Refowebkids deel 15

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor trijntjejohanna » 08 dec 2011 10:24

heb ik geprobeerd te leren... maar dat werkt nog niet.. :lol: hij gaat zich zo omdraaien enzo.. echt zoo gevaarlijk.. traphekje is misschien wel een idee ja.. die hadden we niet meer :lol: scheelt wel een hoop gedoe..

ja gek he hoe dat bij kleintjes gaat.. manoël had soms 40 graden koorts en nog zo vrolijk als wat..

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 08 dec 2011 13:11

Het is hier ook weer ziekenboeg. Onze kleine dame is ernorm benauwd en heeft koorts. Ze slaapt al 2 nachten niet ( en ik dus ook niet) en is net op de bank in slaap gevallen. Daarom toch maar weer begonnen met de pufjes.

Vandaag met de jongste naar de osteopaat geweest. Eigenlijk meer voor de zekerheid, omdat het toch wel weer een heftige bevalling was. En wat bleek, toch wel een obstructie in zijn nek. Ik had al wel een vermoeden, omdat ik vond dat hij toch wel een voorkeur voor rechts had. Hij is behandeld, dus afwachten.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 dec 2011 17:18

Beterschap met je zieke kindjes ajl! Fijn dat je toch alvast naar de osteopaat bent geweest, hopelijk heeft J er baat bij.
Even een beetje off topique-smile : het is hier gewoonte de juf met kerst een kleine attentie te geven. Nu heb ik een paar ideeen maar kan niet kiezen 8-[ De drie mogelijkheden zijn: leuke mok met theezakjes erin, zelfgemaakte kerststol of een kerststukje gemaakt door M en mama. Wat zouden jullie kiezen/het liefst willen krijgen?

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 08 dec 2011 17:29

Absoluut de mok met theezakjes. Mokken heb je namelijk nooit genoeg en thee drink je ook wel. Oftewel: dat cadeau verdwijnt niet in het niets en is echt leuk om te krijgen. Een kerststol moet je lusten en je moet er niet teveel krijgen, een kerststukje vindt familie van M leuk of de buurvrouw die hem zo schattig vindt, maar denk je dat de juf al die stukjes in huis neerzet? Als ik zou mogen kiezen, koos ik zeker voor de mok met theezakjes, want die zou ik nog gebruiken ook :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 08 dec 2011 18:51

Ik zou ook het liefst de mok krijgen. :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 08 dec 2011 19:01

ik ga het je moeilijk maken :mrgreen: Ik vind namelijk de mok ook leuk en praktisch/bruikbaar... Maar ik lust ook best een stol.. Al zou ik het 't leukst vinden om een kerststukje van jullie te krijgen, dit omdat ik je creatieve vaardigheden gezien heb en er vertrouwen in zou hebben dat het erg leuk is... En zelfgemaakt...toch ook superleuk!
Maar ehm... hiermee help ik niet echt geloof ik :mrgreen:
Psalm 25:2 (ber.)

Maneah
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Maneah » 08 dec 2011 19:22

Ik zou de mok met theezakjes doen!
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 08 dec 2011 19:27

ik zou voor de stol gaan! mokken hebben ze vast al genoeg als juf :lol:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 08 dec 2011 20:03

moeilijk. Een mok zou ik zelf niet meer nodig hebben, maar drink wel veel thee. Als ik juf zou zijn heb ik dus mooi een 'eigen' mok voor op school (maar die heb je als juf misschien al?)
Ik zou de stol ook erg lekker vinden!

maar ik denk dat ik zelf voor het kerststukje ga, omdat hij het dan zelf gemaakt heeft (met behulp van, natuurlijk, maar toch)

Ach, alles is goed denk :wink: Succes met kiezen

Pluk01

Berichtdoor Pluk01 » 08 dec 2011 20:07

@ajl: fijn dat hij al behandeld is! Moet je nog weer terugkomen? En beterschap met de kinders!

@liefie: superleuke site! tot wanneer geldt die actie? Ik denk dat ik ook maar ga bestellen!

@laurac: ik zou de stol kiezen :mrgreen: !

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 dec 2011 20:45

:mrgreen: Ik denk dat ik moet gaan turven dames. Had ik ook wel kunnen weten, zoveel mensen zoveel smaken :lol:

*Annette*
Majoor
Majoor

Refowebkids deel 15

Berichtdoor *Annette* » 08 dec 2011 20:59

Ik zou ook gaan voor het kersstukje, dat kan hijzelf met behulp van jou maken. Misschien kun je vragen aan M wat hij maken wil voor de juf?

Weet niet of ze die ook bij jullie hebben, maar hier heb je van die steekschuim kransen. Leuk volsteken met wat groen, kerstballetjes evt. wat roosjes
ertussen. Op een schaal, kaars in het midden en je hebt wat leuks voor op de (salon)tafel.

Nu je het hebt over kerststol post het recpet ff in het topic; koken en bakken ;).
Wat de toekomst brengen moge........

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 dec 2011 21:00

*Annette* schreef:Nu je het hebt over kerststol post het recpet ff in het topic; koken en bakken ;).

Ondeugd ;-)

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 08 dec 2011 21:14

Leuke ideeen Laura! Ik zou voor de tip van Annette gaan: aan M vragen wat hij leuk vindt om te geven.

Hier trouwens met Timon mokken beschilderd met porceleinverf voor de juffen. Bonbonnetjes erin, leuk inpakken en we hebben ook een leuk cadeautje ;)

Vandaag met Sylke bij de doktersassistente langs geweest, en het ziet er naar uit dat ze nog maar 1 buisje heeft :( Ik had het idee dat ze weer slechter hoorde, dus even laten controleren. Volgende week nog even contact opnemen met de huisarts of we weer terug moeten naar het Sophia (wil ik eigenlijk niet) of dat het ook hier in het zkhs kan. Ben benieuwd...

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 08 dec 2011 21:16

Enne, wat vind je er van om samen met M een mok te beschilderen en die dan met thee aan de juf te geven???

Zo'n beetje gelijk met Haai gepost :mrgreen:

Terug naar “Archief”