lammetje schreef:annette: kzou helemaal gek worden als ik iedere week de ramen moet zemen, vooral in de zomer, heb je toch wel wat beters te doen? Die vogelpoep kan me echt niet storen, aan de voorkant hangt een screen dus dat valt zowieso niet op in de zomer en aan de achterkant haal ik het er soms even snel af met een doek, maar dat blijf je ook zien. Kan me dr nu echt niet druk over maken

Ik word gek van vieze ramen, nouja alles wat vies is. Kan het dan niet aanzien. Dus ga ik het schoonmaken. Ga gerust als ik 's morgens de ramen heb gezeemd, er een uur later vogelpoep op zit het raam weer zemen. Tuurlijk heb ik wel wat beters te doen, maar in een klein uurtje ben ik het huis rond. En dan woon ik nog thuis..... m'n eigen huisie zal dr 'later' blinkend schoon uitzien

. Net zoals spetters tandpasta op de spiegel, doekje en de glasex dr over en ze zijn weer glimmend schoon

. Kan gewoon niet tegen vies/vuil etc, tmoet netjes zijn. Ga gerust 's avonds om 10 uur nog stofzuigen, hoe later het is hoe actiever ik word. Maarja mams roept dan altijd, de rest is voor morgen

.
Vanavond gewerkt op een groep waar ik al ff niet meer geweest was, heb eerst het keukenblok gesopt, kon het niet aanzien al die vieze spetters op de kastjes.
Hier gaat altijd ook een flinke scheut allesreiniger o.i.d. in de emmer. Tmoet goed soppen. Hier staan wel allemaal verschillende soorten schoonmaakartikelen in de kast. Zie altijd wel weer wat nieuws, en dan heb ik zoiets van, kunnen we ook wel keertje uitproberen. Dit is voor dit, dat is voor dat. Af en toe roept me moeder wel ns, maak eerst alles op voordat dr nieuw komt.
Wat de toekomst brengen moge........