Zwanger deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Dirk
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Dirk » 19 jun 2007 11:53

tante-tortel schreef:
Marnix schreef:
tante-tortel schreef:Misschien kun je gaan smeren met Arniflorgel?
Dat heeft bij mijn dochter goed geholpen.
Zij had zelfs een heel blauw stuitje! Net boven haar bilspleet zal maar zeggen.
Had ik in al die jaren nog nooit gezien bij iemand.
En door goed af te wisselen met zitten en lopen. Niet te lang achter elkaar zitten maar gewoon regelmatig gaan lopen. En zij heeft een poos op een tuinstoel gezeten met een kussen.
Op bed is het dan slecht zitten omdat je dan eigenlijk de blauwe beurse plek induwt op de verkeerde plaats.
Misschien heb je wat aan deze suggesties.
In ieder geval sterkte.

Als je dat spul er op smeert wordt het groen ;)

Liefje, sterkte. Als je nog ergens een oude step hebt, de binnenband er uit halen, daar kan je dan wel aardig op zitten.Anders gewoon liggen en niet teveel zitten. Dan krijg je er telkens weer druk op en doet het veel meer zeer. Ik heb er ervaring mee :)

Ook bevallen :? :mrgreen:

:mrgreen:
Wijsheid en Intelligentie: een wereld van Verschil!!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 19 jun 2007 17:25

mijn man heeft deze week nog vrij...dan moet ik het alleen zien te redden...bedankt voor de tips. ik smeer het in met srl-gelei...en zit op een mega zwemband...ze denken allemaal dat ik aambeien heb :)
maar ondanks alles geniet ik volop van ons popje!!!!!!!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 20 jun 2007 10:02

Wat vervelend liefje!!! Ik heb ook heel lang niet normaal kunnen zitten, weet hoe je je voelt... Maar gelukkig kun je wel van je meisje genieten, dat verzacht het dan een beetje :wink:
Geef je borstvoeding of de fles?

Bloempie: succes met de laatste weekjes!!

kipje18
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor kipje18 » 20 jun 2007 11:11

allebei nog gefeliciteerd!! En geniet ervan
Afbeelding
Buellrider en kipje18 verloofd op 15-09-2006

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 20 jun 2007 18:12

ik gaf borstvoeding maar ben over gegaan op flesvoeding...in het ziekenhuis hebben ze haar te lang en verkeerd aangelegd waardoor mijn tepels helemaal kapot gesabbeld waren...nog een week gekolfd maar dat ging ook niet. nu is ze tevreden met haar flesje....

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 20 jun 2007 18:20

Jammer. Hoe vind je dat?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 20 jun 2007 18:22

ik het begin heb ik er echt om moeten huilen...nu heb ik het een plekje kunnen geven. ik ben ook zo`n voorstander van borstvoeding en wilde het zo graag,vindt het gewoon iets bijzonders iets intens met je kindje. maar het ging ECHT niet!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 20 jun 2007 21:53

Tja, als het echt niet lukt, waarom dan jezelf zo kwellen om borstvoeding te geven?
Mijn moeder heeft ons allemaal amper of geen borstvoeding gegeven, en ze had een geweldige band met al haar baby's. Dus het doet niets af aan de band die je met je dochter hebt hoor! Maar het is misschien meer voor jezelf lastig om te verwerken
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 23 jun 2007 14:42

Jammer dat het niet gelukt is, maar als ze lekker tevreden is... Soms denk ik wel eens; pff gaf ik maar de fles :wink: En ik geloof echt wel dat het waar is dat kinderen die de fles krijgen eerder doorslapen, Sarah snapt er nog steeds niks van :x :lol:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 23 jun 2007 22:45

lammetje schreef:: En ik geloof echt wel dat het waar is dat kinderen die de fles krijgen eerder doorslapen, Sarah snapt er nog steeds niks van :x :lol:

en dat geloof ik nou weer niet. Weet iemand die afgekolfde bv in een fles gaf, hij sliep lekker door 's nachts. Toen ze daarmee stopte en gewone flesvoeding gaf kwam hij wel weer 's nachts.

Ik las een tijdje geleden van een ervaren kraamverzorgster: gelijk van het begin af aan niet meteen pakken 's nachts. Laat eerst maar eens 10 minuten huilen.

Heb ze zelf altijd gepakt 's nachts. Eigenlijk kwamen ze bij mij allemaal (ruim) een half jaar 's nachts. Of ze sliepen een periode door en dan kwamen ze weer. Ik kon het ook niet om ze te laten huilen. Het scheelt misschien ook wel dat ze de periode in de wieg bij ons op de slaapkamer lagen. Vinden we zelf prettiger. Het is af en toe echt wel slopend om steeds 's nachts uit bed te moeten. Weet ook van iemand die de baby 's nachts een fles gaf, de ene nacht deed zij dat en de andere nacht haar man. Overdag kreeg hij BV. Haar man hoefde niet om 6 uur zijn bed uit voor zijn werk, dat scheelt ook wel een heel eind.

Wolkje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Wolkje » 25 jun 2007 09:17

Liefje van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!

Hier gaat het prima, 15 weken alweer.
Ik heb al wat positiekleding gekocht, zit allemaal zo lekker ruim! :wink:
ik wissel het af met gewone kleding die nog past.
Je kunt het verder bij mij nog niet zien, ja in badpak wel maar gewoon met kleding aan niet.
maar dat schijnt te komen :mrgreen:

wanneer voelden jullie het kindje voor het eerst?

zomaar
Mineur
Mineur

Berichtdoor zomaar » 25 jun 2007 09:27

Ik voelde ons kindje met 20 weken. Vond dat echt bijzonder, ging toen ook veel meer voor ons leven dat we in verwachting waren.

En we hebben een heerlijk meisje gekregen van nu al weer 9 mnd. En ze sliep vanaf het begin af aan s'nachts door!!!! HEERLIJK!!!! En ze kreeg borstvoeding!! :)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 25 jun 2007 11:37

Danique komt `s nacht ook een keer, soms moeten we haar wakker maken...en...ze komt zonder te huilen...begint gewoon wat te brabbelen en te knorren :lol: !

Wolkje ik voelde het kindje al met 16 weken...

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 25 jun 2007 11:38

ik wil wel een fotootje plaatsen maar weet nog steeds niet hoe het moet. :oops: :oops: :oops:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 25 jun 2007 11:54

www.allyoucanupload.com werkt heel makkelijk!

Bij "upload image" kan je een bestand uploaden vanaf je computer. Als je op 'upload' klikt dan, krijg je een nieuw scherm met allemaal links.

bij 'Links to original image' kan je 'direct link to image' kiezen (doe ik tenminste altijd). Als je die link kopiert en hier tussen [img ] LINK [/img ] zet komt het goed . Wel ff die spaties weglaten bij img.

Hoop dat het zo duidelijk is ;)

Terug naar “Archief”