Moderator: Moderafo's
Lucky7 schreef:Jeronimuz schreef:Jannoek schreef:een uur is niet lang,
maar voor een stuntelaar als ik lang genoeg![]()
schaatsen = blaren kweken (bij mij)
maar badeend, ik heb je gebeepeed en dan zijn we volgens mij met zeven, als Assifv ook komt!
jij, Juliah, Reform, WW, Assifv, Mystery en ik!
Ik wil op zich wel mee, maar mag niet schaatsen. Gaan we verder leuke dingen doen? PB me anders even
Dan kom ik ook langs de kant zitte
meschianza schreef:Lucky7 schreef:Jeronimuz schreef:Jannoek schreef:een uur is niet lang,
maar voor een stuntelaar als ik lang genoeg![]()
schaatsen = blaren kweken (bij mij)
maar badeend, ik heb je gebeepeed en dan zijn we volgens mij met zeven, als Assifv ook komt!
jij, Juliah, Reform, WW, Assifv, Mystery en ik!
Ik wil op zich wel mee, maar mag niet schaatsen. Gaan we verder leuke dingen doen? PB me anders even
Dan kom ik ook langs de kant zitte
Hoe lang van te voren kan je opgeven? Ik zou die woensdag wel kunnen, maar het is een paar dagen voor ik weg ga, en ik weet niet hoe dan mijn toestand is. Misschien moet ik dan wel hard koffer inpakken of andere dingen regelen. Of mag ik me opgeven met mogelijkheid dat ik die week besluit toch niet te komen?
Lijkt me wel enorm gezellig,maar gezien mijn gruwelijke aversie tegen alles waarbij ik geen macht over mijn bewegingen heb (ski'en, skaten, schaatsen) zal ik plaatsnemen naast Lucky7 en Jeronimuz en met een beker warme chocolademelk toezien hoe jullie geregeld tegen het ijs slaan.
dE bAdEeND schreef:[zeik-modus]hey sorry hoor, maar dit was een SCHAATS-meeting, en dan willen er mensen speciaal naar Leiden komen om aan de kant van de ijsbaan te gaan zitten[end zeik-modus]
meschianza schreef:dE bAdEeND schreef:[zeik-modus]hey sorry hoor, maar dit was een SCHAATS-meeting, en dan willen er mensen speciaal naar Leiden komen om aan de kant van de ijsbaan te gaan zitten[end zeik-modus]
Prima, als dat irritaties oproept, kom ik natuurlijk niet
Jannoek schreef:meschianza schreef:dE bAdEeND schreef:[zeik-modus]hey sorry hoor, maar dit was een SCHAATS-meeting, en dan willen er mensen speciaal naar Leiden komen om aan de kant van de ijsbaan te gaan zitten[end zeik-modus]
Prima, als dat irritaties oproept, kom ik natuurlijk niet
naaaaaaaaaaaaaaaah, tuurlijk kom je wel -als het nog kan-
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 63 gasten