sjonge!

Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:joepie schreef:Ben tenslotte kraamverzorgster en doe heel wat bevallingen. Vind er niks vies aan, en nog minder om je te generen.
Maar dat ik me zou moeten schamen voor man en kinderen vind ik echt te ver gaan.
Doe jij zeker ook het licht uit als je gemeenschap hebt met elkaar.
Bah, wat smerig eigenlijk. Gemeenschap hebben. Gewoon onfatsoenlijk.
Begrijp je nu echt niet dat er verschil is tussen seks, bevallen en poepen?
Een bevalling is een uitzonderlijke situatie en dan hoef je je nergens voor te schamen. En ook in het geval van poepen gaat het er niet om dat je man iets niet zo mogen zien oid, want iedereen poept en daar is niets bijzonders aan. Maar dat alles wil nog niet zeggen dat je je dan maar onfatsoenlijk moet gedragen omdat je je niet voor elkaar schaamt. En tja, de meeste mensen vinden poepen waar anderen bij zijn toch niet zo heel fatsoenlijk.
jvwingerden56 schreef:Aragorn schreef:joepie schreef:Ben tenslotte kraamverzorgster en doe heel wat bevallingen. Vind er niks vies aan, en nog minder om je te generen.
Maar dat ik me zou moeten schamen voor man en kinderen vind ik echt te ver gaan.
Doe jij zeker ook het licht uit als je gemeenschap hebt met elkaar.
Bah, wat smerig eigenlijk. Gemeenschap hebben. Gewoon onfatsoenlijk.
Begrijp je nu echt niet dat er verschil is tussen seks, bevallen en poepen?
Een bevalling is een uitzonderlijke situatie en dan hoef je je nergens voor te schamen. En ook in het geval van poepen gaat het er niet om dat je man iets niet zo mogen zien oid, want iedereen poept en daar is niets bijzonders aan. Maar dat alles wil nog niet zeggen dat je je dan maar onfatsoenlijk moet gedragen omdat je je niet voor elkaar schaamt. En tja, de meeste mensen vinden poepen waar anderen bij zijn toch niet zo heel fatsoenlijk.
hoe weet jij dat nou weer?
essieee schreef:Acire schreef:dE bAdEeND schreef:Scheten laten doe je sowieso niet in het openbaar en al helemaal niet bij je vriend
Trouwens, DBE ik dacht dat jij lak (ik wilde bijna schijt zeggen) had aan wat 'iedereen' vind..... maar da's dus over??
alsof het iets nieuws en eigenaardig is.....
Acire schreef:dE bAdEeND schreef:Scheten laten doe je sowieso niet in het openbaar en al helemaal niet bij je vriend
Trouwens, DBE ik dacht dat jij lak (ik wilde bijna schijt zeggen) had aan wat 'iedereen' vind..... maar da's dus over??
dE bAdEeND schreef:Acire schreef:dE bAdEeND schreef:Scheten laten doe je sowieso niet in het openbaar en al helemaal niet bij je vriend
neen, dat is niet over. Maar scheten stinken![]()
Er zijn btw mensen die ik wel eens een poepie wil laten ruiken maarruhm broekkuchjes, bah!
Acire schreef:Al die felle reacties, komen die nu allemaal door mijn posting?
En die scheldkanonade MM... Das echt niet netjes!!!!!
Mariamagdalena schreef:Acire schreef:Al die felle reacties, komen die nu allemaal door mijn posting?
En die scheldkanonade MM... Das echt niet netjes!!!!!
Nee, het komt absoluut niet door jou.
Maar moet je eens lezen wat Joepie over mij schrijft.
Ze snapt toch wel dat je dan een actie een reactie krijgt/
Wat zij over mij schrijft vind ik dus helemaal niet netjes.
De rest heb ik alleen over mijzelf gezegd, dat ik niet dik of zo ben, en niet preuts.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 49 gasten