Moderator: Moderafo's
steenblokkiaan schreef:Met eerbied gesproken, maar ik denk dat God zich verslikt als hij leest over jullie pilslikgedrag, alhoewel, hij weet wat van zijn maaksel is te wachten, maar dat deze berichten op refoweb te lezen zijn, getuigt niet alleen van een heel slechte smaak, maar ook van een afgruwelijke goddeloosheid, want wereldgelijkvormigheid. Een christen is niet alleen christen buiten bed maar ook in bed. God opent en sluit de baarmoeder en een man moet met verstand bij zijn vrouw wonen. Ga het maar eens proberen.
steenblokkiaan schreef:Met eerbied gesproken, maar ik denk dat God zich verslikt als hij leest over jullie pilslikgedrag, alhoewel, hij weet wat van zijn maaksel is te wachten, maar dat deze berichten op refoweb te lezen zijn, getuigt niet alleen van een heel slechte smaak, maar ook van een afgruwelijke goddeloosheid, want wereldgelijkvormigheid. Een christen is niet alleen christen buiten bed maar ook in bed. God opent en sluit de baarmoeder en een man moet met verstand bij zijn vrouw wonen. Ga het maar eens proberen.
Een beetje vriendelijker kan ook wel. Als jij ongevoelig bent voor elk argument, heb je hier zelf niets te zoeken. Ik pas mijn mening niet aan jouw menstruele cyclus aan als je begrijpt wat ik bedoel. Dat heeft niets met hoogmoed te maken, zoals sommigen onder u denken. Ik heb wel veel moeite met vrijgevochten vrouwen die zich uitgeven voor refo maar zonder schaamte uit de verboden snoeppot grijpen.
Bemoeial? Je bedoelt dat ik niets over andermans gedrag mag opmerken, ook al is dat zondig gedrag? Je zou er beter aan doen aan het Woord te gehoorzamen dan je te gedragen als een vreemde vrouw
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten