kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 24 dec 2008 11:03

Maandag was ik in een winkelcentrum, zo groot heb ik het nog nooit gezien. Ongelooflijk, wat een winkels. En 9 van de 10 kledingwinkels! Alle merksoorten waren er, een Mexx, Esprit, benneton winkel. Maar ook de goedkopere. Het was maar goed dat ik toch niks pas, anders was ik met spullen thuis gekomen die ik helemaal niet nodig heb ;) Maar als het uitverkoop is, ga ik er zeker weer eens heen, in oberhausen.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 24 dec 2008 13:13

gisteren leuke dingetjes gekocht. 2 vestjes en een leuk blousje

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 24 dec 2008 13:59

Ik ben net van een principe afgeweken en heb een nette 3/4-broek gekocht

(en moet bekennen dat het toch leuker is dan ik altijd dacht...)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 24 dec 2008 16:15

Haha, Saskia, soms moet je principes opzij zetten hè :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 24 dec 2008 16:16

Saskia schreef:Ik ben net van een principe afgeweken en heb een nette 3/4-broek gekocht

(en moet bekennen dat het toch leuker is dan ik altijd dacht...)

Oei, Saskia... je kunt altijd nog terug hoor, je hoeft hem natuurlijk niet aan te trekken... :wink:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 24 dec 2008 16:21

MissF schreef:Maandag was ik in een winkelcentrum, zo groot heb ik het nog nooit gezien. Ongelooflijk, wat een winkels. En 9 van de 10 kledingwinkels! Alle merksoorten waren er, een Mexx, Esprit, benneton winkel. Maar ook de goedkopere. Het was maar goed dat ik toch niks pas, anders was ik met spullen thuis gekomen die ik helemaal niet nodig heb ;) Maar als het uitverkoop is, ga ik er zeker weer eens heen, in oberhausen.

Daar zijn wij vorig jaar geweest, groot he!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 25 dec 2008 19:12

heerlijk weer 2 werkbroeken besteld via een online winkel :D m'n werkbroek (heb ik zelf tot werkbroek gemaakt) was precies aan de zijkant van m'n achterwerk gescheurd :shock: gebeurde aan de andere kant van de broek ook al dus die gaat weg.....
gelukkig is het handig shoppen zo 8)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

hamlap
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor hamlap » 31 dec 2008 08:54

Vraagje over het wassen van kleding in de wasmachine: welke kleding wassen jullie allemaal 'binnenste buiten'? Ik heb wel eens gehoord van spijkerbroeken, maar hoe zit het met truien en dergelijke? En heeft binnenstebuiten wassen ook invloed op het eindresultaat of het wel goed schoon wordt?
Faith will vanish into sight
Hope be emptied in delight
Love in heav'n will shine more bright
Therefore give us love.

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 31 dec 2008 10:25

Volgens mij is het de bedoeling dat je alles binnenste buiten was, tegen te snelle slijtage. Ik ben er zelf nogal makkelijk in, maar mijn man is daar weer heel precies in.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 31 dec 2008 10:41

Ik was niks binnenstebuiten. Dat kost me veel te veel tijd. Ik irriteer me al als mijn man zijn sokken binnenstebuiten in de was heeft zitten. tegenwoordig draai ik ze niet eens meer om als ik ze in de kast leg. Dat doettie zelf maar als ie ze aantrekt ;)
Ik was nooit heel warm. Echt vies wordt onze kleding toch niet, meer voor het geurtje en de frisheid. En bovenkleding doe ik ook nooit in de droger. Die laat ik wel altijd zo aan het rek drogen.

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 31 dec 2008 11:03

Hier wassen we eigenlijk ook alleen maar op 30 of 40 graden. Alleen beddengoed/handdoeken etc wassen we op meer graden. Mijn man verzorgt meestal de was en keert inderdaad spijkerbroeken en wollen truien (wolwas) binnenstebuiten. De rest niet.

Ik heb van t weekend met mijn schoonmoeder een nieuwe winterjas gekocht! Grijs-wit in een heel klein motiefje! :lol:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 31 dec 2008 12:48

Ik was eigenlijk alle kleding (behalve bloesjes) binnenstebuiten, dan slijt het inderdaad minder. Kwetsbare weefsels en kledingstukken met pailletten e.d. erop was ik bovendien in een wasnetje.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 31 dec 2008 13:37

Ik ben pas naar de Primark geweest. Het was bizar druk, maar zo goedkoop. Mijn vriend heeft er 2 overhemden en 2 stropdassen vandaan voor 35 euro. Ze hadden ook super leuke truien voor 9 euro en leuke assecoires voor een huis voor 2/3 euro. Het heeft wat weg van de h&m, alleen dan nog goedkoper. Daar ga ik vaker heen.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 31 dec 2008 13:49

Die winkel ken ik helemaal niet.
Ik heb zaterdag kleding voor mijn man meegenomen. Alles was 1 halen 2 betalen bij Shoeby Fashion (superwinkel :D ), maar mijn man wilde echt niet even mee, en had het te druk. Mijn moeder ging sowieso voor mijn vader en broertje kijken, dus ik kreeg voor deze ene keer toestemming om voor manlief wat mee te nemen. En toch vond ik het echt stom, mijn moeder en ik zoekend tussen de mannenkleding :D Maar wel een erg leuke goedkope grijze broek meegenomen en een zwarte trui (bleek later dezelfde te zijn als mijn moeder voor mijn vader kocht, dat heb ik maar niet aan mijn man verteld :oops: ;) ). En een blouse met lange mouwen, maar die was te groot en moest terug. Echt irritant, hij is afgevallen, en paste eerst maatje S niet meer, maar nu is M echt veel te groot.
En voor mezelf een leuk rokje met veel elastiek aan de bovenkant. Ik pas hem zelfs met dikke buik nog, maar hij is eigenlijk voor na de bevalling ;)

Ja, ik ben echt fan van Shoeby Fashion :D

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 31 dec 2008 15:10

kirsten schreef:Ik ben pas naar de Primark geweest. Het was bizar druk, maar zo goedkoop. Mijn vriend heeft er 2 overhemden en 2 stropdassen vandaan voor 35 euro. Ze hadden ook super leuke truien voor 9 euro en leuke assecoires voor een huis voor 2/3 euro. Het heeft wat weg van de h&m, alleen dan nog goedkoper. Daar ga ik vaker heen.

Heb je die in Nederland ook?? Ik ken het alleen van mijn tijd in Engeland..

Terug naar “Archief”