet perse hoeven te zijn. Wellicht heeft die jongen nooit met Jenn geflirt maar dacht zij dat alleen maar omdat de wens er was dat hij ook verliefd op haar zou zijn. Hoe dan ook, het is dapper van haar dat ze de proef op de som heeft genomen en daar hoeft zij zich absoluut niet voor te schamen!
jenn schreef:Dat klopt inderdaad, je ziet dingen die er misschien niet eens zijn, naar mijn idee deed hij wel interessant naar mij toe maar blijkbaar heb ik dan verkeerd geïnterpreteerd.
Flirten is natuurlijk leuk, dat zullen de meeste met me eens zijn, maar alleen als het daadwerkelijk van twee kanten komt, en door te vragen kom je daar achter. Ik ben nu blij dat ik het gevraagd heb want anders was ik er achteraan blijven lopen en dan wordt het voor mij een obsessie, mezelf kennende.. Dan verlies ik mezelf een beetje in de verliefdheid. Is ook leuk maar alleen als die ander jou ook leuk vindt, anders is het klein beetje zonde van je tijd en energie! En dan is de teleurstelling vele malen groter.
nette schreef:en ik durf ook niet zo snel te zeggen, ik denk toch dat dat meer van de man moet komen.
nette schreef:ik vertel als iemand leuk vind dat niet gelijk, want als je een goede vriendschap heb, en de liefde is niet wederzijds dan verandert er toch iets,
en ik durf ook niet zo snel te zeggen, ik denk toch dat dat meer van de man moet komen.
hubert schreef:Mortlach,
Ik vroeg mij af op die cheffin van dezelfde dingen houdt als jij?
Mortlach schreef:nette:
en ik durf ook niet zo snel te zeggen, ik denk toch dat dat meer van de man moet komen.
Zitten we lekker mee dan...
Mortlach schreef:Zitten we lekker mee dan...
mw schreef:@Mortlach: je houdt het wel levendig hierBen benieuwd of je cheffin nog reactie gaat geven.
@Funlover: veel plezier morgen! Waar duik je al die leuke kerels toch op?![]()
@Nette: als je nooit je gevoelens prijs geeft aan die leuke kerel, kun je alleen jezelf de schuld geven als hij aan je neus voorbij gaat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten