Moderator: Moderafo's
Jo'tje schreef:André Rouvoet twitterde al: onze goudvis voorspelt dat paars+ het zeker niet gaat worden
haring schreef:Daarin tegen maakt de horeca, supermarkten, ect meer omzet vanwege het Nederlands elftal. Best jammer dat mensen dat vergeten.
rafaell schreef:Ik moet helemaal nietsEen christen is wat mij betreft de sabbat nooit geboden, wat niet wil zeggen dat ik de zondag waardeer om de kerk te kunnen bezoeken.
Dorah schreef:Ok, voor mij is het WK nu echt over. Ik heb nog een aantal wedstrijden gezien omdat ik het spelletje los kon zien van de gekte eromheen. Nu lutk dat niet meer.
Vanochtend las ik dat het vliegtuig waarin de voetballers straks zitten, wordt begeleid door een oranje F-16. Daarna zal het team verder vliegen met een Chinookhelikopter. Vervolgens zullen ze massaal worden geeërd. Sorry, ik kan het echt niet anders zien. Uit protest kijk ik niet meer. We zitten in een economische crisis maar kunnen wel even 2 vliegtuigen en een Chinook missen voor 'onze' voetballers.
Niet dat het zin heeft als ik niet kijk, maar toch.
En ja, m.i. gaat het huldigen nu veel verder dan ooit. Het riekt toch wel erg naar afgoderij.
Nu zal ik vast weer reacties krijgen waarin wordt gemeld dat je hieraan niet hoeft mee te doen. Klopt helemaal, toch bekruipt mij het gevoel steeds meer dat dit echt niet goed is.....
Iemand van de voorstanders: helemaal geen last van? Sta ik hierin dan alleen? Ik denk niet hetzelfde als de mensen die er toch al tegen waren, al had ik wel wat argumenten...
Dorah schreef:Ok, voor mij is het WK nu echt over. Ik heb nog een aantal wedstrijden gezien omdat ik het spelletje los kon zien van de gekte eromheen. Nu lutk dat niet meer. Vanochtend las ik dat het vliegtuig waarin de voetballers straks zitten, wordt begeleid door een oranje F-16.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten