Refowebkids deel 15

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor LauraC » 08 dec 2011 21:31

Bumba schreef:Enne, wat vind je er van om samen met M een mok te beschilderen en die dan met thee aan de juf te geven???

Zo'n beetje gelijk met Haai gepost :mrgreen:

Nog een idee erbij :) Ik ga het morgen eens aan M vragen, kunnen we van 't weekend meteen aan dan slag want vlg week is z'n laatste week voor de vakantie.

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 08 dec 2011 22:21

Haai, jammer dat Sylke er 1 kwijt is. Hopelijk kun je snel en dichtbij naar het zh.

ik ben gistern met Markus weer naar het zh geweest want zijn hand was nog erg dik. Gips bij de hand losgeknipt en dat hielp wel wat tegen de pijn maar de hand is nog heel dik. Gelukkig is de pijn overdag nu wel weg. Weten jullie ook hoelang dat mag, er is wel behoorlijk gewroet in zijn arm met het zetten van de pennen.

Laura, ik zou voor een stol gaan, die komt meestal wel op en een mok hebben ze vaak alwel veel gekregen. Is een kerststol ook bij lullie te koop?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 dec 2011 22:33

Memmem schreef:Haai, jammer dat Sylke er 1 kwijt is. Hopelijk kun je snel en dichtbij naar het zh.

ik ben gistern met Markus weer naar het zh geweest want zijn hand was nog erg dik. Gips bij de hand losgeknipt en dat hielp wel wat tegen de pijn maar de hand is nog heel dik. Gelukkig is de pijn overdag nu wel weg. Weten jullie ook hoelang dat mag, er is wel behoorlijk gewroet in zijn arm met het zetten van de pennen.

Laura, ik zou voor een stol gaan, die komt meestal wel op en een mok hebben ze vaak alwel veel gekregen. Is een kerststol ook bij lullie te koop?

He, vervelend voor M! Mag hij wel pcm 's avonds voor de pijn? Hoe oud is hij?
Stol wilde ik zelf maken, maar ik kan 'm wel kopen hier al vind ik dat er te weinig spijs in zit :oops:

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 08 dec 2011 22:38

Hij krijgt een 500 mg asperine en halverwege de nacht vaak nog 1. Hij kreeg in het zh ook 500 mg.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 09 dec 2011 12:43

whaaaaa, kunnen jullie ze soms ook wel eens achter het behang plakken ](*,)
Afbeelding

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 09 dec 2011 12:49

jeepeecee schreef:whaaaaa, kunnen jullie ze soms ook wel eens achter het behang plakken ](*,)

Regelmatig ;) Sterkte!

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 09 dec 2011 12:51

@ LAura...
ik ga moeilijk doen;-)
Ik denk kerststol... Ik heb als leerkracht ook wel eens een mok gekregen, maar die gaat meteen weer weg. Ik houd gewoon van allemaal dezelfde mokken;-)

Maareh.. lekker doen wat M wil;-)
Time flies when you have none!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 09 dec 2011 12:56

Ik zou ook voor de kerststol gaan. Ik houd net zoals sterretje ook van allemaal dezelfde mokken en daarnaast vind ik veel smaakjesthee niet zo lekker, ben meer van de gewone thee.

@jpc ik had hier net hetzelfde gevoel :wink: Ben enorm blij dat ze allemaal op bed liggen.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 09 dec 2011 13:13

pfff, ze ligt nu op bed, en doet of ze het allerliefste meisje van de hele wereld is die nooooit vervelend is :? maar goed meeste tijd is ze dat ook wel 8)

ik zou denk ik ook kerststol doen, of cup cakejes met kerst versiering of zoiets. ook ik ben meer van allemaal de zelfde mokken,glazen,schaaltjes enz.
Afbeelding

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 09 dec 2011 13:22

Ik ben echt een ontaarde huisvrouw. Ik heb van bijna niets hetzelfde. Er staan hier allerlei soorten mokken in de kast, borden hebben we ook in alle soorten en maten, pannen van verschillende merken en vormen. Het boeit mij - en manlief gelukkig ook - helemaal niets :mrgreen:

Ik zou dus nog steeds voor de mok gaan, maar dat is vanuit mezelf geredeneerd. Een kerststol lust ik niet eens. :wink:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 09 dec 2011 15:18

Haha, ik ben eigenlijk ook meer van hetzelfde, maar om financiele redenen ben ik op een gegeven moment begonnen om -als er een bord of mok kapotviel- nieuwe te kopen van een wat goedkoper servies. Inmiddels staan er dus 3 verschillende soorten borden op tafel -verschillend in maat en kleur-, met een tafelkleed waarvan dan die kleuren terugkomen en het ziet er eigenlijk heel vrolijk en fleurig uit! Met 'daagse' mokken is het 't zelfde verhaal, maar voor 'netjes' heb ik alles we weer hetzelfde. Bij mij zou zo'n mok dus wel gebruikt worden ...

'k Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt, Laura :wink: !

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 09 dec 2011 15:39

jeepeecee schreef:whaaaaa, kunnen jullie ze soms ook wel eens achter het behang plakken ](*,)

jawel hoor, je krijgt er alleen zulke grote bulten van..

ik zou ook voor de stol gaan, hoewel een zelfbeschilderde mok ook wel leuk is (maar dan liever met bonbons ofzo dan met thee :oops: maar dat is persoonlijke smaak). succes met kiezen laura!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 09 dec 2011 15:50

:mrgreen: Aan M had ik weinig...hij wilde chocoladegeld geven :lol: Ik ga kijken of ik deze week tijd heb om stol te maken (manlief weer weg, M emotioneel en hangerig en veel sociale verplichtingen) en anders wordt het gewoon een mok....

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 09 dec 2011 19:27

zo, hier ook ff lekker geshopt op die leuke site :wink:
4 stelletjes (jurkje + legging of rokje + truitje + legging) voor krap 45 euro.. das best leuk kleren kopen!
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 09 dec 2011 19:32

@Laura: Wie weet hoe blij de juf is met chocoladegeld :wink: (Timon noemt het trouwens steevast pepermunt..)

Terug naar “Archief”