Evelien schreef:k heb net de 1e was in de machine gegooid. Verder zien we wel.
Ik heb de derde net droog.
Was aan het strijken, zo eerst ff eten en dan verder.
Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:k heb net de 1e was in de machine gegooid. Verder zien we wel.
MissF schreef:=D>![]()
![]()
![]()
AlsjeblieftEcht goed!
Ik doe al dagen niks, en dat gaat niet gebeuren ook vandaag en morgen. Hopelijk vrijdag weer. Wel vannacht 1 was gedraaid (mijn man komt er gisteravond achter dat we 's nachts goedkope stroom hebben, lekker slimdus ik heb meteen maar een was erin gegooid gisteravond), en die hangt nu buiten in de zon
MissF schreef:geen idee Schelpje, ik bemoei me eigenlijk niet met dat soort dingen als meterstanden enzoEigenlijk vind ik dat stom, maar het is nog steeds erg makkelijk. Als mijn man echt wat overkomt en ik moet het zelf doen, dan bel ik wel iemand die wel weet waar ik alles kan vinden, en dan lukt het me vast zelf
En de was enzo in het weekend doen, dat lijkt me ook niet alles. Op zaterdag doe ik meestal lekker zo min mogelijk. En ik heb geen droger, dus moet alle was wel meteen ophangen, en dat kost toch weer wat tijd, zeker met 4 wassen achter elkaar (en die passen ook amper op mijn rekjes). Maar de nachten kan ik zeker benutten.
We hebben ook niet zo veel stroomvretende apparatuur, we hebben een ouderwetse tv, gebruikt veel minder dan die flascreens enzo, geen droger. Alleen de computer, die staat best vaak aan, maar we hebben er ook maar 1 en geen laptop, dus dan nog valt het mee. We zitten nu qua gebruik onder het gemiddelde van gewone Nederlandse gezinnen met 2 kinderen, terwijl we wel een best groot huis hebben nu. Dus ik denk dat we het netjes doen
Ideaal al die hulp ajl
Jo'tje schreef:Mag ik even een applaus: ik ben de ramen aan het zemen!![]()
De zon schijnt, en nu zat ik zo tegen die wazige dingen aan te kijken, echt erg![]()
De buitenkant is klaar. Nadeel: dan wil ik de binnenkant ook gelijk doen, anders zie je nog niet het hele resultaat.
Maar dat is dan weer best een klus
MissF schreef:@Schelpje, dan moeten we maar aan een allernieuwst LCD schermNee, natuurlijk niet, want dan betaal ik al die kosten die ik nu misschien ietsje meer betaal aan mijn ouderwetse tv (geen hele oude hoor, geen energievreter, maar gewoon geen moderne), aan de aanschaf van dat ding. Dus dat gaat mooi niet door. Ons tv'tje voor 50 euro was ideaal
En een vaatwasser hebben we wel ja, maar die draai ik als die vol is, ik vind het zo irritant als ik 's morgens beneden kom en ik kan meteen beginnen met het leegruimen van het ding, dat doe ik liever 's avonds.
En ik bemoei me er verder niet mee, omdat mijn man dat al doet. Maar hij zegt dan wel van: joh, we hebben 's nachts goedkopere stroom.
En dan kan ik zelf bedenken wat ik ermee doe
En ik was stiekem wel trots dat we onder het gemiddelde zitten, dus blijkbaar let ik automatisch wel goed op. Zo laat ik nooit zomaar lampen branden, en heeft de cv wel een programma. Maar we werken niet voor niks, dus ik zou weer niet zomaar 2 truien aandoen omdat de verwarming een graadje lager moet. Zo zuunig hoeven we niet te zijn, dus dat doe ik dan ook niet.
Maar een beetje opletten kan helemaal geen kwaad nee! Daar heb je gelijk in!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten