Werken in de zorg... (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 sep 2008 22:23

ppppffff k heb me sinds woensdag ziek gemeld (di. en wo. wel gewerkt) en ik zag er gruwelijk tegenop om me ziek te melden. Maar dat was nergens voor nodig. Alleen nu ben ik nog steeds zo beroerd en heb heel veel pijn en kan zelfs thuis het huishouden niet eens doen. Morgen ga ik weer de huisarts bellen en m'n werkgever dat ik deze week niet kom werken. Ik wil eerst ff flink uitzieken voor ik weer aan de slag ga.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 08 sep 2008 12:58

Ellendig Evelien! Beterschap.

Nou, ik heb een halve dienst er op zitten en al weer genoeg ellende over me heen gekregen. Wil nu alweer naar huis. Gelukkig is het wel ten positieve gedraaid. Moet nu met 1 bewoner echt nog een aantal dingen gaan bespreken, want daar gaat het echt niet goed mee.
Is er weer heel veel te doen in ieder geval voor mij.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 08 sep 2008 13:25

dan toch weer even positief nieuws Gerdien! Ik ga waarschijnlijk per 1 okt. naar een nieuwe afdeling, een verdieping boven waar ik nu werk. Ook met dementeren dus geen andere teamleider.
Wel kan ik dan waarschijnlijk altijd om half4 naar huis, dus voldoende tijd voor de Kerk. Nu moest ik verplicht blijven tot 16.00 omdat ik de enige fulltimer ben op de afdeling en de parttimers om 16.00 beginnen..

Hoe doen jullie dat met Kerkgang? Doen jullie er alles aan om toch op z'n minst 1x te gaan of ... ?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 08 sep 2008 13:29

Soms luister ik ook thuis een preek via internet. Zeker als ik bek af ben. Verder probeer ik wel altijd 1keer op een zondag te gaan.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 08 sep 2008 13:31

Ik kan ook heel vaak niet met m'n tijden en daar baal ik echt van. Ik vind het niet super om iedere keer maar weer te luisteren, ik mis ook sociaal contact enzo... en ook mensen die afvragen waarom ik er niet ben! Tuurlijk is dat mijn verantwoording maar het is niet leuk om te horen.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 08 sep 2008 14:10

Beterschap Evelien.

Ik probeer toch 1 keer naar de kerk te gaan, alleen red ik dat niet altijd.
Wij hebben s'middags dienst om 17.00 uur en ik ben om 15.30 klaar, ik moet dan nog bijna een half uur rijden om thuis te zijn.
Het is regelmatig dat de dienst uit loopt, dus dan ben ik niet op tijd.
Vaak is het dan gauw omkleden en ga ik als nog en kom ik met de tussenzang binnen, dan zet mn pa gauw een stoel neer, en dan heeft er niemand last van.

Maar als ik echt te moe ben dan luister ik thuis de preek mee, via internet maar dan volg ik het veel minder dan dat ik in de kerk zit.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 08 sep 2008 15:52

Ik moet voor een beoordeling de visie van het verzorgen kunnen benoemen. Help, wie helpt ?!?!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

itsmexx
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor itsmexx » 08 sep 2008 15:59

kwebbel schreef:Ik moet voor een beoordeling de visie van het verzorgen kunnen benoemen. Help, wie helpt ?!?!

Kheb het zelfde probleem!!

Heb je dan een beoordelingsgesprek, kwebbel?
Een gebed is meer dan 112

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 08 sep 2008 16:21

itsmexx schreef:
kwebbel schreef:Ik moet voor een beoordeling de visie van het verzorgen kunnen benoemen. Help, wie helpt ?!?!

gehad :wink: (geslaagd overigens!) en ik kon het eigenlijk niet zo goed benoemen, ik weet hoe of wat maar ik ben slecht in benoemen.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

itsmexx
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor itsmexx » 08 sep 2008 16:25

kwebbel schreef:
itsmexx schreef:

gehad :wink: (geslaagd overigens!) en ik kon het eigenlijk niet zo goed benoemen, ik weet hoe of wat maar ik ben slecht in benoemen.

Gefeliciteerd!
Tjah ik heb hem van de week en op mn tussenevaluatie werd er gezegd dat ik dat moest vertellen op mijn eindgesprek...dus nu zit ik me suf te piekeren hoe en wat ik ga zeggen :?
Een gebed is meer dan 112

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 08 sep 2008 20:44

kwebbel schreef:Hoe doen jullie dat met Kerkgang? Doen jullie er alles aan om toch op z'n minst 1x te gaan of ... ?

ik zet altijd alles op alles ja. Tot nog toe is het altijd gelukt. Misschien ook omdat ik hier, als ik dagdienst heb, naar een kerk ga waar de dienst op 19 uur begon.

Hier is het overigens nog steeds een zooitje op het werk.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 08 sep 2008 20:52

Bij ons wordt het altijd zo geregeld dat je in ieder geval een keer naar de kerk kan, dat is gewoon vaste afspraak.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 08 sep 2008 21:27

ik MOET woensdag weer werken of ik ziek ben of niet... ik moet van m'n teammanager. :shock: Dan maar gaan werken he.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 08 sep 2008 21:29

Evelien schreef:ik MOET woensdag weer werken of ik ziek ben of niet... ik moet van m'n teammanager. :shock: Dan maar gaan werken he.

Wat gek evelien. Wat heb je precies?
Volgens mij kan hij jou niet verplichten om te komen werken,
dat moet toch een arbo arts bepalen?
Succes meid.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 08 sep 2008 21:32

Je werkgever heeft als het goed is een brochure met de visie van zorg.
Die is vaak te vinden op een site, misschien heb je daar wat aan.
Verder zou ik denken visie van zorgen, planetree en vraag gericht.
Maar ik weet niet of dat je dat bedoeld?

Terug naar “Archief”