Hoewel dit:
jas schreef:Wat mij betreft gaat het gewoon over make-up hoor. iedereen sleept er maar steeds van alles bij, zoals broeken, tv's, films, etc. en als ik probeer mijn standpunten te verduidelijken wordt me meteen verweten dat ik van het onderwerp afwijk.
Mijns inziends totaal niet overeenkomstig is met de door jas gemaakte opmerking op pagina 4:
jas schreef:[En dan kom ik van daar uit weer uit op het diepere level van dit topic: is de reformatorische gezindte dus veranderd mbt haar idee over God en/of is God zelf veranderd? Maar goed, we willen het dus blijkbaar over het make-up gebruik zelf hebben.
Gaan we, op verzoek van de topicstarter, lekker keuvelen over het boeiende onderwerp ''make-up'' goed of slecht.
WAnt ik weet niet precies wat ik misdaan heb, ik probeerde slechts mijn visie op verwereldlijking van deze generaties ten aanzien van alle vorige generaties, duidelijk te maken. Maar blijkbaar heb ik, nietsvermoedend, de indruk gewekt de leer van de 3-eenheid, gegrond op de SV-bijbel (

) ernstig aan te vallen.
Hoe, dat begrijp ik nog niet precies.
Maar toch mijn excuses daarvoor.
En hierbij ga ik deze topic verlaten. Heb het wel weer gezien, ik snap er niks meer van. Na een heldere analyse van jas, heeft dat waarscijnlijk met mijn haarkleur te maken.
Nog 2 laatste ontopic opmerkingen:
*Hema-make-up roeleert! Goedkoop en goede kwaliteit!
* Caprice, ik ben het voor de verandering is helemaal met je eens!
Het kan hiermee ook. Zo gauw je iets (je uiterlijk in dit geval) boven God stelt. Dan is dat je afgod geworden.
Amen! dat geldt voor uiterlijk, materialisme, hobby, sport, ect. Zodra iets belangrijker is dan God, is het je afgod. En daarmee verkeerd.
Hier sluit ik mee af, Succes verder!

''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King