Zwanger deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Re: Zwanger deel 10

Berichtdoor Jannoek » 23 feb 2011 08:08

Met die luiers zag ik ze ook staan op de 9 maandenbeurs, 3 voor 50,-.
Uiteindelijk haal je dat er makkelijk uit natuurlijk, maar om het zomaar te proberen vond ik ze eigenlijk net iets te prijzig ;-)

Wat boodschappen betreft heb ik alle vertrouwen in m'n man. We gaan altijd samen, en in zijn 'favoriete supermarkt' weet hij alles te vinden ;-)

Ik merk trouwens echt dat ik meer slaap nodig heb nu... Ga rond 9 uur naar bed en als ik dan om half 7 opsta ben ik nog steeds moe... :-oo
Gisteren ook weer erge rugpijn gehad, maar dat lijkt vandaag - gelukkig! - weer minder te zijn...

@liefie, leuk, van het kaartje!
Wij zijn er nog niet over uit... Ik heb een fotograaf in huis :mrgreen: maar we twijfelen toch of we voor een fotokaartje gaan.
Vorige week hebben we wel geconcludeerd dat het geen 'internet kaartje' wordt, hoewel we verder enorm van de internet generatie zijn #-o
Op de 9 maanden beurs wel een paar leuke kaartjes gezien en aangevraagd. Daar zat ook een heel mooi kaartje bij, waar evt. ook een foto bij zou kunnen, en dat zag er heel mooi uit...
Oftewel: wij weten het nog niet. :)

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 23 feb 2011 08:58

TF, het gaat wel goed hier, dank je!

Alleen word ik net zo moe wakker, als dat ik naar bed ga. En dat terwijl ik 's nachts zo'n 10 a 11 uur slaap gemiddeld.
's Middags ga ik altijd ff naar bed, dan gaat Ilona mee met haar knuffels, waarmee ze gaat spelen.
Dus echt diep slapen doe ik dan niet, maar wel even lekker wegdromen.

Inmiddels alweer 33w3d. Over 4 weken moet alles in orde zijn. :shock:

Lidia
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Lidia » 23 feb 2011 10:01

@vpk, die duozit van Mutsy schijnt niet echt heel groot te zijn. Als je die van MP koopt, zou ik wel even proberen van te voren, want het kan maar zo zijn dat je oudste er niet in past.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 23 feb 2011 10:26

Hier ook een marktplaats fan! Heel veel tweedehands gekocht, bij Sarah ook het matrasje, maar dat heb ik nu nieuw, toch een frisser idee eigenlijk.

Vpk: je kunt het best al voelen, ik had dat ook al met 11 weken, maar wist het toen niet zeker, maar na verloop van tijd werd het steeds duidelijker! Nu is het zelfs van de buitenkant al te voelen (19 weken)

AG jammer dat je zo slecht slaap. Ik herken dat nog en zal dat ook wel weer gaan krijgen, maar kijk er totaal niet naar uit :oops:

Luiers: heb katoenen liggen dus als we niet genoeg hebben komt dat wel goed. Heb 2 pakken newborn, die toen gratis te verkrijgen waren bij de kruidvat. Was nog niet eens zwanger en had toen een pak voor mn zus gehaald een een paar pakken voor mn schoonzus voor een luiertaart en daarna nog een voor mezelf. Mn moeder wist het vrij vroeg en had nog net 1 week om voor mij een pak te halen. Koop er nog wel wat bij maar geen newborn want Eva Lynn was daar ook vrij snel uit, dus ga snel over op de Lidl luiers, kleinste maatje. Per stuk denk nog goedkoper ook maar dat moet ik eerst uitrekenen, anders toch maar de kleinere variant inslaan. We zien nog wel.

Zit te wachten op mn salaris zodat ik de babykamer kan ophalen :lol: Kamer is nog niet klaar maar het is een op=op aanbieding en wil natuurlijk wel perse dat kamertje hebben 8-[

Bugaboo: ik vind hem ook niet mooi, maar hij is wel erg praktisch en daarom hebben we hem toch overwogen. Al ben ik super blij met mn mutsy nu!!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 23 feb 2011 10:44

Ik wacht echt met smart op een belletje dat we ons bedje op kunnen komen halen :) Ik wil dat kamertje gewoon af hebben, haha... :)

Alleen nog even dubben over een gebedje op de muur. Hebben van die plakletters gekregen met 'ik ga slapen ik ben moe'.
Vind ik mooi, maar manlief niet....
M'n zusje opperde om het op canvas te plakken, dus nog maar even denken wat we gaan doen..

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 23 feb 2011 13:53

*Annet* schreef:
Sophie77 schreef:Maar je man (of een ander natuurlijk) gaat toch regelmatig boodschappen halen? Dan kan hij toch ook gelijk wat pakken luiers meenemen? Zo ging het hier altijd en dat ging prima :wink: ...

niet alle mannen kunnen dat hoor, zeker niet bij een eerste. Die van mij kwam toen thuis met de grootste maat luiers. Hij zag luiers en nam ze mee.

Als er nog iemand katoenen luiers wil, ik heb er nog wel een zootje leggen. Ze doen het prima en je kunt goed merken of je kind voldoende plast.

Ik heb mijn dochter wel katoenen luiers omgedaan eerst, maar heb nu geen goede maat meer (dus als je ook een grotere maat hebt liggen...). Heb wel een iets grotere, maar die lekt altijd door 8-[
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 feb 2011 14:30

Jannoek schreef:Ik wacht echt met smart op een belletje dat we ons bedje op kunnen komen halen :) Ik wil dat kamertje gewoon af hebben, haha... :)

Alleen nog even dubben over een gebedje op de muur. Hebben van die plakletters gekregen met 'ik ga slapen ik ben moe'.
Vind ik mooi, maar manlief niet....
M'n zusje opperde om het op canvas te plakken, dus nog maar even denken wat we gaan doen..

Dat is wel een leuke optie van je zusje. Kun je het altijd nog verplaatsen en/of meenemen als je gaat verhuizen.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 23 feb 2011 15:05

Hier hebben toch meer meiden meegedaan met moeders voor moeders? Net kreeg ik een pakketje en daar zat een tas in van hun wist helemaal niet dat je die zou krijgen? Hebben jullie die misschien ook ontvangen??

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 23 feb 2011 18:23

heb 2 keer mee gedaan, er zat waarschijnlijk een bordje in met bekertje en papschaaltje? Dat heb ik in elk geval 2 keer gehad na afloop.
En dan het normale kado nog.

Dit keer niet mee gedaan, zag het niet zitten, was int begin kotsmisselijk en als ik alleen al aan die flessen dacht kon ik me die geur meteen voor me halen :-& Had nu ook geen plekje meer waar ik ze goed op kon bergen zonder dat de kinderen eraan zouden zitten. En dat vond ik ook niet zo fris eigenlijk.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 23 feb 2011 18:44

ik heb dus nooit wat gehad na afloop en heb daar nog een klacht over ingediend, zelfs niet eens een kaartje met bedankt voor de moeite oid. Ik ben toch een hele periode daar druk mee geweest, al misselijk en kotsend. Dus daarom de tweede keer niet gedaan.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 23 feb 2011 18:58

De eerste keer kreeg ik een boek,lampje,fotolijstje en na mijn miskraam kreeg ik een brief met bloemenbon.

De 2de keer kreeg ik een ketting,lampje en fotolijstje en nu kreeg ik die tas ook nog toegestuurd.

@Lammetje die flessen stinken inderdaad maar als ik ze kreeg zette ik ze een nacht buiten met alle doppen eraf en dan was die lucht een heel eind weg.
Al was ik blij dat ik klaar was heb van amper 5 weken tot 16 weken meegedaan is best een lange tijd.

@Paprikameisje Dat is echt niet netjes! Ik kreeg de spullen gelijk als die vrouw kwam voor een intake.

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 23 feb 2011 21:06

Hoor je achteraf wat te krijgen? Ik heb nooit wat gehad geloof ik. Maar ja, dat was de vorige zwangerschap, deze keer niet meegedaan...
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 23 feb 2011 22:11

parkiet schreef:
*Annet* schreef:
Sophie77 schreef:Maar je man (of een ander natuurlijk) gaat toch regelmatig boodschappen halen? Dan kan hij toch ook gelijk wat pakken luiers meenemen? Zo ging het hier altijd en dat ging prima :wink: ...

niet alle mannen kunnen dat hoor, zeker niet bij een eerste. Die van mij kwam toen thuis met de grootste maat luiers. Hij zag luiers en nam ze mee.

Als er nog iemand katoenen luiers wil, ik heb er nog wel een zootje leggen. Ze doen het prima en je kunt goed merken of je kind voldoende plast.

Ik heb mijn dochter wel katoenen luiers omgedaan eerst, maar heb nu geen goede maat meer (dus als je ook een grotere maat hebt liggen...). Heb wel een iets grotere, maar die lekt altijd door 8-[

Dochterlief heeft nog steeds katoenen luiers om. Wel voorgevormde zonder plastic er aan vast. Ik doe er zelf een plastic broekje om, heb het idee dat die langer meegaan en minder broeien. Ze worden na alweer voor het 3e kind gebruikt, nu voor de eerste keer ook s'nachts.
Parkiet, staat er niets op marktplaats? Ik heb ze wel liggen maar denk dat ik ze binnenkort zelf weer moet gebruiken, ze heeft nu nog de kleinste maat om.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 24 feb 2011 09:27

Het schiet nu wel op, voor Mopje en Elsb. Hoe gaat 't met jullie?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 24 feb 2011 10:03

Daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk!

Vanmorgen nuchter mijn suiker geprikt en was 4.4mmoll erg netjes vind ik zelf. Lijkt me zo vervelend om zwangerschap diabetes te hebben al kan dat natuurlijk altijd nog komen.
Vanmiddag naar de verloskundige ben erg benieuwd hoe de kleine ligt volgens mij vaak in stuit en 's nachts wordt ik nog al eens wakker getrapt en dan ligt hij anders.

Terug naar “Archief”