Ik weet niet, ik verwacht dat er wel enkele Miljoenen keys erbij geflushed gaan worden, maar dat komt omdat iedereen die meer dan 100k heeft dat hier noemt. Ikzelf zit nog maar op de 86k, dus dat worden er met een beetje geluk 120k, maar echt niet meer.
Misschien kunnen we een topic openen (hier geeft zoveel vervuiling, maar extra topic is misschien te overdreven) waarin iedereen noemt hoeveel hij verwacht te flushen, kunnen we nu al genieten van de hoge verwachting.
Wel mooi dat het gemiddelde daalt: er komen mensen, terwijl er dus aardig wat mensen hun keys binnenhouden.
Verder zat ik me af te vragen of we de mensen die laag in de lijst staan en eigenlijk nooit meer pulsen niet eens kunnen proberen te vinden, en dan kijken of we ze uit de problemen kunnen helpen, zodat ze weer mee kunnen doen (en het gemiddelde stijgt).
Want ik zag hiervoor dat er gezegd werd: verwijder die en die maar, omdat die problemen had. Maar je kunt iemand niet verwijderen

. Je blijft daar altijd staan, alleen wordt het steeds langer geleden dat je voor het laatst gepulsed hebt. (Je verliest als team dus alleen keys als mensen actief het team verlaten. Als een user gewoon stopt whatpulse te gebruiken, blijven zijn keys gewoon staan)
Verder bedacht ik dat we allemaal het volgende aan ons onderschrift kunnen toevoegen:
De Sinterklaas-megaflushTM: vol verwachting klopt ons hart.
Alleen kreeg Klaas het in het vorige topic voor elkaar om die TM hoog te laten zweven, terwijl ik ze alleen klein kan maken. De code daarvoor moet hij nog maar even vertellen.