Daphne schreef:MissF schreef:@ Daphne, ik snap niet waarom je nu zo fel reageert op mijn post. Ik zeg daarin toch ontzettend duidelijk dat ik niet weet hoe ik het gevonden zou hebben als wij geen kinderen konden krijgen, dat iK DENK (dus niet WEET) of ik net zo blij geweest zou zijn? Maar ik mag toch wel zeggen dat ik onwijs blij was toen zij een kindje kregen?
Dat begrijp je alleen als je zelf geen kinderen hebt of er veel moeite voor hebt moeten doen om ze te krijgen.
Dat Tuinfluiter er wat nuchterder op reageert, komt denk ik ook, omdat zij al verder in het proces zit en wat meer geaccepteerd heeft dat het niet lukt. Ik kan het (op dit moment) niet accepteren. Ik hoef sinds een maand maar iets te horen over kinderen/baby's/zwangerschap en ik ben al van slag. Dus vandaar mijn 'felle' reactie.
Nee, dat zeg ik idd ook, dat ik dat niet kan begrijpen, omdat ik het niet meemaak. En ik kan me zeker wel indenken dat het voor jou/jullie altijd moeilijk blijft, maar ik vind je reactie niet terecht, omdat ik juist al zei dat ik niet weet hoe ik zou reageren als wij geen of niet makkelijk kinderen konden krijgen.