De refowebbaby's ;-)!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 07 sep 2006 19:14

Lijkt me totaal niet lekker zitten die kinderwagen :oops: Maarja ik ga dan ook voor de quinny :wink:

Rufi
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Rufi » 07 sep 2006 19:54

Onze Quinny is ons prima bevallen hoor. De enige reden dat we een keer een nieuwe moesten kopen was dat onze wagen was gestolen. Maar gelijk weer een Quinny gekocht hoor.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 07 sep 2006 21:23

Rufi schreef:Onze Quinny is ons prima bevallen hoor. De enige reden dat we een keer een nieuwe moesten kopen was dat onze wagen was gestolen. Maar gelijk weer een Quinny gekocht hoor.

Kinderwagen gestolen? Wat een vreselijke mensen heb je toch. Zou hij gestolen zijn om te verhandelen of door (aanstaande) ouders die zelf geen wagen wilden kopen?

Enne, ik neem aan dat die wagen gestolen is zonder dat je kind erin zat?

Voor diegenen die nog een wagen gaan kopen: als je de ultieme wagen gevonden hebt, kijk even of ie wel in je auto past! Dat was bij ons dus niet het geval! Behalve als we de wielen eraf haalden. Dat was op zich wel goed te doen maar als je staat te klungelen in de stromende regen ........ daar word je ook niet vrolijk van!
ja, dat is mijn mening dan he.....

sela

Berichtdoor sela » 08 sep 2006 08:08

deze neemt ook weinig ruimte in.
Afbeelding

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 08 sep 2006 09:44

Daar heb ik ook last van ja, net te laag en de wielen zitten te dicht bij elkaar..
Maar wel makkelijk meenemen. Onze eerste kinderwagen was tweedehands, van Mutsy. Fijne wagen maar wel lomp. Nu heb ik een dubbele, ook tweedehands.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 08 sep 2006 13:10

Wij hebben een Mutsy, kben er nog steeds erg blij mee
en ook een buggy :8> en die doe ik noooit :wink: meer weg, ideaal, lekker licht en makkelijk. Bij ons ligt hij meestal in de auto. Hoef ik niet met die maxi cosi te sjouwen, want dat weegt wel door zo langzamerhand. en hoef ik niet altijd het onderstel van mijn wagen mee te slepen, want ik heb wel een adapter erbij zodat mijn maco ook op het onderstel past.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Moontjuh
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Moontjuh » 08 sep 2006 14:39

dus we weten by wie we tregt kunnen als we een nieuwe kinderwage nodig hebbe :mrgreen: :mrgreen:
- 4.5 kilo
aye voel me licht worde!!!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 08 sep 2006 15:46

Oh ik vind de quinny heerlijk rijden, heb er pas met een kleintje in gereden en het werkte perfect allemaal, ben er helemaal blij mee en trots op :wink: En geen ene kinderwagen past in mijn achterbak met de wielen er nog aan hoor :mrgreen: En anders pastie wel op de achterbank als ik er naast moet zitten :P

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 11 sep 2006 12:36

Mutsy. Wat een belachelijke naam voor een kinderwagen :mrgreen:
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 11 sep 2006 12:40

trijntjejohanna schreef:milan is vandaag naar mn zus toe.. dus ff dagje rust :lol:

komende zondag gaat hij een nachtje logeren bij mn zus! kunnen we eens heerlijk rustig slapen snachts! :mrgreen:

geniet er maar lekker van! :wink:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 11 sep 2006 12:53

Lekker TJ! Enne, wel lekker slapen dan hé.. Milan zal ook vast lekker dromen!

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 11 sep 2006 12:57

Wij hebben nu trouwens ook een klein probleempje.. Boudin wil niet meer ergens anders slapen! En nu gaan we over een week een weekje weg en ben ik bang dat hij daar ook niet wil slapen.. Iemand tips?

Eh, laten huilen is echt geen optie, hij krijst alles bij elkaar nlk..

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 11 sep 2006 13:03

via een omweg.
Als jij een keer oppas nodig hebt thuis, huilt hij dan als jij weggaat?

je zou namelijk kunnen proberen:
diegene bij wie hij slaapt komt naar jullie huis. Je doet net of je weg gaat voor een middagje ofzo. En vervolgens en jullie uit het zicht zijn neemt de oppas Boudin mee naar zn logeeradres.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 11 sep 2006 13:42

JialiKelly schreef:Mutsy. Wat een belachelijke naam voor een kinderwagen :mrgreen:

Wacht maar meis, totdat jij je kind in een Mutsy voortduwt. Dan zul je ook uitroepen: 'Wat een heerlijk Mutsy'. 8)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 11 sep 2006 13:53

trijntjejohanna schreef:komende zondag gaat hij een nachtje logeren bij mn zus! kunnen we eens heerlijk rustig slapen snachts! :mrgreen:

Wedden dat je om 7 uur klaar wakker bent?!

Spreek uit ervaring!
ja, dat is mijn mening dan he.....

Terug naar “Archief”