Spiff schreef:ik zou trouwens niet weten hoe ik meer gebruik zou moeten maken van mijn vaders beroep dan een ander :S
Nee, als je vader nou een kledingwinkel heeft of een autobedrijf of als hij kapper is......

Moderator: Moderafo's
Johan81 schreef:met pa heb ik opzich best wel een goeie relatie, heb ook beleidenis cath. gevolgd bij hem. dus als ik ergens mee zit op theologisch gebied kan ik altijd bij hem terecht. Dat is toch wel erg handig.
Aragorn schreef:Johan81 schreef:met pa heb ik opzich best wel een goeie relatie, heb ook beleidenis cath. gevolgd bij hem. dus als ik ergens mee zit op theologisch gebied kan ik altijd bij hem terecht. Dat is toch wel erg handig.
Maar het lijkt me weer lastiger als je het over dingen niet eens bent. Omdat je vader waarschijnlijk toch min of meer gewend is op theologisch gebied autoriteit te zijn (iig in de ogen van veel mensen). Of zie ik dat nu verkeerd?
Spiff schreef:niet elke verandering is een verbetering zullen we maar zeggen
Spiff schreef:ach op catechisatie wordt wel eens geroepen dat mijn vader zo moeilijk praat, maar ze weten nooit voorbeelden te geven. verder reageren mensen vaak positief op zijn preken. en als ze commentaar hebben dan verwijs ik ze meestal door naar mijn vader zelf.
hoe doe jij dat dan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten