linde schreef:Henk en Annette, van harrrte gefeliciteerd met jullie dochter!
Moderator: Moderafo's
linde schreef:Henk en Annette, van harrrte gefeliciteerd met jullie dochter!
Acire schreef:Henk en Annette, gefeliciteerdVeel plezier van die kleine!
Sterretje schreef:@MissF: Ze hebben ze misschien ook wel in jongensvariant en dan wat goedkoper? Mijn nichtje had een jas die hier op lijkt van de Zara en die was maar 40 euro of zo. Weet niet zeker of die ook voor jongens waren. Ik let zelf niet op de prijs als ik iets leuk vind.
Galateia schreef:Sterretje schreef:@MissF: Ze hebben ze misschien ook wel in jongensvariant en dan wat goedkoper? Mijn nichtje had een jas die hier op lijkt van de Zara en die was maar 40 euro of zo. Weet niet zeker of die ook voor jongens waren. Ik let zelf niet op de prijs als ik iets leuk vind.
Ben ik de enige die 40 euro voor een kinderjas veel geld vindt?! Het kan aan mij liggen, hoor, maar ik vind dat best wel duur. Nu heb ik nog nooit een winterjas gekocht voor een kind (die van vorig jaar had mijn moeder gekocht), dat wordt dit jaar voor het eerst...
Sophie77 schreef:Ook ik probeer toch wel onder de 40 euro te blijven, zeker als ze nog klein zijn. 'k Heb wel gemerkt dat het bij de oudste 2 niet altijd meer lukt. Vorig jaar betaalde ik voor de oudste 60 euro voor z'n jas, maar die kan hij zeker nog wel een jaar aan en als ik geluk heb, draagt z'n broer eronder hem ook nog een jaar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 92 gasten