L'être extraterrestre schreef:Om nog heel even terug te springen naar de discussie over was en douchen, ik heb een bonte was (40 graden, zit alles met kleur in en ook wit/zwart ondergoed en sokken omdat ik die gewoon op 40 wil hebben) een witte was (30) en een donkere was (30/40). De wc-mat gaat bij de donkere 40 was (die mag maar op 30 maar dat vind ik vies) en de douchemat gaat ook iedere week mee met de witte was (koop nooit een witte douchemat...) Hier word door mij om de dag en door mijn vriend bijna iedere dag gedouched, maar als je jezelf goed afspoelt als je klaar bent kun je je toch makkelijk met 1 grote handdoek afdrogen? Alleen mijn oren doe ik wel apart.
Maar ja, ik heb qua was makkelijk praten, ik draag de hele week dezelfde broek (ik kan iedere dag een andere broek pakken maar dan is die als ik een uur bezig ben weer vies, vind ik zinloos) en wel elke dag een ander shirt. Alleen in het weekend gaat er wat meer was door, maar ik ga een spijkerbroek die ik twee keer aan heb gehad toch niet in de was gooien?
Oren apart

,
meestal gebruiken we elks 1 handdoek per douchebeurt, alleen in de vakantie niet. De kids krijgen 1 handdoek voor 2 maar die zijn nog zo klein.
Meestal draag ik mijn broeken/rokken 2 dagen en dan luchten en als het vies is gaat het gewoon in de was, dan maar 1 wasje meer hoor. Shirts 1 dag op zijn hoogst 2 dagen. In de winter 2 dagen en dan luchten maar in de zomer gaan de shirtjes echt in de was.