trouwen, tips enz. deel2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor MissF » 11 jan 2010 16:40

Ik vind Linea Raffaelli ook mooier dan Rembo, net wat aparter ofzo.
Al staat er bij Rembo op de site wel een fantastische zwarte jurk, om te kwijlen...als ik nog eens trouwde wist ik het wel... ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 11 jan 2010 16:48

Sincerety vind ik zo druk allemaal en zoveel dingetjes en ophaaltjes en strass enz enz. Dat vind ik maar matig. Wat dat betreft is Linea beter... Maar allebei errug duur!

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 11 jan 2010 18:04

Ik heb een hele mooie jurk gezien van lady bird (eigenlijk 2..) en op de site van Rembo heb ik ook een ontzettend mooie jurk gezien:) Alleen is die vrij bloot van achter en dan met allerlei kraaltjes etc. terwijl ik toch wel graag iets van een jasje wil #-o

Kheb zin om te passen :mrgreen:
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 11 jan 2010 18:45

Huwelijksreis is geboekt! Heb er nu al zin in! :D

Mijn vriend en ik hebben een trouwkaart gevonden die we allebei heel graag willen, in oud-Hollandse stijl ofzoiets. Ben daar heel blij mee, we hebben echt veel kaarten bekeken... maar die vonden we niet mooi, te modern.

Anastasi maakt ook mooie jurken. Eerst was ik van plan om daar heen te gaan, maar toen zag ik mijn jurk in Leeuwarden hangen. :D

Wat doen jullie met je bruidsjurk als je trouwdag voorbij is?
Dus, dat.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 11 jan 2010 19:09

AfbeeldingAfbeelding

Tadá! M'n zus, die is afgelopen vrijdag getrouwd! Prachtig! Het valt op de foto niet erg op, maar het deel wat vanaf de heupen schuin naar benedne loopt is een iets donkerdere kleur als de rest... Echt een supermooie jurk!
Maar koud dat ze het heeft gehad met foto's maken :shock: Gevoelstemperatuur was +/- min 15!! Dus echt enorm koud! En de fotograaf telkens maar 'nog é''en foto!', tot ze op een gegeven moment blauwe lippen kreeg, en de vingers niet meer voelde, en bijna flauw viel, toen heeft m'n broer (die was chauffeur) ingegrepen, want het ging gewoon niet meer!
Hij heeft haar in de auto gezet, en daar warmde ze weer op, toen ben ik naar huis gegaan (ik had de bedankfoto gemaakt) en werd vervolgenes ziek...Het gemeentehuis ben ik nog mee geweest, maar daarna m'n bed ingedoken...En na de kerkdienst (en wat paracetamol en diarreeremmers) toch amar naar de receptie e.d. gegaan..Gleukkig deden de paracetamols hun werk goed ;-)

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 11 jan 2010 20:16

Wat vervelend meissie88, dat je ziek werd!

19 december trouwden vrienden van mij, toen was het ook zo vreselijk koud. Zij maakten ook buiten foto's bij -13.
We hadden wel gezorgd dat ze wat zaken meenamen. Er gingen 3 fleeceplaids mee, en twee warme kruiken. Verder hadden ze voor tussendoor een tafeltje ergens gereserveerd zodat ze even koffie konden drinken en op konden warmen. Het was koud, maar ze zijn het goed doorgekomen.

Onze huwelijksreis krijgt ook steeds meer vorm. En ik heb er echt al zooooveel zin in!
pobody's nerfect

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 11 jan 2010 20:22

Tussen de foto's door kreeg m'n zus ook steeds 2 plaids om, en m'n zwager ook 1...maar dat was láng niet afdoende, kruiken hadden ze ook bij zich en koffie, broodjes etc.

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 11 jan 2010 20:44

Kate Spade schreef:Huwelijksreis is geboekt! Heb er nu al zin in! :D

Mijn vriend en ik hebben een trouwkaart gevonden die we allebei heel graag willen, in oud-Hollandse stijl ofzoiets. Ben daar heel blij mee, we hebben echt veel kaarten bekeken... maar die vonden we niet mooi, te modern.

Anastasi maakt ook mooie jurken. Eerst was ik van plan om daar heen te gaan, maar toen zag ik mijn jurk in Leeuwarden hangen. :D

Wat doen jullie met je bruidsjurk als je trouwdag voorbij is?

Wij zijn 15,5 jr getrouwd maar ik heb hem nog in de kast hangen. Verkopen lukte niet.
Onze dochter heeft hem pas aangehad en hij paste precies, net zo groot (en dun :lol: ) als toen ik trouwde.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 11 jan 2010 20:50

Dan zou ik toch voor een fotolocatie binnen gaan denk ik!! Wij hebben er nu al eentje in ons hoofd waar we binnen ook foto's willen maken, gewoon omdat ik dat leuk vind:D
Ik denk dat ik hem houd, aan de ene kant vind ik het jammer van het geld, aan de andere kant is het toch ook wel weer een leuke herinnering!
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 11 jan 2010 20:59

Binnenlocatie, was er niet echt in de buurt, dan kwam je bij intratuin ofzo uit...Al die prijskaartjes :-&

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 11 jan 2010 21:24

meissie88 schreef:Binnenlocatie, was er niet echt in de buurt, dan kwam je bij intratuin ofzo uit...Al die prijskaartjes :-&

Mijn broer en schoonzus hebben ook foto's in de intratuin gemaakt en dat zie je absoluut niet :wink: Ze hebben ook foto's buiten gemaakt hoor maar het is echt een super album geworden.
Ik bewaar mijn trouwjurk gewoon vind het zonde om te verkopen je krijgt er misschien een paar 100 euro voor vind ik het absoluut niet waard er zit veel te veel emotionele waarde aan.
Hier staat hij op een paspop boven op de overloop.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 11 jan 2010 22:22

Ik heb m'n jurk een tijd in het trapgat gehangen, maar nu ligt ie netjes opgeborgen. Het is een hoop geld, maar ik vond het toch jammer om 'em te verkopen.

Mijn zus is pas getrouwd en had d'r jurk bij Anastasi vandaan. Lekker goedkoop en hij was heel mooi! Ik vind het jammer dat ik toen ik trouwde nog nooit van Anastasi gehoord had. Ben nog steeds blij met m'n jurk, maar betaalde er wel dubbel zoveel voor :o

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 jan 2010 22:28

Mijn jurk heeft een jaar op de paspop gestaan, toen was ik hem opeens helemaal zat. Nu hangt hij aan de kast, en in het nieuwe huis denk ik op zolder ofzo. Ik vind het erg leuk om hem zo heel af en toe nog eens aan te trekken. En het lijkt me wel erg leuk dat als we ooit een dochter krijgen, zij die jurk ook eens kan passen als ze groter is, dat was altijd feest, als wij eens in de zoveel jaar mijn moeders jurk aan mochten, als kinderen. (en ach, als Jurian hem een keer aan wil mag het natuurlijk ook best ;) )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Li-tje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Li-tje » 11 jan 2010 22:34

Li-tje schreef:Heeft iemand tips waar je heeeeeel snel (in 2 weken ongeveer :shock:) een trouwjurk kunt regelen? Ik heb Anastasi al gemaild, maar zijn er meer/nog snellere? Ben benieuwd!

Bedankt voor de reacties :) Ik hoopte dat er misschien nog meer 'Anastasi's' ofzo waren, maar blijkbaar niet..

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 11 jan 2010 22:46

Hé meissie88, wat balen dat je ziek werd, gelukkig heb je het grootste deel v/d dag toch nog meegekregen!

Mijn trouwjurk hangt in de hoes aan een kast in onze logeerkamer, maar ik denk dat ik 'm na de winter naar zolder verhuis. Hij hangt nu eigenlijk maar in de weg. Maar misschien eerst nog een keertje aantrekken, al is dat wel 'n heel gedoe. :)

@ Li-tje: ik zou ook geen andere adressen weten en Anastasi(a) kan het echt in heel korte tijd (dat vertelde ze nog toen wij daar waren, hoe ze voor een zwangere bruid in een paar weken alles had gedaan van intake tot 'afpas') en ze is goed :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”