Hoe rot is het als je ex met een ander gaat???

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 08 mar 2005 14:54

Mijn ex heeft ook al lang weer een vriendje, maar ik was wel blij dat ik eerder een vriendin had (die nu al 3 weken :mrgreen: mijn vrouw is) dan dat zij een vriendje had. Nu had ik het er helemaal niet moeilijk mee, andersom had ik het erger gevonden denk ik. MAar ja, zij had het uitgemaakt, dat scheelt denk ik ook nog.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 08 mar 2005 16:04

Ja, het maakt denk ik wel verschil wie het uitmaakt. Maar evengoed vond mijn ex (die het zelf uitgemaakt had) het toch ook nog wel pijnlijk soms toen ik weer verkering had. En dat terwijl ze zelf ook alweer een vriend had..

Pucca
Mineur
Mineur

Berichtdoor Pucca » 08 mar 2005 16:56

geen ervaringen met werkelijke exen :lol:
Verblijd je in de Here!

Thabita
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Thabita » 10 mar 2005 20:51

What to do wanneer je verkering om een vage reden uitgaat en je komt hem een paar maanden later stevig gearmd op het dorp tegen met 'zijn vriend'.:shock: Argh

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 10 mar 2005 22:23

Thabita schreef:What to do wanneer je verkering om een vage reden uitgaat en je komt hem een paar maanden later stevig gearmd op het dorp tegen met 'zijn vriend'.:shock: Argh

Dan istie van de andere kant :shock: :roll:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 mar 2005 22:55

Thabita schreef:What to do wanneer je verkering om een vage reden uitgaat en je komt hem een paar maanden later stevig gearmd op het dorp tegen met 'zijn vriend'.:shock: Argh

What to do? Eh, niks? :)

Gershwin's ex heeft daar trouwens niet zoveel moeite mee.. :P

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 11 mar 2005 12:06

Ligt er aan welke gevoelens dat bij je oproept en of je die gevoelens aan je ex kenbaar wil maken. Als je dat zinvol vindt, zou ik dat doen op een manier waarvan jij denkt dat deze het beste is.
Als het voor jezelf ook helpt om er met anderen over te praten, voor jezelf op te schrijven of op een andere manier te verwerken, en je niet je ex in deze gevoelens wil betrekken.. Lijkt mij het het beste om je ex er dan buiten te laten en het voor jezelf op je eigen manier te 'verwerken'.
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 11 mar 2005 13:23

Hm, waarom zou je wat moeten doen?

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 11 mar 2005 14:39

PFFFFF dat trek ik voorlopig echt niet! Het lijkt me verschrikkelijk maar niet onlogisch.....

Thabita
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Thabita » 11 mar 2005 15:27

Hm hoorde nog stukkie achter. hij komt weer trug *) twas een vergipsing. wat zeg je tege zo iemand pffff
Als de moed in je schoenen zakt, gewoon op je kop gaan staan.

hananja
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor hananja » 11 mar 2005 15:30

Dus als ik het goed begrijp had jij eerst verkering met m, ging het om een vage reden uit en dacht hij homo te zijn. Dat bleek toch niet waar te zijn en nu wil hij jou weer terug?

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 11 mar 2005 15:34

Thabita schreef:Hm hoorde nog stukkie achter. hij komt weer trug *) twas een vergipsing. wat zeg je tege zo iemand pffff
Als je van hem houd, zoen je hem plat, en laat je hem nooit meer gaan.. hou je niet van hem... dan is hij een kneus, een nono, een nerd een zak hooi
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 11 mar 2005 16:05

Raido schreef:
Thabita schreef:Hm hoorde nog stukkie achter. hij komt weer trug *) twas een vergipsing. wat zeg je tege zo iemand pffff
Als je van hem houd, zoen je hem plat, en laat je hem nooit meer gaan.. hou je niet van hem... dan is hij een kneus, een nono, een nerd een zak hooi

Hehe, juist. :D 8)

4ever2all
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor 4ever2all » 11 mar 2005 16:46

Harstikke goed, maar vraag hem wel eerst wat hij allemaal met zijn vriend gedaan heeft, want als je dat later zou horen zou je weleens over je nek kunnen gaan bij de gedachte dat hij dat net ook met jou heeft gedaan. :shock:

Maar als je echt van hem houd :?:

Tja, dan kun je weinig anders dan vergeten anders heb je jezelf ermee :!:

Flex187
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Flex187 » 11 mar 2005 17:04

Raido schreef:Als je van hem houd, zoen je hem plat, en laat je hem nooit meer gaan.. hou je niet van hem... dan is hij een kneus, een nono, een nerd een zak hooi

Dit is wel een mooi voorbeeld van zwart-wit denken ;)

Terug naar “Archief”