Optimatus schreef:Tja, Gekke Gretta moet je maar laten praten.
Net als Nitwit Netanyahu en zijn extremistische vriendjes.
Het zou fijn zijn als het gezond verstand weer eens boven tafel zou komen. Dat convooi kon de inhoud lossen in Asdod (als ik mij niet vergis), waarna het naar Gaza vervoerd had kunnen worden.
Feit is wel, dat in internationale wateren Israelische militairen niet actief horen te zijn - dat mag namelijk geen enkel land, zonder instemming van de Veiligheidsraad.
Als Israël moet luisteren naar alle regeltjes en wetjes worden ze van de kaart geveegd dat is de rede dat ze niet luisteren en dat is maar goed ook!
Het is pure zelfbescherming, als ze de vijand 1 vinger geven nemen ze heel hun hand.
Die bootjes met hulpgoederen was pure provocatie, ze willen op die manier de blokkade doorbreken.
Gelukkig gaat Israël dit niet toelaten, ze zijn een eigenwijs/dwars volkje, God zegt dat zelf in Zijn woord, in dit geval helpt het hun wel zichzelf te beschermen tegen terrorisme.
Israël een volk wat nu nog op zichzelf vertrouwd, maar als over korte tijd de hele wereld tegen ze is zullen het uitroepen naar hun God, die hun van den beginnen heeft uitgekozen!
Dan zullen ze niet meer zelf alles willen regelen op een menselijke manier, maar dan zal alles veranderen en zal het weer op Gods manier gaan.
Dan zullen de vuurlanden aan hun rokken hangen, of ze met ze mee mogen... verzin ik dit zelf?
Nee! Het staat allemaal geprofeteerd in de bijbel.
Hij laat Zijn volk niet vallen, bij mensen zijn ze afgeschreven maar gelukkig bij God niet!