Uhm luiers? Die hadden wij niet, behalve wat probeerverpakkingen uit dat pakket

Mijn man stond binnen een kwartier weer keurig met een bak newborn luiers in huis hoor, dus het kwam goed

Nu heb ik nog een pak liggen, omdat we die als cadeau kregen, maar Jurian paste die maat toen al niet meer. Al vond ik het cadeau op zich wel origineel!
Ik ben trouwens fan van kruidvat luiers. Pampers heb ik weggemikt, wat een vieze stinkdingen

C1000 was ook goed, maar kruidvat blijf ik het beste vinden. al vond ik ze een tijdje terug zo stinken, maar dat bleek dus met alle luiers te zijn, van welk merk ook, en bedacht ik me dat het mijn hormonen waren
En paar duizend euro voor babyspullen?

Als ik goed reken zijn we denk ik bij Jurian voor alles bij elkaar, inclusief duur behang op de ene muur, en verf voor het ledikantje en de muren enzo denk ik zo'n 500 euro maximaal kwijt geweest. En dan was het behang al 100, en zijn 2 kasten ook totaal 100. En dat vond ik al zo veel.
Dit keer zijn we minder kwijt, terwijl we toch hetzelfde 'nieuw' moeten kopen. nieuwe commode, nieuw behang, nieuwe verf, nieuw aankleedkussen en luieremmer en al dat spul, nieuwe kinderwagen. Eigenlijk hetzelfde als bij Jurian, alleen heeft dit kindje een inbouwkast, dus die hoeft dan weer niet. Nu zijn we denk ik voor 300 euro klaar inclusief verf en behang enzo.
maargoed, het kan best zijn dat we weer de helft vergeten hoor. net als flesvoeding, en goede flesspenen. Die hadden we ook niet, terwijl ik al wist dat ik flesvoeding zou geven. Zoogcompressen, tuurlijk had ik die niet, ik gaf toch geen bv? Maar nooit bedacht dat borsten ook lekken als je geen bv geeft

lekker naief, en het kwam allemaal prima goed, dus daar vertrouw ik nu ook weer op.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...